Kalvskinnet legesenter

Erling Skakkesgt. 49B 7012 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Kalvskinnet legesenter

Utrulig flott lege og en av de sjeldne!

Lege: Harald Sundby Skrevet

Første møtet med Harald var som overlege på smerteklinikken. En time ble fort til over 2 timer. Videre skulle han tilbake som fastlege og jeg satte meg på venteliste nesten på dagen. Jeg var litt redd, da det var skummelt og uvant å føle seg så naken, sett, hørt og møtt. Jeg tok utfordringen pga et komplekst sykdomsbilde med mye traumer og kroniske smerter. Noe jeg ikke angrer på. Jeg tror Harald kan forandre liv, bare du tørr å møte han så langt du klarer.

Harald er omsorgsfull, empatisk, respektfull, engasjert, faglig dyktig, han ser deg, møter deg og ser helheten, han brenner for at alle instanser skal samarbeide. Han har god galgenhumor, snakker ifra hjertet, har stort hjerterom og rommer enormt mye. Én av de sjeldne.

Jeg vet han tar seg tid til alle han møter, noe som gjør at ventetiden kan bli noe lang - Men er du forberedt på det, så har man respekt og tolmodighet da han gjør alt i sin makt for å hjelpe andre mennesker. Virkelig en ildsjel. Jeg er virkelig takknemlig for å ha han som fastlege.

Korttenkt

Lege: Ingebjørg Hermstad-Pedersen Skrevet

Ingebjørg har et hyggelig vesen, men min erfaring er at hun ikke tenker helhetlig. Dette kommer uheldig ut når man har et komplekst sykdomsbilde. Man kan også føle seg som litt av en plageånd når hun ser på klokka og forteller hvor mange pasienter hun har. Jeg skifter fastlege.

Enestående lege

Lege: Harald Sundby Skrevet

Da Harald Sundby vikarierte for fastlegen min, ble jeg møtt med en respekt og imøtekommenhet som jeg sjelden har opplevd hos andre leger. Jeg fikk gehør for egne tanker og følelser ifm. min uavklarte sykdom. Han tok meg på største alvor, han var opptatt av helheten, og han trakk ingen forhastede konklusjoner. En god porsjon humor bidro til konsultasjoner der det var rom for både latter og tårer. Heldige er de som har Harald som fastlege!

Føler meg alltid trygg.

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

Han spør og lytter. Kommer med forslag til oppfølging og følger opp. Alltid hyggelig. Føler han er der for deg. Tar seg alltid tid.

Dedikert fastlege

Lege: Harald Sundby Skrevet

Empatisk og lyttende. Tar pasienten på alvor og tar seg tid, noe som kan medføre noe ventetid. Har vært god å ha i en vanskelig tid med alvorlig sykdom. Stort savn når han hadde permisjon ifm annen jobb, så veldig glad for å ha ham tilbake🙂