Sohail Ahmad Anwar

Autorisasjon (2014)

Sohail Ahmad Anwar er en av 20 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Sohail Ahmad Anwar

Styr unna!

Dette er et legekontor som aldri skulle vært godkjent! Det første som møter deg når du går inn på legens kontor er møkkete stoler og en lege som virker veldig trøtt og drikker kaffe mens han googler dine symptomer. Jeg føler meg alltid veldig ukomfortabel og han kan snakke veldig nedlatende til deg. Ikke gir han råd og om formodning det skulle skje,ber han deg se videoer på Youtube for øvelser! Han er ufattelig god på henvisninger og resepter! Veldig synd at ventelister på leger i dag er så lang, ellers hadde jeg byttet etter dag 1!

Veldig ikke bra

Bortkasta tid! Ingen interesse, ingen hjelpa meg, og han sjekka ikke engang området der jeg har smerter. Legegutt fortalte at mann skulle gi beskjed om man trenger sykemelding når man bestiller timen på telafon. Hvordan kan vi vite det!? Endte opp med å ikke bli hørt.

Flink lege

Tar meg seriøst og tar problemene mine på alvor. Lytter til det jeg sier og finner fram til gode løsninger. Den beste fastlegen jeg har hatt hittil!

Direkte og hjelpsom

Dette er en dyktig lege, hører på dine problemer og tar tid til deg uansett problem. Skriver henvisning og rådfører deg til riktig sted videre med deg og dine helseproblemer. Utrolig hyggelig også, veldig imøtekommende. Tar vare på sine unge pasienter.