Heggedal legesenter

Telefonnummer66 90 71 2066 90 71 ...
Trevaren 3 1389 Heggedal

Siste vurderinger av behandlere ved Heggedal legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Sanju Sukhjender Singh Skrevet

En fantastisk og kunnskapsrik lege.
En vennlig og tillitsfull lege som jeg har gått til behandling for mine mange plager siden 2015.
Tusen takk og lykke til videre...

Har stort forbedringspotensiale

Lege: Annette Bentsen Skrevet

Første time virket hun som en som var nøye og gikk igjennom journalen nøye og ønsket å bli kjent med pasienten.

Da jeg kom tilbake endre synet mitt seg helt og jeg følte at hun ikke tar mulige symptomer og ønsker på alvor. Hun sier at kostholdet mitt kan skape mangelsykdommer, som vil ta opp viktigere pasienters mulighet til å dra til legen. Fikk ikke ta blodprøver på første legetime fordi det koster penger for samfunnet, så måtte komme tilbake til en ny legetime når ting ikke forbedret seg, slik at jeg fikk tatt blodprøver.

Hadde hun samarbeidet og lyttet bedre til pasienten, så ville opplevelsen vært en helt annen.

Meget hyggelig lege.

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

All ros,
Vi har hatt med Greibrokk og gjøre i et flere års sykdoms tilfelle, og det har hele tiden vært en fornøyelse.
Meget hyggelig og lett doktor å ha med å gjøre.

Dedikert og empatisk

Lege: Annette Bentsen Skrevet

Veldig dedikert og lytter godt på ønsker og bekymringer. Den eneste fastlegen jeg har møtt som tar seg tiden å gå sammen med pasienten igjenom hele journalen sammen fra tidligere leger for å være sikker på at alt stemmer. Ekstraordinært proaktiv og trøstende i tilfellen der diagnosen er svår å finne og gir ikke opp. Anbefales!

Dyktig og engasjert

Lege: Annette Bentsen Skrevet

Tar seg tid til å hjelpe ordentlig, forklarer godt og har alltid flere gode løsninger. Føler meg godt ivaretatt og trygg.

Dette er en Pluss-tjeneste.