Carl Fredrik Tidemann

Vestre Aker Legesenter

2007

Vestre Aker Legesenter Telefonnummer22 51 41 7122 51 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tore Hals Mejdells 8 0751 Oslo
Carl Fredrik Tidemann er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Carl Fredrik Tidemann

Sånn skal det være

Veldig fornøyd med tjenesten. Veldig nøye undersøkelse og oppfølging. Mye oppmerksomhet, sympati og tålmodighet. Kort ventetid. Veldig hyggelig å besøke.

Forståelsesfull og dyktig lege - anbefales :-)

Etter 10 år hos min forrige kvinnelige fastlege, som jeg ellers var meget fornøyd med, hadde jeg etterhvert mer behov for en mannlig lege. Som yrkesskadet trenger jeg en lege som følger opp med jevne mellomrom, for medisiner, attestering, søknader etc. utover standard legebehov som f.eks komplikasjoner eller problemer som dukker opp. Jeg fikk anbefalt Dr. Carl Fredrik Tidemann av en annen lege jeg har svært stor tiltro til. Dr.Tidemann virker meget kompetent, lyttende og forståelsesfull, og jeg fikk raskt tillit til ham. Legen har akkurat nylig begynt på dette legesenteret, innehar over 10 års erfaring, og har tidligere jobbet på Volvat Medisinske Senter. Av denne grunn har han nesten ingen på sin fastlegeliste - enn så lenge, men det bør fylle seg raskt opp. Legen er punktlig mht avtaletidspunkt, noe som også innebærer at du bør holde deg innenfor den tiden du har bestilt, enten det er enkelt time eller dobbeltime. Jeg har fått tilbud om konsultasjon på dagen dersom det haster eller er meget viktig, men primært er det tilgjengelig time innenfor et par dager eller samme uke. Personalet på legekontoret er forøvrig også dyktige, hyggelige og forståelsesfulle. Ut i fra mitt behov kan jeg derfor trygt anbefale både ham og legesenteret!