Heggedal legesenter

Telefonnummer66 90 71 2066 90 71 ...
Heggedal Legesenter Heggedalsbakken 6 1389 Heggedal

Siste vurderinger av Heggedal legesenter

Faglig dyktig, vennlig og profesjonell

Lege: Annette Bentsen Skrevet

Har oversikt og kontinuitet i oppfølgingen. Gir fine forklaringer på alle vurderingene som gjøres. Ryddig, ærlig, ordentlig og hyggelig. Følger opp det som trengs. Jobber raskt på PC o.l. og får ting gjort. God kompetanse innen allmennfaglige problemstillinger.

Ovenfra og ned

Legelisten.no
Hei,

Gledet meg til å treffe min nye fastlege. Snakk om nedtur. Jeg oppfattet spesialisters anbefalinger ikke var relevante. Fikk ikke inntrykk av at hun hadde forståelse for at dagens medisinnivå er utredet over mange år og at det er det som gjør at jeg har litt funksjon og livskvalitet i hverdagen. Dette er nøye vurdert over mange år og planlagt av spesialister for å unngå unødig overbelastning og større problemer med mindre funksjon i fremtiden. Opplevde ikke forståelse for komplekse og sammensatte helseproblemer. Oppfattet at hennes mål var å redusere medisiner, helst fjerne dem.

Skuffende

Lege: Annette Bentsen Skrevet

Gledet meg og hadde store forhåpninger om at dette var rett lege. Ble kraftig skuddet. Kan ikke anbefales for folk med stoffskifte problem eller folk med store og varige smerter.

Ikke mye hjelp å få når man blir ordentlig syk

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

Hatt Greibrokk som lege i mange år. Flink til å bistå under vanlige sykdommer som influensa etc. Men får du hemninger/smerter som hemmer deg i hverdagen så har han lite annet å komme med enn sykemelding og resepter. Ingen interesse i å undersøke årsak og jobbe for å hjelpe deg som pasient. Endte opp med å bytte fastlege.

Utgått på dato desverre

Lege: Thor Ivar Greibrokk Skrevet

Har hatt Greibrok i nesten 20
Men de siste timene merket jeg at han begynte å melde seg litt ut. Kanskje på tide at han begynner å trappe ned. Han har hjulpet meg og vært lyttende og jeg forgudet denne legen i mange mange år. Men årene tar oss alle.