Vormsund Medisinske Senter Da

Amfi Senter 4. etg 2160 Vormsund

Siste vurderinger av behandlere ved Vormsund Medisinske Senter Da

Styr unna!

Lege: Sohail Ahmad Anwar Skrevet

Dette er et legekontor som aldri skulle vært godkjent! Det første som møter deg når du går inn på legens kontor er møkkete stoler og en lege som virker veldig trøtt og drikker kaffe mens han googler dine symptomer. Jeg føler meg alltid veldig ukomfortabel og han kan snakke veldig nedlatende til deg. Ikke gir han råd og om formodning det skulle skje,ber han deg se videoer på Youtube for øvelser! Han er ufattelig god på henvisninger og resepter! Veldig synd at ventelister på leger i dag er så lang, ellers hadde jeg byttet etter dag 1!

Veldig ikke bra

Lege: Sohail Ahmad Anwar Skrevet

Bortkasta tid! Ingen interesse, ingen hjelpa meg, og han sjekka ikke engang området der jeg har smerter. Legegutt fortalte at mann skulle gi beskjed om man trenger sykemelding når man bestiller timen på telafon. Hvordan kan vi vite det!? Endte opp med å ikke bli hørt.

Dyktig lege. Anbefales

Lege: Hmayun Zafar Skrevet

Jeg har gått til Dr. Hmayun Zafar i snart 3 år, og har anbefalt han videre til bekjente. Han tar seg tid til meg, og jeg føler meg alltid ivaretatt. Dr. Zafar ser pasientens behov og er en glimrende lege uavhengig om du har en psykisk eller fysisk problemstilling

Trygg og dyktig lege

Lege: Hmayun Zafar Skrevet

En fantastisk flink og dyktig lege.
Han er utrolig hyggelig å tar seg tid til å lytte på hva man sier.
Flink til å utrede og henviser videre når behovet er der.
Jeg føler meg veldig trygg når jeg er hos han. Han er også veldig flink med barn.
Den beste legen jeg har hatt, og jeg kan trygt anbefale han til andre.

Flott lege

Lege: Hmayun Zafar Skrevet

Hmayun er en veldig dyktig og flink lege. Han er forståelsesfull og tar deg på alvor. I tillegg til dette setter han av god tid til pasienten. Han er også rask til å henvise videre dersom man trenger det, og besitter stor kunnskap rundt allmennmedisin. Jeg føler meg alltid ivaretatt, og han er opptatt av pasientens psykiske og fysiske helse. Han anbefales på det sterkeste :):)