Kalvskinnet legesenter

Telefonnummer73 80 99 5073 80 99 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Erling Skakkesgt. 49B 7012 Trondheim

Siste vurderinger av Kalvskinnet legesenter

God konsultasjon, mangelfull oppfølging

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

Veldig grei og jovial lege, gir inntrykk av å virkelig fokusere på deg som pasient i konsultasjonen.
Imidlertid glemmer han ofte inngåtte avtaler om videre oppfølging og henvisninger videre til spesialister, har måttet purre flere ganger. Også opplevd ved flere anledninger at prøvesvar han har mottatt, ikke er blitt formidlet videre til meg som pasient.
Greie folk i resepsjonen.

Beste fastlegen jeg har møtt

Lege: Harald Sundby Skrevet

Harald er en veldig forståelsesfull og god lege. Jeg har aldri møtt på maken...! Her får du respekt, verdighet og forståelse. Jeg har et litt komplekst sykdomsbilde med mye angst, og det var først da jeg møtte Harald jeg har skjønt at jeg ikke skal føle skam... "Streng" med å gi ut benzo-noe som jeg ser på som en gave da jeg har vært avhengig i flere år pga.panikkangst. Harald er nok en av de få, så har du han som fastlege kan du prise deg lykkelig...!

Flink og forståelsesfull

Lege: Ingebjørg Hermstad-Pedersen Skrevet

Har bare gode erfaringer med Dr Hermstad-Pedersen. Hun lyttet til mine problemer, tok det på alvor og kom med råd og tips. Følte hun var veldig forståelsesfull og til å stole på, og at hun har mye kunnskap. Vil definitivt anbefale henne videre!

Omsorgsfull og snill

Lege: Tom Andreas Ekle Skrevet

Jeg har hatt Tom som lege i over ett år, og er veldig fornøyd. Han er omsorgsfull, snill og ingenting føles feil å si/føle. Når man er syk og/eller har noe som feiler en, så er det kjekt å komme til noen som har sympati og medfølelse. Tipp topp fornøyd med han her, altså. Eneste "negative" er at han kan være litt undrende i hva som feiler deg, og lite bastant på "DETTE feiler det deg og DETTE skal vi gjøre", men at han heller sier "det KAN være at..." osv. Men det er ikke noen grunn til å bytte fastlege da det han mener det "kan" være som oftest har stemt:)

OK lege, dårlig på oppfølging

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

Legen er OK Men han følger ikke opp ting, virker som han har for mye å gjøre. Kontordamene er veldig koselige.