Kalvskinnet legesenter

Tlf: 73 80 99 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Kalvskinnet legesenter

En lege som deg!

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

Jeg trodde ikke det fantes leger som deg.
Aldri tidligere har jeg hatt en lege det går an å kommunisere ordentlig med- det er som om de vet best!
Du er annerledes-du er en stjerne. Jeg elsker å ha deg som lege. Takk

Trivelig og humoristisk

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

Han er høflig og veldig trivelig hører på det jeg har å si selv om det er ganske mye, samt at han gir seg tid til meg. Det har hendt at det er meg som har avsluttet besøket.

One of a kind

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

I en perfekt verden så hadde det vært mulig å klone deg. Et eksemplar Finn Høivik skulle jobbet på ethvert legesenter og sykehus her i landet, til inspirasjon og lærdom for andre leger.
Og helse-Norge hadde sett helt annerledes ut.
Det er alltid godt å komme til deg. Om det gjelder små ting som influensa, eller vanskelige ting når livet ikke er så snilt som man skulle ønske,så har man det alltid mye bedre med seg selv etter å ha vært hos deg.
Det er ofte ventetid, men i mellomtiden er det fornøyelig å se smilene til de som kommer ut fra kontoret ditt.
Man får den tiden man trenger, og når man iblant ikke har det minste LYST til å gå, så sier det seg selv at det kan være litt travelt å være Finn.
Du utgjør en forskjell for veldig mange mennesker. Du går den ekstra milen, hele tiden, og dette burde være til inspirasjon for mange av oss.
Vil også skryte av resten av legesenteret. Allerede fra man stikker hodet inn til de trivelige, og over gjennomsnittet hjelpsomme damene i resepsjonen, begynner ting å bli hyggelig :)

Forståelsesfull og engasjert.

Lege: Tom Andreas Ekle Skrevet

Tar alle temaer du bringer frem alvorlig og ønsker å hjelpe med det som hjelpes kan. Svært interessert i hvordan pasienten har det og virker svært sympatisk. Alltid blid og meget imøtekommende.

Trygg

Lege: Hanna Helgetun Krogh Skrevet

Hanna er en veldig god og trygg lege. Føler hun er oppriktig interessert i å lære meg å kjenne og hjelpe meg på best mulig måte.
Tryggheten hun viser og gir meg som pasient er gull verdt for meg. Rett og slett en fantastisk lege.
Har bare lyst til å gi henne en klem etter endt time/konsultasjon.