Kalvskinnet legesenter

Erling Skakkesgt. 49B 7012 Trondheim

Siste vurderinger av Kalvskinnet legesenter

Utmerket

Lege: Hanna Helgetun Krogh Skrevet

Er utrolig fornøyd med legen jeg har hos kalvskinnet legesenter. Hvis jeg skal pirke på noe, så er det at det tar lang tid for å få kontakt med dem. Men selve legene er utrolig flinke, og lytter på hva du sier.

Usedvanlig bra fastlege!!!

Lege: Øyvind Nygaard Skrevet

Generelt en svært bra fastlege. Tilgjengelig, sympatisk, dyktig og profesjonell. Virker oppriktig engasjert i pasientene og er lett å få tillit til og å snakk med. Superfornøyd:-) Også svært fornøyd med de andre ansatte ved Kalvskinnet legesenter. Møter bare hyggelige folk og får alltid god service. Anbefaler gjerne Kalvskinnet legesenter.

En meget bra fastlege

Lege: Øyvind Nygaard Skrevet

Legen gir et godt førstehåndsinntrykk når du går inn på hans kontor.
Han lytter godt på deg som pasient, og han er med på en diskusjon om hva som kan feile meg. Men han velger ofte å ta en blodprøve og andre tester, hvis han er i tvil om sykdomsbildet. Gir meg da raskt en ny time hvor han orienterer nærmere om diagnose og behandling. Han er flink til å forklare hva som feiler meg og eventuelle konsekvenser og bivirkninger ved medisineringen.
Dersom han ikke finner ut av riktig medisinering, sender han meg til en spesialist for videre behandling. Dette har bl.a. skjedd med langvarig høyt blodtrykk, som nå etter riktig behandling har normalisert seg.
Jeg har blitt operert for kreft to ganger (prostata og føflekk). Begge gangene ble jeg umiddelbart henvist videre til til spesialister ved St. Olavs hospital. Vellykket resultat hver gang.

Hvis det er noe han kan forbedre seg på, må det være at han virker vel forsiktig. Kan kanskje være litt mer direkte og tydelig. Men uansett - jeg bytter ikke fastlege av den grunn.

Den beste legen jeg har vært borti

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

Finn er den mest forståelsesfulle, flinkeste og mest omgjengelige legen jeg har vært borti. Makan til hyggelig, blid og omtenksom mann skal man lete lenge etter. Anbefales på det sterkeste om man vil ha en fastlege som tar deg seriøst og opptrer profesjonellt.

Min beste lege

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

Har alltid tid, er svært hyggelig og omgjengelig, gir gode og presise råd, og sender deg prøvesvar med kommentarer på sms.
Kort sagt: topp!