Kalvskinnet legesenter

Erling Skakkesgt. 49B 7012 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Kalvskinnet legesenter

Føler meg alltid trygg.

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

Han spør og lytter. Kommer med forslag til oppfølging og følger opp. Alltid hyggelig. Føler han er der for deg. Tar seg alltid tid.

Dedikert fastlege

Lege: Harald Sundby Skrevet

Empatisk og lyttende. Tar pasienten på alvor og tar seg tid, noe som kan medføre noe ventetid. Har vært god å ha i en vanskelig tid med alvorlig sykdom. Stort savn når han hadde permisjon ifm annen jobb, så veldig glad for å ha ham tilbake🙂

Trondheims beste lege

Lege: Tom Andreas Ekle Skrevet

Har hatt Tom Andreas Ekle som fastlege i mange år. Det er en fryd hver gang jeg er innom, og det er flott å vite at det er noe der ute som faktisk bryr seg.

Utvilsomt fastlege jeg har hatt gjennom tidene, og som andre skriver her så må jeg si meg enig i at dette er Trondheims beste lege!

Er strålende fornøyd! :D

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Tom Andreas Ekle Skrevet

Svært hyggelig trønder. Godt humør og har god kunnskap fra skader til sykdommer. Gav meg den tiden jeg trengte og viste ingen tegn til å skynde meg avgårde

Trygg & forståelsesfull

Lege: Ingebjørg Hermstad-Pedersen Skrevet

Byttet til legesenteret her da jeg var misfornøyd med den forrige, og jeg kommer ikke til å bytte mer! Ingebjørg er fantastisk, hun lytter til bekymringene mine og tar meg 100% på alvor. Ingen spørsmål er dumme og er hun usikker blir jeg henvist til spesialist for å være helt sikker. God oppfølging, blir godt tatt i vare på og føler meg sett.

Dette er en Pluss-tjeneste.