Vestre Aker Legesenter

Tore Hals Mejdells 8 0751 Oslo

Siste vurderinger av Vestre Aker Legesenter

Engasjert

Lege: Tiril Børsting Karterud Elvestad Skrevet

Meget kunnskapsrik og engasjert fastlege som evner å se pasientene sine som hele mennesker. Blid og imøtekommende, tilbyr ofte et nytt perspektiv i samtaler. Tar blodprøver og tester og tviler ikke på pasientens opplevelse av situasjonen.

10 ut av 10

Lege: Carl Fredrik Tidemann Skrevet

Carl Fredrik Tidemann er den beste legen jeg har hatt i Oslo, og jeg har vært hos veldig mange. Han er svært pasient orientert og bruker nok tid til å sette seg inn i situasjonen. Han har sterke faglige kvalifikasjoner og har i tillegg gode praktiske vurderinger

Fungerer utmerket som lege!

Lege: Tiril Børsting Karterud Elvestad Skrevet

Veivisende.
Nøyaktig.

Forståelsesfull

Lege: Carl Fredrik Tidemann Skrevet

Jeg har i løpet av de siste 7 årene slitt med mange små, men signifikante symptomer det er vanskelig å diagnosere. I løpet av denne tiden har jeg vært hos 6-7 forskjellige leger hvor jeg alltid følte at jeg ble forsøkt dyttet ut av døren så fort som mulig.

Carl Fredrik er en utrolig sympatisk fyr som ikke ser på klokken når man forsøker å gi han bildet over det man mener at er galt. Han henviste meg til flere spesialister og var også forberedt på oppfølging da jeg kom inn 1 år ettertid for et urelatert problem.

Kan ikke anbefale han nok og jeg ser aldri for meg at jeg vil bytte fastlege mens jeg bor i byen

Presis,åpen og direkte,kunnskapsrik . Pedagogisk

Lege: Carl Fredrik Tidemann Skrevet

Lytter. Forstår. Handler. Gir tilbakemelding. Åpen for pragmatisk tilnærming tilpasset pasientens forutsetninger. Gode faglige og pedagogiske kunnskaper. Tåler å bli utfordret.
Dyktig lege.