Adam Abrahamsson

Autorisasjon (2016)

Flotmyr Helsehus AS Telefonnummer52 82 70 0052 82 70 ...
Karmsundgata 208 5527 Haugesund
Adam Abrahamsson er en av 36 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Adam Abrahamsson

Empatisk og flink lege

Denne fastlegen kan jeg varmt anbefale. Han følger deg opp, er grundig, vennlig og løsningsorientert. Henviser deg raskt dersom behov. Nå har jeg vært heldig og alltid hatt flinke fastleger. Jeg ble tildelt ham når min forrige gikk av med pensjon og jeg føler meg ivaretatt og fulgt opp

God og trygg

Her har du en lege som møter deg med et smil. Han er hyggelig og hører på hva du har og si og stiller gode spørsmål. Han er faglig dyktig, han har forståelse og sender meg videre til spesialist Om det er det som trengs.

Det er sjelden lang ventetid og en kommer til om en trenger hjelp. Jeg er veldig fornøyd.

Dårligste lege jeg har sett

Han er overflatisk og utålmodig. Han viser ingen hensyn og ansvar for sine pasienter. Jeg har hatt ham litt over ett år og anbefaler ham absolutt ikke til noen. Jeg hadde veldig god opplevelse fra mine tidligere fastlege men denne legen var en selvsentrert og behandler sine pasienter som pengemaskin. Aldri velg ham som fastlege!

Flink lege

Han er en løsningsorientert og effektiv lege, med et godt humør. Opplever å bli lyttet til og forstått, uten at han graver unødvendig mye. Husker hva man har snakket om tidligere. Virker til å ha sine kunnskaper i orden. Løste et problem for meg i løpet av få minutter, som andre eldre og mer erfarne leger ikke har evnet å behandle riktig. Slitt med problemet i flere år.. En kjapp titt. Riktig diagnose. Riktig behandling. Problem løst. Sender deg videre om nødvendig. Man kan føle seg trygg og ivaretatt. Han er også en hyggelig og behagelig person, og flink med mennesker. Kan absolutt anbefales!

Lite omsorgsfull

Spør raskt og overfladisk.Venter ikke egentlig på pasientens svar.
Snakker gjerne som om pasienten er kunnskapsløs,om egen sykehistorie.
Han kan med fordel lytte mer og aktivt forsøke å hjelpe sin pasient.
Henvisninger er mangelfulle.