Tom Andreas Ekle

Autorisasjon (2013)

Kalvskinnet legesenter Telefonnummer73 80 99 5073 80 99 ...
Erling Skakkesgt. 49B 7012 Trondheim
Tom Andreas Ekle er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Tom Andreas Ekle

Kunnskapsrik, empatisk, særdeles flink

En føler seg virkelig ivaretatt og tatt på alvor i møte med Tom, og han er villig til å bruke så mye tid som det trengs for å hjelpe med problemer som en kommer med. Han tar seg god tid til å høre på alt som kan knyttes til problemet, og det er min glede å ha han som lege.

Beste legen jeg har hatt

Snill, forståelsesfull, og dyktig. Han har lagt inn mye ekstra innsats for å gjøre ting enklere for meg, som ikke hadde vært nødvendig av han å gjøre. Kunne ikke blitt bedre

Imøtekommende og initiativtakende.

Tom opplevdes som veldig åpen og var flink på å skape en trygg arena for meg å snakke om mine utfordringer, før han tok tak i problemene på en god måte. Han ser ut til å ha mye erfaring med unge studenter og er flink til å jobbe med dem.

Trondheims beste lege

Har hatt Tom Andreas Ekle som fastlege i mange år. Det er en fryd hver gang jeg er innom, og det er flott å vite at det er noe der ute som faktisk bryr seg.

Utvilsomt fastlege jeg har hatt gjennom tidene, og som andre skriver her så må jeg si meg enig i at dette er Trondheims beste lege!

Er strålende fornøyd! :D

Hyggelig og kunnskapsrik

Svært hyggelig trønder. Godt humør og har god kunnskap fra skader til sykdommer. Gav meg den tiden jeg trengte og viste ingen tegn til å skynde meg avgårde