Fredrik Næss

Autorisasjon (2004)

Fredrik Næss er en av 26 fastleger i Holmestrand

Siste vurderinger av Fredrik Næss

En fantastisk god lege som ser deg og lytter.

Han er den beste fastlegen. Han ser deg, hører deg og tar deg på alvor. Hele min lille familie på 4 har han. Man blir alltid tatt godt i mot og føler seg trygg og ivaretatt. Han er god i faget på bade psykiske og fysiske plager

Forståelsesfull, dyktig og på lag med pasienten

Tar seg tid til deg, forstår deg og (merkelig nok) husker både deg og barna dine. Opplever også at han spiller på lag med deg i forbindelse med kommunikasjon mot andre instanser.

Trygg

En trygg lege som ikke kaster deg ut, fordi han har dårlig tid. Han spør spørsmål og lytter aktivt til mine helseproblemer.

Kjempe fornøyd!

Jeg er i 20 årene og har bare hatt en lege tidligere så jeg har kanskje ikke så mye annet å sammenligne med, men er veldig fornøyd med Fredrik som lege. Jeg har hørt veldig mye bra om han fra andre og kan støtte meg opp under det. Føler han alltid tar seg tid om du trenger det og gir deg den hjelpen du trenger. Godt inntrykk fra dag en og det har vedvart. Han gir deg sitt 100% fokus og gjør så du føler deg hørt og sett. Anbefales så absolutt videre

Føler meg ivaretatt

Føler meg ivaretatt, har stiller de riktige spørsmålene. Seriøs og hyggelig. Stresser ikke. Anbefales