Peter Erik Petersen

Autorisasjon (2014)

Skårer Legesenter AS Telefonnummer67 91 14 7067 91 14 ...
Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Peter Erik Petersen er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Peter Erik Petersen

Trygg, snill og kunnskapsrik. En veldig forståelsesfull lege.

Min fastlege gjennom flere år, jeg er veldig fornøyd. Han tar seg tid til å snakke med meg, tar meg på alvor.

Grundig og kunnskapsrik!

Petersen er den beste legen jeg har hatt! Han er grundig, lydhør og jeg føler meg veldig godt ivaretatt. Han lytter og virker oppriktig interessert i hva jeg sier. Dette skaper stor trygghet. Han er en ekte god lege som er det av de rette grunnene.

[Navn fjernet av moderator]

Trygg og rolig!

En lege som ikke lar seg tvinne rundt en hvilken som helst finger, men som likevel har et hjerte.
Han lytter og gir deg tiden du har krav på og vel så det, selv om han skulle være forsinket av en el, annen grunn.
Og mtp, forsinkelser så synes undertegnede at det ligger godt innenfor hva som er akseptabelt!
98% av tilfellene så ringer han tilbake når dette blir avtalt med damene i luka,dette er også for undertegnede godt innenfor.
Dette er en lege jeg med både hode og hjerte kan og ikke minst vil anbefalle til den det måtte være.
Måtte han som legen han etterfølger bli på dette senteret til det er tid for å tre til side for at alderen sier det er sånn.

God kommunikasjon

først og fremst han er imøtekommende.
lytter

Veldig dyktig

viser empati,

prøver å forstå situasjonen din.
Han finner gode løsninger som kan hjelpe deg videre enten det er snakk om medisiner, behandlinger, rehabiliteringsopphold, eller annet.

Dyktig og observant

Veldig dyktig. Ser ting som andre ikke ser, og tar problemene dine seriøst. Man føler seg hørt og ivaretatt. 5/5 stjerner!