Vestre Aker Legesenter

Tore Hals Mejdells 8 0751 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vestre Aker Legesenter

En fastlege man kan stole på.

Lege: Marius Amundsen Skrevet

Jeg opplever Dr. Amundsen som en dyktig og genuint interessert fastlege. Han tar seg tid til samtale når det trengs, han oppleves som ærlig og henviser videre hvis det er ting han ikke kan. Vil absolutt anbefale han.

Skuffet

Lege: Jannicke Bjørklund Fredriksen Skrevet

Det er altfor lang telefontid og resepsjonen er dårlig bemannet. I tillegg er de frekke og lite behjelpelige når de først svarer på telefonen.

Fastlegen jobber kun 2 dager i uken og er umulig å få tak i. Henvisninger, tilbakemeldinger og m.m. blir ikke tatt tak i skikkelig. Fastlegen er ofte forsinket. Aldri vært inne til tiden.

Veldig hyggelig dame og helt sikkert dyktig, men føler ikke at man blir tatt på alvor. Må si at jeg er skuffet og glad jeg har byttet fastlege.

Beste fastlegen jeg noensinne har hatt

Lege: Marius Amundsen Skrevet

Flink lytter, ærlig og ikke minst dyktig faglig. Kan alltid stole på råd og veiledning. Tar seg alltid den tiden du trenger og er behagelig å snakke med.

Super bra

Lege: Carl Fredrik Tidemann Skrevet

Trygg og fin fastlege, stoler på han.
Hyggelig legesenter hvor jeg føler at de tar godt vare på pasientene sine.
Anbefaler Dr Tidemann til alle jeg kjenner.

Engasjert

Lege: Tiril Børsting Karterud Elvestad Skrevet

Meget kunnskapsrik og engasjert fastlege som evner å se pasientene sine som hele mennesker. Blid og imøtekommende, tilbyr ofte et nytt perspektiv i samtaler. Tar blodprøver og tester og tviler ikke på pasientens opplevelse av situasjonen.

Dette er en Pluss-tjeneste.