Kalvskinnet legesenter

Tlf: 73 80 99 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Kalvskinnet legesenter

Engasjert, trygg og kunnskapsrik

Lege: Tom Andreas Ekle Skrevet

Uten tvil den beste legen jeg har vært bort i. Veldig kunnskapsrik og engasjert i meg som pasient og jeg går derifra med en følelse av at jeg har blitt tatt på alvor. Litt ventetid, men venter med glede for å komme til denne legen.

Digger Hanna!

Lege: Hanna Helgetun Krogh Skrevet

Har hatt Hanna som fastlege i 11 år og er utrolig fornøyd. Hun ser meg, spør, tar seg tiden, beroliger ved behov. Hun er alltid rolig og jeg føler aldri at hun stresser med å bli ferdig med konsultasjonen. Jeg føler meg heldig som har henne som lege. PS: sekretærene er også herlige damer!

En svært dyktig fastlege

Lege: Hanna Helgetun Krogh Skrevet

Jeg er svært fornøyd med å ha Hanna som min fastlege, kjenner meg trygg, sett og ivaretatt av henne. Så hun får mine varmeste anbefalinger.
Jeg er også godt fornøyd med Kalvskinnet legesenter totalt sett, både det øvrige personalet og andre leger jeg har vært innom ved hastetime/vikar har jeg et godt inntrykk av og jeg kjenner meg trygg som pasient hos legesenteret.
De har jo en spesiell profil i og med at hver lege har færre pasienter på sine lister. Og det merkes godt som pasient, fordi da legen har bedre tid til hver enkelt pasient og det er også mulighet for å få dobbeltime hos fastlegen her, om man skulle ha behov for det.

Skuffende..

Lege: Ingebjørg Hermstad-Pedersen Skrevet

Jeg fikk Dr.Hermestad som min nye fastlege da han sluttet i august 2017. Jeg har slitt med kroniske smerter fra diverse operasjoner og prosedyrer og står dessverre på sterke morfinpreparater for å kunne fungere og arbeide som et noenlunde normalt menneske. Jeg følte meg ikke hørt, trodd på eller forstått under de 2 timene jeg hadde med Dr.Hermestad. Jeg følte med som en pillemisbruker og ble faktisk nektet smertelindring etter jeg ble utskrevet av sykehuset med store smerter. Veldig skuffende. Min funksjons og arbeidsevne er redusert med 60-70% grunnet manglende forståelse og kunnskaper. Det er synd at "dagens" leger har slike fordommer mot visse typer smertestillende og ikke er mer forståelsesfulle, samt mangler kunnskap om kroniske smerter. Hvis du har kroniske smerter/betydelige, uavklarte, diffuse smerter, vil jeg ikke anbefale denne legen.

Bytter aldri fastlege!

Lege: Tom Andreas Ekle Skrevet

Han er imøtekommende, empatisk, og faglig dyktig++. Jeg er veldig glad for at han er fastlegen min og kommer aldri til å bytte.

Harald Healer med Hjertet

Lege: Harald Sundby Skrevet

Litt flåsete overskrift kanskje, men det er sant. Harald hjalp meg gjennom en fryktelig vanskelig tid som kronisk smertepasient med usikre utsikter. Han har en holistisk tilnærming og ser det komplekse sykdomsbildet. Han er stødig og rolig, hyggelig og har lun humor. Hvis han ser en urettferdighet i helsesystemet, så kjemper han for å rette det opp. Jeg flyttet fra Trondheim for noen år siden, og savner ham som fastlege! Harald er fantastisk profesjonell og hjertelig, du er heldig hvis du kan få ham som fastlege.

Ubeskrivelig flink, inkluderende og proff i sitt yrke.

Lege: Tom Andreas Ekle Skrevet

Dette må nok være den beste legen i Trondheim by. Så forståelsesfull, bedagelig og flink. Du føler deg virkelig hørt og tatt på alvor. En tryggere lege skal man lete lenge etter. Terningkast 6!

Særdeles godt inntrykk

Lege: Tom Andreas Ekle Skrevet

Jeg har byttet fastelege til Tom Andreas og er strålende fornøyd; han er blid, lytter og er omtenksom på en ekte måte. Han er veldig lett å kommunisere med, så jeg føler virkelig at jeg har gjort et godt valg denne gangen!

Ser deg

Lege: Hanna Helgetun Krogh Skrevet

Vil ikke bytte denne legen mot alt i verden. Sitter ikke å bare skriver, spør, lytter, gjentar for å forsikre at hun har oppfattet riktig. Undersøker, beroliger, henviser, yter ekstra via egen akupunkturbehandling.

Rotete og frekk fremtoning

Lege: Harald Sundby Skrevet

Det mest positive å si om denne legen er at han tok seg god tid.
Jeg opplevde denne legen som uprofesjonell og lite tillitsvekkende.
På meg som pasient virket det som han hadde lite oversikt over både mine og sine dokumenter. Det ble mye rot som resulterte i mye ekstra arbeide for meg.
Jeg skiftet fort fastlege.

Super

Lege: Tom Andreas Ekle Skrevet

Denne legen er nøye, tar dine problemer på alvor og gjør det lett å være pasient. Anbefales! Veldig empatisk og gjør det aller beste for at pasienten skal være trygg.

Utmerket

Lege: Hanna Helgetun Krogh Skrevet

Er utrolig fornøyd med legen jeg har hos kalvskinnet legesenter. Hvis jeg skal pirke på noe, så er det at det tar lang tid for å få kontakt med dem. Men selve legene er utrolig flinke, og lytter på hva du sier.

Den beste legen jeg har vært borti

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

Finn er den mest forståelsesfulle, flinkeste og mest omgjengelige legen jeg har vært borti. Makan til hyggelig, blid og omtenksom mann skal man lete lenge etter. Anbefales på det sterkeste om man vil ha en fastlege som tar deg seriøst og opptrer profesjonellt.

Min beste lege

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

Har alltid tid, er svært hyggelig og omgjengelig, gir gode og presise råd, og sender deg prøvesvar med kommentarer på sms.
Kort sagt: topp!

Trondheims beste fastlege

Lege: Harald Sundby Skrevet

Veldig flink med mennesker. Dyktig faglig, ser helheten utifrå medisinsk/ sosial og somatisk perspektiv. Fremstår veldig tillitsfull og åpen. Svært empatisk og lyttende. Har fin avvæpnende humor. Flink til å få fange opp essensen av kompliserte problemstillinger og være konfrontere på en taktfull opprøskende måte samtidig som har er flink til raskt å komme problemløsende tiltak på en veldig konstruktiv og oppbyggende måte.
Har hatt han som fastlege i ca 15 år og er veldig fornøyd med å han som fastlege.

Trivelig lege, som ser deg som menneske.

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

Trivelig lege som ser deg som menneske. Blid, og glad. Oppriktig.Opptrer profesjonell. En lege jeg absolutt kan anbefale.

Uten tvil den beste legen jeg har hatt

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

Finn er overlegent den beste legen jeg har hatt.

Jeg støtter alle superlativene som har blitt skrevet her fra før av!

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

En fantastisk lege! Har du sjansen til å få Finn Høivik som fastlege er du heldig. Den beste legen jeg noensinne har møtt. Han lytter, han ser deg, og han hjelper deg.

Etter å ha vært hos annen lege i mange år, fikk jeg endelig hjelp etter å ha byttet fastlege til Finn Høivik. Først etter å ha fått Finn Høivik som lege, har jeg forstått hvordan en god lege skal være. Jeg får alltid nok tid til å komme med det jeg har på hjertet.

Hele legesenteret opplever jeg som svært profesjonelt og flott. De ser deg, og de hjelper deg. Her er det mennesket i fokus, ikke diagnosen.

Det er en god opplevelse å komme inn på legesenteret, og å komme ut derfra igjen, med en opplevelse av å ha blitt forstått.

Anbefales!

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

Utrolig flink lege som lytter og tar seg tid. Bruker hele tiden selv om vi er "ferdig". Venter gjerne 20 min ekstra for å komme til Finn!
Måtte desverre bytte da det ble for langt å reise fra Oslo til Trondheim pga legebesøk
Den personen som får Finn som lege er heldig!

Fantastisk fastlege

Lege: Finn Marum Høivik Skrevet

Finn Høivik er en utolig dyktig lege som tar pasientene på alvor og har interresse for mennesker og faget sitt.
Jeg har aldri før følt meg så godt ivaretatt av en lege tidligere.
I tillegg driver han med akupunktur, som har vært svært heldig for meg.