Heggedal legesenter

Telefonnummer66 90 71 2066 90 71 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Heggedal Legesenter Heggedalsbakken 6 1389 Heggedal

Siste vurderinger av Heggedal legesenter

Vil aldri noensinne bytte!

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

Kom til Greibrokk første gangen i 1989. Fantastisk fastlege. Bodde i Asker. Flyttet til Oslo. Flyttet til Hemsedal. Flyttet til Setesdal. Bor nå 25 mil fra Heggedal. Har aldri vurdert å bytte fastlege pga. avstanden. Verdt reisen. Hver gang. Uten unntak. Tak(k).

trygg og kunnskapsrik

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

Jeg har brukt dr. Greibrokk som lege i 20 år, og er svært fornøyd. Føler meg trygg og ivaretatt av en lege som bryr seg.
Greibrokks lange erfaring er for meg betryggende, og jeg vil ha ham som fastlege framover også.

Fantastisk lege!

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

Lege Thor Ivar Greibrokk er min nye fastelege og jeg er svært fornøyd! Han lytter og bryr seg oppriktig om pasientene.
Jeg er veldig takknemlig for den flinke gode legen han er!

Dyktig lege med bred erfaring. Man føler seg ivaretatt hos Dr. Greibrokk

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

Jeg har brukt Heggedal Legesenter i 15 år. Da jeg flyttet fra Heggedal var det for min del en selvfølge å ikke bytte legekontor. Heller kjøre til Heggedal for trygg uklanderlig behandling. Ja, lang ventetid på tlf. men ringer man ikke konsekvent på Mandag morgen som alle andre er ikke det så rart. Ett fantastisk legesenter med Pilarene Greibrokk og Bang ved roret.

Helt ok men på tide å skifte

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

Hyggelig lege men de fåtall ganger jeg har hatt behov for legehjelp er det så og si umulig å få time, de siste 2 ganger har det vært noe større behov for legehjelp så måtte heller dra på legevakten, første gang tok det 2,5 uker å få time og sist gang da jeg fikk beskjed at de ihvertfall ikke hadde time den uken (ringte på en onsdag morgen). Utenom dette er jeg fornøyd men bytter legekontor nå