Heggedal legesenter

Tlf: 66 90 71 20 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Heggedal legesenter

trygg og kunnskapsrik

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

Jeg har brukt dr. Greibrokk som lege i 20 år, og er svært fornøyd. Føler meg trygg og ivaretatt av en lege som bryr seg.
Greibrokks lange erfaring er for meg betryggende, og jeg vil ha ham som fastlege framover også.

Fantastisk lege!

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

Lege Thor Ivar Greibrokk er min nye fastelege og jeg er svært fornøyd! Han lytter og bryr seg oppriktig om pasientene.
Jeg er veldig takknemlig for den flinke gode legen han er!

Dyktig lege med bred erfaring. Man føler seg ivaretatt hos Dr. Greibrokk

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

Jeg har brukt Heggedal Legesenter i 15 år. Da jeg flyttet fra Heggedal var det for min del en selvfølge å ikke bytte legekontor. Heller kjøre til Heggedal for trygg uklanderlig behandling. Ja, lang ventetid på tlf. men ringer man ikke konsekvent på Mandag morgen som alle andre er ikke det så rart. Ett fantastisk legesenter med Pilarene Greibrokk og Bang ved roret.

Helt ok men på tide å skifte

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

Hyggelig lege men de fåtall ganger jeg har hatt behov for legehjelp er det så og si umulig å få time, de siste 2 ganger har det vært noe større behov for legehjelp så måtte heller dra på legevakten, første gang tok det 2,5 uker å få time og sist gang da jeg fikk beskjed at de ihvertfall ikke hadde time den uken (ringte på en onsdag morgen). Utenom dette er jeg fornøyd men bytter legekontor nå

Fornøyd jeg...

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

En ålreit fyr og en helt grei lege. Jeg er ikke den som renner ned dørene på legesenteret, men når jeg er innom 1 gang i skuddåret føler jeg at jeg blir tatt seriøst. Greibrokk imponerer med lang erfaring, allikevel skulle jeg gjerne sett litt mer av den "gløden" yngre leger har for utfordringer i faget sitt. Senteret forøvrig synes jeg er helt greit. Men de er ikke kjent for å være veldig tilgjengelige og fleksible. Flere av mine legebesøk kunne vært løst over en telefon f.eks. Slik fleksibilitet hadde nok kuttet ventetiden betraktelig for de som virkelig trenger det Alt i alt er jeg fornøyd med Greibrokk. Men jeg bytter han ut nå på grunn av flytting.