Vormsund Medisinske Senter Da

Amfi Senter 4. etg 2160 Vormsund

Siste vurderinger av behandlere ved Vormsund Medisinske Senter Da

Dyktig Og flink lege, Beste legen jeg har hatt.

Lege: Sohail Ahmad Anwar Skrevet

Jeg er Veldig fornøyd med Sohail Ahmad Anwar som min fastlege gjennom flere år, han er ansvarsfull og kompetent med mye erfaring innen medisinske problemstillinger. Henviser raskt til spesialist når det trengs. Du får time raskt og har ikke lang ventetid. Tar dine problemer på alvor, er tålmodig og lytter til det pasienter forteller. Tar seg god tid til Pasienten. Veldig Fornøyd: Anbefaler han til alle som fastlege.

Kjempeflink lege og tar oppfølging på alvår

Lege: Sohail Ahmad Anwar Skrevet

Han er snill og hører på hva men sier og han er en flink lege. Skulle ønske jeg kunne fortsette og være pasient til han men vi flytter til annen komune :(

Hyggelig og lyttende dyktig fastlege

Lege: Hmayun Zafar Skrevet

Hmayun Zafar er en fantastisk flink og dyktig fastlege. Har hatt han som fastlege noen år og er veldig fornøyd.
Han er hyggelig og lyttende, og man får hjelpen man trenger.
Han henviser også raskt videre til andre spesialister hvis det trengs ekstra sjekk av helsetilstander.

Blir også raskt innlagt på sykehus ved akutte medisinske tilstander.
En dyktig fastlege. Og han lytter til pasienten. Hyggelig å prate med. Er veldig bra 😀 Er superfornøyd

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Sohail Ahmad Anwar Skrevet

Dr Sohail Ahmad Anwar Han har god erfaring, er profesjonell og hjelpsom, snill, hyggelig. Tar deg på alvor. Henviser deg til spesialist der det trengs. Gir deg god tid. Anbefales på det sterkeste.

Han er den beste fastlege i verden

Lege: Sohail Ahmad Anwar Skrevet

Han er dyktig lege, har altid tid til å høre på deg, snill og tålmodig. Lett å få time. kunnskapsrik og flink fastlege. Du føler deg alltid velkommen.