Vormsund Medisinske Senter Da

Amfi Senter 4. etg 2160 Vormsund

Siste vurderinger av behandlere ved Vormsund Medisinske Senter Da

Trygg og lett tilgjengelig

Lege: Hmayun Zafar Skrevet

Jeg er super fornøyd med den nye fast legen min. Forstår problemen og skriver på resept det du trenger av medisin og de hjelper. Så glad for at jeg har byttet legen min , vil anbefale på den sterkeste å ha Hmayun Zafar som fast legen din.

Veldig dyktig lege!

Lege: Hmayun Zafar Skrevet

Har anbefalt Dr. Hmayun Zafar til både familie, venner og bekjente. Det er ikke ubehagelig å gå til han. I tillegg til å være en dyktig lege, er han veldig god på pasientkontakt, kunnskap rik og hyggelig. Han er veldig flink på kommunikasjon, og man føler seg trygg som pasient. Får alltid hjelp det mann søker for :)

Meget dyktig og kunnskapsrik !

Lege: Hmayun Zafar Skrevet

Hmayun Zafar er flink til å lytte, forståelsesfull, nøler ikke med å henvise videre hvis det er noe som trenger videre oppfølging. Han har glimt i øyet og er morsom, så selv på de verste dagene har jeg gått derfra med ett smil. Han er også flink med barn. Anbefales! :)

Trygg og kunskapsrik.

Lege: Hmayun Zafar Skrevet

God fastlege med kunskap. Ser pasienten og dens behov med god innsikt.
Meget godt fornøyd å ha en så god fastlege.
Blir godt ivaretatt.

Byttet nylig til beste legen

Lege: Hmayun Zafar Skrevet

Byttet til Lege Hmayun Zafar, han er den beste legen som har jeg byttet til sammen med mine barn, flink til undersøke barn, veldig tålmodig, hører på deg, kunnskap dyktig, beste servicen.