Legekontoret Fem Faste AS

Verftsgata 10 6416 Molde

Siste vurderinger av Legekontoret Fem Faste AS

Fantastisk

Lege: Runar Bratli Skrevet

Legen har jeg hatt i 16 år, utenom 1 år. Blir hørt, blir sjekket og vurdert og henvist. Veldig ærlig og en fantastisk god lytter. En lege som gjør jobben sin på en god måte<3

Dyktig og menneskekjær

Lege: Lars Fredrik Hasselgård Skrevet

Vår families fastlege de siste 12 år. Hasselgård har vært enestående støttende og omsorgsfull hele veien, om det har vært små eller store utfordringer. Flott å få time på dagen.
Syns venterommet er blitt bra, og at helsesekretærene er trivelige.

Seriøs

Lege: Runar Bratli Skrevet

Alltid topp behandling, og blir alltid tatt på alvor, meget fornøyd. Blir aldri sendt ut før en kommer med en løsning, eller hvordan finne ut av problemet. Flink til å henvise til rette plasser hvis det er nødvendig.

Dyktig og tålmodig

Lege: Daniel Due-Tønnessen Skrevet

Utrolig flink lege med mye kunnskap. Tar seg god tid og er flink til å kommunisere, god til å lytte til det du har og si. Haster seg ikke gjennom timen og får meg alltid til å føle meg ivaretatt som pasient hos Daniel. Anbefales veldig.

Flink og imøtekommende

Lege: Runar Bratli Skrevet

Har vært min lege i 19 år, og vil ikke bytte for alt i verden! Han var den eneste legen som tok meg på alvor når jeg ble syk (var innom 4 stk før jeg "fant" han).
Har alltid tid til å høre på deg og undersøke deg skikkelig. Rolig, lun humor og veldig dyktig!