Kalvskinnet legesenter

Telefonnummer73 80 99 5073 80 99 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Erling Skakkesgt. 49B 7012 Trondheim

Siste vurderinger av Kalvskinnet legesenter

Omsorgsfull og snill

Lege: Tom Andreas Ekle Skrevet

Jeg har hatt Tom som lege i over ett år, og er veldig fornøyd. Han er omsorgsfull, snill og ingenting føles feil å si/føle. Når man er syk og/eller har noe som feiler en, så er det kjekt å komme til noen som har sympati og medfølelse. Tipp topp fornøyd med han her, altså. Eneste "negative" er at han kan være litt undrende i hva som feiler deg, og lite bastant på "DETTE feiler det deg og DETTE skal vi gjøre", men at han heller sier "det KAN være at..." osv. Men det er ikke noen grunn til å bytte fastlege da det han mener det "kan" være som oftest har stemt:)

OK lege, dårlig på oppfølging

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

Legen er OK Men han følger ikke opp ting, virker som han har for mye å gjøre. Kontordamene er veldig koselige.

Imøtekommende og hjelpsom

Lege: Tom Andreas Ekle Skrevet

Det vært en glede å ha Dr.Ekle som lege. Har gått til han ca ett år. Han er flink til lytte og får meg til å føle at ingenting er for dumt å si. Er alltid ved godt humør og vil hjelpe deg så godt han kan.

Kalvskinnet legesenter føles forøvrig som et sted med mye god energi! Hyggelige leger og resepsjonister. Selv om venterommet skulle trengt litt mer farger og kjærlighet.

Til alle andre leger gå å lær!

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

Her skrives så mange gode vurderinger av Dr Finn og jeg støtter alle. Han er klar og direkte på en omsorgsfull måte. Kjære alle leger, store og små, i det ganske land, spesielt spesialister og dere andre. Vær så snill å sitt en konsultasjon eller to sammen med Dr Finn. Da får dere lære masse om ivaretakning av hele mennesket uten at han gjør hvert problem om til en psykisk faktor. Heldige meg.

Omsorgsfull og grundig

Lege: Ingebjørg Hermstad-Pedersen Skrevet

Dette er en lege jeg er svært fornøyd med. Føler meg forstått og ivaretatt. Mine fysiske og psykiske problem har blitt tatt på alvor og behandlet på god måte. Grundig undersøkelse og oppmuntrende legebesøk har hjulpet meg mye.