Kalvskinnet legesenter

Erling Skakkesgt. 49B 7012 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Kalvskinnet legesenter

Veldig trygg

Lege: Linn Mari Telneset Myhre Skrevet

Jeg føler meg trygg og godt ivaretatt av Linn, hun tar seg god tid til å høre på hva pasienten sier. Hun bruker disse opplysningene for å finne ut hva som er galt, og hvilken vei behandlingen tar. Alltid godt forberedt når jeg kommer. Hun er enestående flink, jeg er utrolig glad for å få være pasienten hennes.

Kunnskapsrik, empatisk, særdeles flink

Lege: Tom Andreas Ekle Skrevet

En føler seg virkelig ivaretatt og tatt på alvor i møte med Tom, og han er villig til å bruke så mye tid som det trengs for å hjelpe med problemer som en kommer med. Han tar seg god tid til å høre på alt som kan knyttes til problemet, og det er min glede å ha han som lege.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Tom Andreas Ekle Skrevet

Snill, forståelsesfull, og dyktig. Han har lagt inn mye ekstra innsats for å gjøre ting enklere for meg, som ikke hadde vært nødvendig av han å gjøre. Kunne ikke blitt bedre

Fantastisk lege!

Lege: Hanna Helgetun Krogh Skrevet

Dyktig og forståelsesfull lege! Jeg har alltid blitt tatt på alvor, blitt møtt med empati og har fått god oppfølging. Vil også skryte av selve legesenteret, med serviceinnstilte og hyggelige ansatte.

Det er med tungt hjerte at jeg må bytte fastlege pga. flytting.

Behagelig og dyktig

Lege: Linn Mari Telneset Myhre Skrevet

Jeg var bekymret da min lege gjennom 30(!!) år skulle gå av. Hos han hadde jeg vært fra jeg var bare barnet. Det var ingen grunn til uroen fordi dette er en fantastisk trivelig og kunnskapsrik lege som lytter og tar seg tid. Jeg får inntrykk av at hun er koblet på, og genuint interessert i å hjelpe. Jeg er helt sikker på at denne relasjonen blir like trygg og fin som hos min forrige lege. Intet negativt å melde om.