Sanju Sukhjender Singh

Autorisasjon (2015)

Sanju Sukhjender Singh er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Sanju Sukhjender Singh

Utrolig dyktig og imøtekommende lege.

Den beste legen jeg har hatt noen gang. Lytter, følger opp og gir rask tilbakemelding. Tenk om alle hadde vært som han. Det er ikke alle leger som ville ringt pasienten sin på en søndag og gitt prøvesvar. Alltid blid!
Så takk nemlig for å ha han som fastlege!!

Best

Den beste legen! Veldig positiv. Det er lett å kommunisere med ham, han støtter alltid og skjønner alt. Prøver å finne de beste løsningene og smiler alltid :) Anbefales!

Definitivt en av mine beste fastleger noensinne! Det sier ikke lite da jeg har levd ett langt liv og har hatt menge fastleger opp igjennom tiden. Både før og etter! Derfor kan jeg trygt gi min anbefaling! Han har også glimt i øye og ett smil som ikke er på lager.

Varm, lyttende, imøtekommende, dyktig, alltid godt humør

Vil anbefale Sanju Singh på det sterkeste til alle som ønsker å bytte fastlege. Jeg har hatt fire forskjellige fastleger tidligere, og jeg Sanju er utvilsomt den dyktigste av de. Jeg føler at han lytter til det jeg sier, og at jeg blir tatt på alvor. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt hos han.

Kunnskapsrik og fantastisk lege

En helt fantastisk lege som tar problemene dine på alvor. (Store som små) Han lytter, kommer med råd og har humor! Noe som er veldig viktig. Kommer aldri til å bytte lege.