Legekontoret Fem Faste AS

Verftsgata 10 6416 Molde

Siste vurderinger av Legekontoret Fem Faste AS

Seriøs

Lege: Runar Bratli Skrevet

Alltid topp behandling, og blir alltid tatt på alvor, meget fornøyd. Blir aldri sendt ut før en kommer med en løsning, eller hvordan finne ut av problemet. Flink til å henvise til rette plasser hvis det er nødvendig.

Dyktig og tålmodig

Lege: Daniel Due-Tønnessen Skrevet

Utrolig flink lege med mye kunnskap. Tar seg god tid og er flink til å kommunisere, god til å lytte til det du har og si. Haster seg ikke gjennom timen og får meg alltid til å føle meg ivaretatt som pasient hos Daniel. Anbefales veldig.

Flink og imøtekommende

Lege: Runar Bratli Skrevet

Har vært min lege i 19 år, og vil ikke bytte for alt i verden! Han var den eneste legen som tok meg på alvor når jeg ble syk (var innom 4 stk før jeg "fant" han).
Har alltid tid til å høre på deg og undersøke deg skikkelig. Rolig, lun humor og veldig dyktig!

Skikkelig forståelsesfull .

Lege: Daniel Due-Tønnessen Skrevet

Selv men en pasient som er multisyk med sammensatte plager har han sett muligheter . Jeg har måtte prøvd flere fastleger den siste tiden men ingen har kunne vist meg den tilliten som Dr. Due Tønnessen har gjort .

Helt super!

Lege: Daniel Due-Tønnessen Skrevet

Hele familien bytter fastlege til han og vi kunne ikke vært mer fornøyd. Han lytter til oss og tar seg god tid. Føler aldri, som hos flere andre leger, at man tar opp tiden hans. Han virker oppriktig intressert i pasientene sine.