Daniel Due-Tønnessen

Autorisasjon (2009)

Daniel Due-Tønnessen er en av 37 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Daniel Due-Tønnessen

Dyktig og tålmodig

Utrolig flink lege med mye kunnskap. Tar seg god tid og er flink til å kommunisere, god til å lytte til det du har og si. Haster seg ikke gjennom timen og får meg alltid til å føle meg ivaretatt som pasient hos Daniel. Anbefales veldig.

Skikkelig forståelsesfull .

Selv men en pasient som er multisyk med sammensatte plager har han sett muligheter . Jeg har måtte prøvd flere fastleger den siste tiden men ingen har kunne vist meg den tilliten som Dr. Due Tønnessen har gjort .

Helt super!

Hele familien bytter fastlege til han og vi kunne ikke vært mer fornøyd. Han lytter til oss og tar seg god tid. Føler aldri, som hos flere andre leger, at man tar opp tiden hans. Han virker oppriktig intressert i pasientene sine.

Hyggelig og løsningsorientert

Jeg er veldig fornøyd med denne legen etter noen konsultasjoner. Han er lydhør, hjelpsom og løsningsorientert. Ved første møte tok han seg god tid til å oppdatere mine medisiner og sykdomshistorie. Jeg følte meg velkommen og hjulpet.

Imøtekommende og grundig

Min opplevelse av denne legen basert på min erfaring med ham som ny pasient og nå etter flere besøk:

Legen er svært imøtekommende. Han er grundig på den måten at han allerede ved første besøk ønsket å få et helhetlig innsyn i min helsetilstand. Han la til rette for og indirekte oppfordret meg til å fortelle om min allmenntilstand, sykehistorie og tidligere kontakt med helsevesenet. På det viset så han sammen-henger i min helsetilstand. Dette var og er svært viktig for at jeg skal få nødvendig og riktig hjelp.

Jeg føler meg trygg på at denne legen virkelig ønsker å gi meg den riktige hjelpen, det være seg når det gjelder laboratorieprøver, undersøkelser og behandlinger hos spesialisthelsetjenesten, medisinering og hans egen hjelp overfor meg.