Legekontoret Fem Faste AS

Verftsgata 10 6416 Molde

Siste vurderinger av Legekontoret Fem Faste AS

Hyggelig og løsningsorientert

Lege: Daniel Due-Tønnessen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne legen etter noen konsultasjoner. Han er lydhør, hjelpsom og løsningsorientert. Ved første møte tok han seg god tid til å oppdatere mine medisiner og sykdomshistorie. Jeg følte meg velkommen og hjulpet.

Imøtekommende og grundig

Lege: Daniel Due-Tønnessen Skrevet

Min opplevelse av denne legen basert på min erfaring med ham som ny pasient og nå etter flere besøk:

Legen er svært imøtekommende. Han er grundig på den måten at han allerede ved første besøk ønsket å få et helhetlig innsyn i min helsetilstand. Han la til rette for og indirekte oppfordret meg til å fortelle om min allmenntilstand, sykehistorie og tidligere kontakt med helsevesenet. På det viset så han sammen-henger i min helsetilstand. Dette var og er svært viktig for at jeg skal få nødvendig og riktig hjelp.

Jeg føler meg trygg på at denne legen virkelig ønsker å gi meg den riktige hjelpen, det være seg når det gjelder laboratorieprøver, undersøkelser og behandlinger hos spesialisthelsetjenesten, medisinering og hans egen hjelp overfor meg.

Lite Innsikt

Lege: Sverre Torbjørn Reiten Skrevet

Skulle vel strengt tatt, tatt seg tid til å lese igjennom Helse journalen.slurvete der..Tydeligvis veldig opptatt med å skrive på data.kunne tatt seg bedre tid til å prate med pasient!
Ellers en grei Fastlege!

Trygghet,rolig og kommuniserende

Lege: Runar Bratli Skrevet

Som i overskriften. Rolig og kommuniserende.er lyttende og konstruktiv.kunne ikke ønsket meg bedre fastlege.

Slurvete

Lege: Sverre Torbjørn Reiten Skrevet

Legen har tydeligvis for mye å gjøre. Burde kanskje vurdere å gå av som lege. Første gang jeg var inne hos han var med en vond skulder, hadde vært der i noen få minutter før han satt kortison rett i skulder (ble ikke satt ikke på riktig sted heller) Det var lite informasjon om hva dette skulle gjøre eller hva det var han faktisk sprøytet meg med.