Heggedal legesenter

Telefonnummer66 90 71 2066 90 71 ...
Heggedal Legesenter Heggedalsbakken 6 1389 Heggedal

Siste vurderinger av behandlere ved Heggedal legesenter

Har ett svært solid inntrykk av legen min.

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

Han er hardt-arbeidende og kommer alltid i lett jogge-tempo for å hente deg på venterommet.
De få minuttene en har til rådighet under en legetime forvalter han svært konstruktivt vær gang, uten at det går på bekostning av å være imøtekommende og lyttende.

Han har mange års erfaring, og jeg har inntrykk av at han oppriktig motiveres av å kunne bruke erfaringen sin til å hjelpe andre mennesker med smått å stort.

Etter mer enn 30 år, med ganske gjennomsnittlig hyppighet på legebesøkene mine, så har jeg faktisk ikke en eneste dårlig erfaring.

Nå har selve legesenteret modernisert seg også, og de tilbyr videokonsultasjoner. Noe som er helt genialt for mange av de "vanlige" henvendelsene til legen sin.

Veldig bra

Lege: Annette Bentsen Skrevet

Visste hva hun snakket om, løste det "akutte" problemet og gav gode råd. Måtte vente litt etter avtalt tid, men sånn er det når man tar seg tid til pasientene. Heller det enn stress, mas og dårlig tid. Lokalene trenger oppfølging men det er vel Tandbergs bord.

Ellers er jeg litt skeptisk til "ratinger" som dette da de pasientene som ikke får det de vil ha vil skrike høyest, mens de som er fornøyd stort sett holder kjeft.

Hvis det kunne vært et forbedringsønske fra meg ville det vært at sentralbordet var åpent 1 time før legene starter dagen.

Dyktig og engasjert

Lege: Annette Bentsen Skrevet

En meget dyktig og engasjert lege som absolutt ivaretar sine pasienters interesse. Veldig fornøyd med måten hun møter, håndterer og lytter til meg som pasient.

God på svangerskap

Lege: Annette Bentsen Skrevet

Kjempe bra fastlege å ha ifbm svangerskap, fødsel og etter fødsel. Her er det orden i sakene. Flink på samarbeid med andre (jordmor/sykehus) også. Anbefales!

Vurdering av legekontor og fastlege på Heggedal legesenter

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

Jeg føler meg ivaretatt på en god måte både av legesekretærer og fastlege.
Jeg har en god dialog m fastlege hele veien angående mine diagnoser. «Min sky» er et betryggende og godt verktøy når f.eks. nye resepter og bestilling av konsultasjon behøves. Slik slipper man å dra ned på legesenteret hver gang en trenger disse tjenestene. Det kan ofte være en utfordring og belastning når man er i dårlig form. Og ventetiden kan jo være lang her også i perioder d er «stort trøkk på senteret»