Kalvskinnet legesenter

Erling Skakkesgt. 49B 7012 Trondheim

Siste vurderinger av Kalvskinnet legesenter

Finn er super!

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

Faglig dyktig og fantastisk humør. Her føler du deg hjertelig velkommen uansett. Man føler at han er oppriktig interessert og ser deg.

Hyggelig og lyttende

Lege: Ingebjørg Hermstad-Pedersen Skrevet

Ingebjørg er lydhør for meg som pasient. Hun opptrer rolig og vennlig. Jeg føler meg trygg på at hun sjekker ut med spesialist dersom det er behov for det.

Empatisk og dyktig lege

Lege: Tom Andreas Ekle Skrevet

Eg er utruleg fornøgd med Tom Andreas. Han tek meg på alvor og det verker som om han bryr seg om at eg skal få det betre. Han er også ein god samtalepartner.

Hanne Helger kunne - Fantastisk lege!!!!

Lege: Hanna Helgetun Krogh Skrevet

Hanne Helgetun Krogh så på kroppen min og stilte riktig diagnose med en gang, når andre fire leger snakket med meg, så på sine klokker (15. minutter, vet du) og så på sine PC skjermer. Hun er etter min mening en FANTASTISK lege!!! Hanne Helgetun Krogh hjelp meg når jeg hadde store smerter og nå er jeg på bedrings vei. Takk Hanne Helgetun Krogh!
Hilsen,

God konsultasjon, mangelfull oppfølging

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

Veldig grei og jovial lege, gir inntrykk av å virkelig fokusere på deg som pasient i konsultasjonen.
Imidlertid glemmer han ofte inngåtte avtaler om videre oppfølging og henvisninger videre til spesialister, har måttet purre flere ganger. Også opplevd ved flere anledninger at prøvesvar han har mottatt, ikke er blitt formidlet videre til meg som pasient.
Greie folk i resepsjonen.