Fredrik Næss

Langgaten 45 3080 Holmestrand
Fredrik Næss er en av 0 fastleger i Holmestrand

Siste vurderinger av Fredrik Næss

Trygg

En trygg lege som ikke kaster deg ut, fordi han har dårlig tid. Han spør spørsmål og lytter aktivt til mine helseproblemer.

Kjempe fornøyd!

Jeg er i 20 årene og har bare hatt en lege tidligere så jeg har kanskje ikke så mye annet å sammenligne med, men er veldig fornøyd med Fredrik som lege. Jeg har hørt veldig mye bra om han fra andre og kan støtte meg opp under det. Føler han alltid tar seg tid om du trenger det og gir deg den hjelpen du trenger. Godt inntrykk fra dag en og det har vedvart. Han gir deg sitt 100% fokus og gjør så du føler deg hørt og sett. Anbefales så absolutt videre

Føler meg ivaretatt

Føler meg ivaretatt, har stiller de riktige spørsmålene. Seriøs og hyggelig. Stresser ikke. Anbefales

Glimrende lege

Rask, grundig, lyttende, dyktig og hyggelig uten å være nedlatende eller kaste bort tiden. Han tenker praktisk og raskt.

Den beste legen jeg har hatt! :)

Fredrik er hyggelig, lyttende og tar seg tid. Før første time tok han kontakt med alle tidligere behandlere. Man føler seg sett, hørt, godt behandla og tatt vare på etter å ha vært hos ham. Etter timen fikk jeg grundig informasjon i posten om prøveresultater og hva jeg burde gjøre med det. Jeg har aldri vært så fornøyd med en lege!