Kalvskinnet legesenter

Tlf: 73 80 99 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Kalvskinnet legesenter

Bytter aldri fastlege!

Lege: Tom Andreas Ekle Skrevet

Han er imøtekommende, empatisk, og faglig dyktig++. Jeg er veldig glad for at han er fastlegen min og kommer aldri til å bytte.

Harald Healer med Hjertet

Lege: Harald Sundby Skrevet

Litt flåsete overskrift kanskje, men det er sant. Harald hjalp meg gjennom en fryktelig vanskelig tid som kronisk smertepasient med usikre utsikter. Han har en holistisk tilnærming og ser det komplekse sykdomsbildet. Han er stødig og rolig, hyggelig og har lun humor. Hvis han ser en urettferdighet i helsesystemet, så kjemper han for å rette det opp. Jeg flyttet fra Trondheim for noen år siden, og savner ham som fastlege! Harald er fantastisk profesjonell og hjertelig, du er heldig hvis du kan få ham som fastlege.

Ubeskrivelig flink, inkluderende og proff i sitt yrke.

Lege: Tom Andreas Ekle Skrevet

Dette må nok være den beste legen i Trondheim by. Så forståelsesfull, bedagelig og flink. Du føler deg virkelig hørt og tatt på alvor. En tryggere lege skal man lete lenge etter. Terningkast 6!

Særdeles godt inntrykk

Lege: Tom Andreas Ekle Skrevet

Jeg har byttet fastelege til Tom Andreas og er strålende fornøyd; han er blid, lytter og er omtenksom på en ekte måte. Han er veldig lett å kommunisere med, så jeg føler virkelig at jeg har gjort et godt valg denne gangen!

Ser deg

Lege: Hanna Helgetun Krogh Skrevet

Vil ikke bytte denne legen mot alt i verden. Sitter ikke å bare skriver, spør, lytter, gjentar for å forsikre at hun har oppfattet riktig. Undersøker, beroliger, henviser, yter ekstra via egen akupunkturbehandling.

Rotete og frekk fremtoning

Lege: Harald Sundby Skrevet

Det mest positive å si om denne legen er at han tok seg god tid.
Jeg opplevde denne legen som uprofesjonell og lite tillitsvekkende.
På meg som pasient virket det som han hadde lite oversikt over både mine og sine dokumenter. Det ble mye rot som resulterte i mye ekstra arbeide for meg.
Jeg skiftet fort fastlege.

Super

Lege: Tom Andreas Ekle Skrevet

Denne legen er nøye, tar dine problemer på alvor og gjør det lett å være pasient. Anbefales! Veldig empatisk og gjør det aller beste for at pasienten skal være trygg.

Utmerket

Lege: Hanna Helgetun Krogh Skrevet

Er utrolig fornøyd med legen jeg har hos kalvskinnet legesenter. Hvis jeg skal pirke på noe, så er det at det tar lang tid for å få kontakt med dem. Men selve legene er utrolig flinke, og lytter på hva du sier.

Den beste legen jeg har vært borti

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

Finn er den mest forståelsesfulle, flinkeste og mest omgjengelige legen jeg har vært borti. Makan til hyggelig, blid og omtenksom mann skal man lete lenge etter. Anbefales på det sterkeste om man vil ha en fastlege som tar deg seriøst og opptrer profesjonellt.

Min beste lege

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

Har alltid tid, er svært hyggelig og omgjengelig, gir gode og presise råd, og sender deg prøvesvar med kommentarer på sms.
Kort sagt: topp!

Trondheims beste fastlege

Lege: Harald Sundby Skrevet

Veldig flink med mennesker. Dyktig faglig, ser helheten utifrå medisinsk/ sosial og somatisk perspektiv. Fremstår veldig tillitsfull og åpen. Svært empatisk og lyttende. Har fin avvæpnende humor. Flink til å få fange opp essensen av kompliserte problemstillinger og være konfrontere på en taktfull opprøskende måte samtidig som har er flink til raskt å komme problemløsende tiltak på en veldig konstruktiv og oppbyggende måte.
Har hatt han som fastlege i ca 15 år og er veldig fornøyd med å han som fastlege.

Trivelig lege, som ser deg som menneske.

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

Trivelig lege som ser deg som menneske. Blid, og glad. Oppriktig.Opptrer profesjonell. En lege jeg absolutt kan anbefale.

Uten tvil den beste legen jeg har hatt

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

Finn er overlegent den beste legen jeg har hatt.

Jeg støtter alle superlativene som har blitt skrevet her fra før av!

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

En fantastisk lege! Har du sjansen til å få Finn Høivik som fastlege er du heldig. Den beste legen jeg noensinne har møtt. Han lytter, han ser deg, og han hjelper deg.

Etter å ha vært hos annen lege i mange år, fikk jeg endelig hjelp etter å ha byttet fastlege til Finn Høivik. Først etter å ha fått Finn Høivik som lege, har jeg forstått hvordan en god lege skal være. Jeg får alltid nok tid til å komme med det jeg har på hjertet.

Hele legesenteret opplever jeg som svært profesjonelt og flott. De ser deg, og de hjelper deg. Her er det mennesket i fokus, ikke diagnosen.

Det er en god opplevelse å komme inn på legesenteret, og å komme ut derfra igjen, med en opplevelse av å ha blitt forstått.

Anbefales!

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

Utrolig flink lege som lytter og tar seg tid. Bruker hele tiden selv om vi er "ferdig". Venter gjerne 20 min ekstra for å komme til Finn!
Måtte desverre bytte da det ble for langt å reise fra Oslo til Trondheim pga legebesøk
Den personen som får Finn som lege er heldig!

Fantastisk fastlege

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

Finn Høivik er en utolig dyktig lege som tar pasientene på alvor og har interresse for mennesker og faget sitt.
Jeg har aldri før følt meg så godt ivaretatt av en lege tidligere.
I tillegg driver han med akupunktur, som har vært svært heldig for meg.

Særdeles dyktig og klok fastlege

Lege: Harald Sundby Skrevet

Har aldri møtt en fastlege som har så allsidig forståelse for en pasients situasjon og som ser sammenhenger utenfor de normerte rammene.

Han tar seg god tid til deg (derfor litt ventetid, men verdt det i høyeste grad) og hører på det du har å si uten å sette deg i bås. Han tør å stille vanskelige spørsmål på en forsiktig måte Han er ydmyk, engasjert og har et godt lynne.

I tillegg har han mye erfaring som han bruker på riktig måte. Han er løsningsorientert samtidig som han tar vare på deg.

Skulle ønske han kunne klones, vi trenger flere fastleger som han :)

En lege som lytter !

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

En rolig lege som lytter til det du har å komme med, på hva du har å si ! Som også griper tak i de ting som du er opptatt av !!

Fantastisk flink lege

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

Dette er den første fastlegen jeg har hatt som jeg føler meg 100% komfortabel med, og som jeg føler tar meg på alvor. Selve legesenteret er også veldig immøtekommende og hyggelig. Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk lege og person

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

Finn Høivik er den beste legen jeg har hatt og jeg føler meg så heldig som har møtt ham. Han tar seg god tid og bryr seg virkelig om andre mennesker. Jeg vil gå så langt som å si at han er den perfekte legen, iallfall for meg :) Det samme gjelder legekontoret som helhet og de som arbeider der.