Stig Opdøhl

Andebu Legesenter

2005

Andebu Legesenter Telefonnummer33 43 90 5033 43 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Andebuveien 939 3158 Andebu
Stig Opdøhl er en av 43 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Stig Opdøhl

En god lege

Da jeg kommer spør hvordan jeg har det, referer til tidligere saker og spør hvordan det går nå. Føler vikrlig han bryr seg om min helse.

Kommer med gode anbefalinger, kommet frem til mye bedre løsninger en tidligere leger kom frem til.

Arrogant og uhøflig

Måtte dessverre benytte meg av denne legen pga av min fastlege ikke var tilgjengelig. Ble behandlet som jeg var et barn og ble ikke tatt på alvor og han klarte til og med å påstå at ikke hadde plagene jeg var der for å få hjelp til. Værste behandling jeg noen gang har fått av lege eller helsepersonell

Kunnskapsrik og yter mer enn andre!

Følger opp privat og er utrolig dyktig

Kan se sur ut, men er utrolig grei og veldig proffesjonell

Dyktig lege

Flink lege som virker genuint interessert i å få deg frisk og ikke bare sykemeldt på ubestemt tid. Jeg ser at noen her klaget på at han er sur, men min erfaring er at han er seriøs og alvorlig og på ingen måte sur eller uinterressert.
Kan anbefales.

Burde ikke jobbe med mennesker

Når du tar med barnet på 8 til legen og det sier "Mamma, den mannen der var ikke noe snill. Han er veldig sur" så skjønner du at denne legen er bare å ligge langt unna. Har brukt han selv også, og han ser knapt på deg, skriver masse, men du får ikke lov å få utskrift av det, spør om ting, men lar deg ikke svare. Har leppa full av snus og virker generelt veldig sur, uinteressert og man sitter igjen med følelsen av å være helt verdiløs som menneske, til bry og ikke et skritt nærmere frisk. Han avslutter også timen uten å spørre om det var noe mer eller noe du lurer på. Sier bare. Ja, reiser seg og åpner døra.

Det er veldig mulig han var veldig flink på skolen, men mennesker med puls er ikke hans sterke side etter min erfaring. Smilekurs og en god dose folkeskikk hadde sikkert gjort mye, og snusslutt på jobb.