Kalvskinnet legesenter

Erling Skakkesgt. 49B 7012 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Kalvskinnet legesenter

Kjempefornøyd

Lege: Ingebjørg Hermstad-Pedersen Skrevet

Har hatt "uflaks" med veldig mange fastleger opp igjennom og har byttet ofte. Nå er jeg derimot kjempefornøyd! Kan være noe ventetid hvis man ikke trenger hastetime, men føler hun tar meg på alvor, snakker ikke over deg og ringer ofte opp for å høre hvordan det går etter prøvesvar har kommet tilbake. Kjempefornøyd

Kommunikasjonsproblemer

Lege: Ingebjørg Hermstad-Pedersen Skrevet

Kommunikasjonssystemet ved legesenteret er for oss som tidvis trenger jevnlig kontakt pga et komplekst sykdomsbilde, i stor grad basert på skriftlige meldinger gjennom e-portalen ved senteret. Skriftlig kommunikasjon har ført til en rekke misforståelser. Dette fordi oppfølgingsspørsmål, både fra pasient og lege, ikke er mulig på samme måte som ved en ordinær samtale. Skriftlig kommunikasjon skaper dessuten avstand mellom behandler og pasient. Ved tradisjonell konsultasjon er tiden som er satt av ved legesenteret for knapp til å kunne gå i dybden på komplekse problemstillinger, samt å lete etter årsaksforhold. Legen mister alt i mye informasjon som kunne vært nyttig for å forstå pasientens situasjon. Jeg opplever en stresset lege som for det meste leter etter svar i legehånboka, og jeg er dermed blitt mer et»case» enn et helt menneske med selvinnsikt og kunnskap om egen helse.

Kjempegrei

Lege: Birgitte Therese Borelly Skrevet

Hun er en stødig og god lege
Hun tar seg tid til og se pasienten hun er rett og slett fantastisk, anbefales

Bytter til annen fastlege

Lege: Ingebjørg Hermstad-Pedersen Skrevet

Ikke fornøyd. Opplever henne som ambisiøs og at hun hopper raskt til nærmeste løsning, som hverken har vært riktig eller god. Det er en kunst å balansere effektivitet med kvalitet. Har meldt fra om det som har blitt feil, men har ikke blitt møtt på det i det hele tatt. I henvisninger har det stått noe annet enn det vi avtalte. Sikkert greit å ha denne fastlegen hvis du bare trenger en resept i ny og ne, men passet ikke for vår familie.

Særdeles dyktig og effektiv

Lege: Ingebjørg Hermstad-Pedersen Skrevet

Uten tvil en av de aller beste fastleger i Trondheim! Erfaringene mine er at hun svært raskt setter riktig diagnose og setter opp videre behandling og aksjoner. Er veldig effektiv og konkret når hun og gir svar på e-portalen.
Utstråler trygghet og innsikt.