Kalvskinnet legesenter

Erling Skakkesgt. 49B 7012 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Kalvskinnet legesenter

Fantastisk lege!

Lege: Hanna Helgetun Krogh Skrevet

Du blir møtt på en trygg måte, av en lege som aldri fremstår utålmodig. Du vil føle deg trygg og imøtekommet på en god måte. Hun lytter, tar seg tid og tar ethvert problem på alvor. Generelt har Kalvskinnet legesenter flotte ansatte, og jeg føler meg godt ivaretatt.

Legen fra himmelriket!

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

Du verden for en lege! Har vært syk lenge og har hatt ulike leger gjennom mitt sykdomsforløp, slik at å få Finn som fastlege har vært en velsignelse. Bare den gode energien på hans legerom, gir en god velkomst.
Finn er unik og jeg opplever at han gjør sitt ytterste for sin pasienter. Han er trygg, kunnskapsrik, nysgjerrig, kompetent og er noe de fleste andre leger ikke er- han er en god fastlege som er genuint opptatt av deg!
Takk for at jeg fant deg. Nå gir jeg ikke slipp.

Trygg, lyttende og forståelsesfull

Lege: Birgitte Therese Borelly Skrevet

Aldri har jeg opplevd å føle meg så komfortabel hos en fastlege. Jeg opplevde henne som en svært imøtekommende og hyggelig person. Hun lyttet og kom med gode og beskrivende tilbakemeldinger.

Utrulig flott lege og en av de sjeldne!

Lege: Harald Sundby Skrevet

Første møtet med Harald var som overlege på smerteklinikken. En time ble fort til over 2 timer. Videre skulle han tilbake som fastlege og jeg satte meg på venteliste nesten på dagen. Jeg var litt redd, da det var skummelt og uvant å føle seg så naken, sett, hørt og møtt. Jeg tok utfordringen pga et komplekst sykdomsbilde med mye traumer og kroniske smerter. Noe jeg ikke angrer på. Jeg tror Harald kan forandre liv, bare du tørr å møte han så langt du klarer.

Harald er omsorgsfull, empatisk, respektfull, engasjert, faglig dyktig, han ser deg, møter deg og ser helheten, han brenner for at alle instanser skal samarbeide. Han har god galgenhumor, snakker ifra hjertet, har stort hjerterom og rommer enormt mye. Én av de sjeldne.

Jeg vet han tar seg tid til alle han møter, noe som gjør at ventetiden kan bli noe lang - Men er du forberedt på det, så har man respekt og tolmodighet da han gjør alt i sin makt for å hjelpe andre mennesker. Virkelig en ildsjel. Jeg er virkelig takknemlig for å ha han som fastlege.

Korttenkt

Lege: Ingebjørg Hermstad-Pedersen Skrevet

Ingebjørg har et hyggelig vesen, men min erfaring er at hun ikke tenker helhetlig. Dette kommer uheldig ut når man har et komplekst sykdomsbilde. Man kan også føle seg som litt av en plageånd når hun ser på klokka og forteller hvor mange pasienter hun har. Jeg skifter fastlege.