Vestre Aker Legesenter

Telefonnummer22 51 41 7122 51 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tore Hals Mejdells 8 0751 Oslo

Siste vurderinger av Vestre Aker Legesenter

En dyktig fastlege

Lege: Marius Amundsen Skrevet

Har aldri i mine 60 år hatt en bedre og mer behagelig lege. Utrolig god lytter, beslutningsdyktig og kunnskapsrik. Rett og slett en fastlege slik de bør og skal være.

Dyktig lege

Lege: Jannicke Bjørklund Fredriksen Skrevet

Jeg hadde en komplisert sykdom, trengte en dyktig lege og ble anbefalt Jannicke. Hun tok seg tid til å sette seg inn i situasjonen min og ikke bare be meg komme tilbake neste gang hvis problemet fortsatte.
Hun ser pasienten, gir pasienten tid, lytter, bryr seg og kan behandle mennesker.

På legenes pensum vil jeg anta at et eller annet fag handler om kommunikasjon med pasientene, i så fall er Jannicke fasiten på hvordan dette gjøres i praksis. Den lille ekstra ventetiden var verdt hvert eneste minutt for min del.

Sånn skal det være

Lege: Carl Fredrik Tidemann Skrevet

Veldig fornøyd med tjenesten. Veldig nøye undersøkelse og oppfølging. Mye oppmerksomhet, sympati og tålmodighet. Kort ventetid. Veldig hyggelig å besøke.

Forståelsesfull og dyktig lege - anbefales :-)

Lege: Carl Fredrik Tidemann Skrevet

Etter 10 år hos min forrige kvinnelige fastlege, som jeg ellers var meget fornøyd med, hadde jeg etterhvert mer behov for en mannlig lege. Som yrkesskadet trenger jeg en lege som følger opp med jevne mellomrom, for medisiner, attestering, søknader etc. utover standard legebehov som f.eks komplikasjoner eller problemer som dukker opp. Jeg fikk anbefalt Dr. Carl Fredrik Tidemann av en annen lege jeg har svært stor tiltro til. Dr.Tidemann virker meget kompetent, lyttende og forståelsesfull, og jeg fikk raskt tillit til ham. Legen har akkurat nylig begynt på dette legesenteret, innehar over 10 års erfaring, og har tidligere jobbet på Volvat Medisinske Senter. Av denne grunn har han nesten ingen på sin fastlegeliste - enn så lenge, men det bør fylle seg raskt opp. Legen er punktlig mht avtaletidspunkt, noe som også innebærer at du bør holde deg innenfor den tiden du har bestilt, enten det er enkelt time eller dobbeltime. Jeg har fått tilbud om konsultasjon på dagen dersom det haster eller er meget viktig, men primært er det tilgjengelig time innenfor et par dager eller samme uke. Personalet på legekontoret er forøvrig også dyktige, hyggelige og forståelsesfulle. Ut i fra mitt behov kan jeg derfor trygt anbefale både ham og legesenteret!

Best!

Lege: Marius Amundsen Skrevet

Profesjonell og hjelpsom. Flink til å lytte og gi råd. Som pasient føler man seg sett og hørt. Den beste legen jeg har truffet på i helsevesenet.