Stig Opdøhl

Andebu Legesenter
Andebuveien 939 3158 Andebu
Stig Opdøhl er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Stig Opdøhl

Kunnskapsrik og yter mer enn andre!

Følger opp privat og er utrolig dyktig

Kan se sur ut, men er utrolig grei og veldig proffesjonell

Dyktig lege

Flink lege som virker genuint interessert i å få deg frisk og ikke bare sykemeldt på ubestemt tid. Jeg ser at noen her klaget på at han er sur, men min erfaring er at han er seriøs og alvorlig og på ingen måte sur eller uinterressert.
Kan anbefales.

Burde ikke jobbe med mennesker

Når du tar med barnet på 8 til legen og det sier "Mamma, den mannen der var ikke noe snill. Han er veldig sur" så skjønner du at denne legen er bare å ligge langt unna. Har brukt han selv også, og han ser knapt på deg, skriver masse, men du får ikke lov å få utskrift av det, spør om ting, men lar deg ikke svare. Har leppa full av snus og virker generelt veldig sur, uinteressert og man sitter igjen med følelsen av å være helt verdiløs som menneske, til bry og ikke et skritt nærmere frisk. Han avslutter også timen uten å spørre om det var noe mer eller noe du lurer på. Sier bare. Ja, reiser seg og åpner døra.

Det er veldig mulig han var veldig flink på skolen, men mennesker med puls er ikke hans sterke side etter min erfaring. Smilekurs og en god dose folkeskikk hadde sikkert gjort mye, og snusslutt på jobb.

Misfornøyd

Jeg var dessverre ikke noe fornøyd med denne legen. Hadde han en periode, men jeg valgte å bytte til ny fastlege. Generelt sett er han flink, men han virker litt lite interessert i pasientene sine. I tillegg så glemte han til stadighet å skrive ut resepter til tiden, og dermed så var det umulig for meg å ha han som fastlege noe mer.

Føler meg overkjørt

En lege må ha innlevelseevne og forståelse / empati
Etter flere år hos Stig så må jeg nok nå takke for meg
Passienten ( Kropp og Sjel ) må telle like mye og hvis ikke mer !
Jeg trenger å bli forstått lyttet til og ikke minst respektert da det er min kropp og sjel ( Helse ) det handler om ! ( Komunikasjon )
Tror Stig har " flatet ut " litt i så måte
Evnen til å lytte og forstå passienter må jo være alfa omega .