Carl Fredrik Tidemann

Autorisasjon (2007)

Carl Fredrik Tidemann er en av 569 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Carl Fredrik Tidemann

Flink, lyttende og seriøs

Tidemann er en flink og behagelig lege, men du verden så vanskelig å få kontakt med resepsjonen. Farvel til dette legesenteret!

Super bra!

Jeg hadde egentligen tenkt å bytte til en annen lege som jeg hadde fått anbefallt. Men etter et besøk hos Dr Tidemann, så var den tanken borte!
Jeg har aldri opplevd en lege som lytter, samtidig som han pedagogisk forklarer og kommer med alternativer og løsninger. Han kan sitt fag og jeg føler at han virkelig bryr seg og vil hjelpe. Anbefaller ham på det sterkeste! Må også gi litt skryt til klinikken som har utrulig hygglig og hjelpsom personell!

Super bra

Trygg og fin fastlege, stoler på han.
Hyggelig legesenter hvor jeg føler at de tar godt vare på pasientene sine.
Anbefaler Dr Tidemann til alle jeg kjenner.

10 ut av 10

Carl Fredrik Tidemann er den beste legen jeg har hatt i Oslo, og jeg har vært hos veldig mange. Han er svært pasient orientert og bruker nok tid til å sette seg inn i situasjonen. Han har sterke faglige kvalifikasjoner og har i tillegg gode praktiske vurderinger

Forståelsesfull

Jeg har i løpet av de siste 7 årene slitt med mange små, men signifikante symptomer det er vanskelig å diagnosere. I løpet av denne tiden har jeg vært hos 6-7 forskjellige leger hvor jeg alltid følte at jeg ble forsøkt dyttet ut av døren så fort som mulig.

Carl Fredrik er en utrolig sympatisk fyr som ikke ser på klokken når man forsøker å gi han bildet over det man mener at er galt. Han henviste meg til flere spesialister og var også forberedt på oppfølging da jeg kom inn 1 år ettertid for et urelatert problem.

Kan ikke anbefale han nok og jeg ser aldri for meg at jeg vil bytte fastlege mens jeg bor i byen