Katrine Sæves

Autorisasjon (2012)

Lillestrøm Legesenter Telefonnummer64 84 69 6064 84 69 ...
C J Hansens vei 13 2007 Kjeller
Katrine Sæves er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Katrine Sæves

Lite interessert

Jeg har hatt henne som lege i litt over et år. Første gangen jeg kom var hun hyggelig og imøtekommende, men etter det veldig avvisende. Korte svar over meldinger som gjør at du må sende flere for å bli klokere. Ikke konkret informasjon på hva hun kommer til å gjøre videre eller hva du skal gjøre for videre hjelp et annet sted. Men regninger får du masse av. De er i postkassen uten forsinkelser.

Gikk i 8 uker med kraftige magesmerter jeg mistenkte var cyster. Jeg fikk beskjed om å fortsette å spise mer paracet og ibux. Selv etter at jeg informerte om et samlet daglig inntak på 7-10 av begge pluss andre reseptfrie smertestillende. Nå har jeg fått samme problem å må bytte fastlege for å ikke ende opp i samme limbo som sist.

Verdens beste

Så behjelpelig og effektiv. Er så fornøyd, elsker denne dama! Helt rå og seriøs. Kjempe fine verdier! Virkelig der for å hjelpe

Beste legen

Dyktig lege som tar seg god tid og lytter aktivt. Kunnskapsrik og gir gode råd og alternativer. Meget populær lege.

Beste legen jeg har hatt

Hun er seriøs og proff. Lett å snakke med,lyttende og dyktig. Hadde det ikke vært for henne hadde jeg ikke vært her i dag.

Stiller meg tvilende

Første gangen jeg var hos henne ,virket det som hun var veldig ivrig på og hjelpe meg
Nå er hun ikke intressert i og hjelpe meg som langtidspasient ,både sykehus og pasient stiller seg undrende til hennes vurderingsevne ,og slutninger Lite tilstede ,og lite oppfølgning ,glemmer,tar ikke ting nøye ,selv om jeg er hjertepasient
Om legen gjør en dårlig jobb får hun bare en ny pasient