Kalvskinnet legesenter

Erling Skakkesgt. 49B 7012 Trondheim

Siste vurderinger av Kalvskinnet legesenter

Harald Healer med Hjertet

Lege: Harald Sundby Skrevet

Litt flåsete overskrift kanskje, men det er sant. Harald hjalp meg gjennom en fryktelig vanskelig tid som kronisk smertepasient med usikre utsikter. Han har en holistisk tilnærming og ser det komplekse sykdomsbildet. Han er stødig og rolig, hyggelig og har lun humor. Hvis han ser en urettferdighet i helsesystemet, så kjemper han for å rette det opp. Jeg flyttet fra Trondheim for noen år siden, og savner ham som fastlege! Harald er fantastisk profesjonell og hjertelig, du er heldig hvis du kan få ham som fastlege.

Ubeskrivelig flink, inkluderende og proff i sitt yrke.

Lege: Tom Andreas Ekle Skrevet

Dette må nok være den beste legen i Trondheim by. Så forståelsesfull, bedagelig og flink. Du føler deg virkelig hørt og tatt på alvor. En tryggere lege skal man lete lenge etter. Terningkast 6!

Særdeles godt inntrykk

Lege: Tom Andreas Ekle Skrevet

Jeg har byttet fastelege til Tom Andreas og er strålende fornøyd; han er blid, lytter og er omtenksom på en ekte måte. Han er veldig lett å kommunisere med, så jeg føler virkelig at jeg har gjort et godt valg denne gangen!

Ser deg

Lege: Hanna Helgetun Krogh Skrevet

Vil ikke bytte denne legen mot alt i verden. Sitter ikke å bare skriver, spør, lytter, gjentar for å forsikre at hun har oppfattet riktig. Undersøker, beroliger, henviser, yter ekstra via egen akupunkturbehandling.

Rotete og frekk fremtoning

Lege: Harald Sundby Skrevet

Det mest positive å si om denne legen er at han tok seg god tid.
Jeg opplevde denne legen som uprofesjonell og lite tillitsvekkende.
På meg som pasient virket det som han hadde lite oversikt over både mine og sine dokumenter. Det ble mye rot som resulterte i mye ekstra arbeide for meg.
Jeg skiftet fort fastlege.