Vestre Aker Legesenter

Tlf: 22 51 41 71 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Vestre Aker Legesenter

Sånn skal det være

Lege: Carl Fredrik Tidemann Skrevet

Veldig fornøyd med tjenesten. Veldig nøye undersøkelse og oppfølging. Mye oppmerksomhet, sympati og tålmodighet. Kort ventetid. Veldig hyggelig å besøke.

Forståelsesfull og dyktig lege - anbefales :-)

Lege: Carl Fredrik Tidemann Skrevet

Etter 10 år hos min forrige kvinnelige fastlege, som jeg ellers var meget fornøyd med, hadde jeg etterhvert mer behov for en mannlig lege. Som yrkesskadet trenger jeg en lege som følger opp med jevne mellomrom, for medisiner, attestering, søknader etc. utover standard legebehov som f.eks komplikasjoner eller problemer som dukker opp. Jeg fikk anbefalt Dr. Carl Fredrik Tidemann av en annen lege jeg har svært stor tiltro til. Dr.Tidemann virker meget kompetent, lyttende og forståelsesfull, og jeg fikk raskt tillit til ham. Legen har akkurat nylig begynt på dette legesenteret, innehar over 10 års erfaring, og har tidligere jobbet på Volvat Medisinske Senter. Av denne grunn har han nesten ingen på sin fastlegeliste - enn så lenge, men det bør fylle seg raskt opp. Legen er punktlig mht avtaletidspunkt, noe som også innebærer at du bør holde deg innenfor den tiden du har bestilt, enten det er enkelt time eller dobbeltime. Jeg har fått tilbud om konsultasjon på dagen dersom det haster eller er meget viktig, men primært er det tilgjengelig time innenfor et par dager eller samme uke. Personalet på legekontoret er forøvrig også dyktige, hyggelige og forståelsesfulle. Ut i fra mitt behov kan jeg derfor trygt anbefale både ham og legesenteret!

Best!

Lege: Marius Amundsen Skrevet

Profesjonell og hjelpsom. Flink til å lytte og gi råd. Som pasient føler man seg sett og hørt. Den beste legen jeg har truffet på i helsevesenet.

Forstår ikke..

Lege: Tiril Børsting Karterud Elvestad Skrevet

Hun ser ikke godt nok etter symptomer når man forteller dem. Gjør ikke god nok utredning på folk. Vil gjøre ting fort for å ta neste pasient.

Tar seg tid til deg

Lege: Marius Amundsen Skrevet

Man får god tid til å si alt man har planlagt og man blir tatt på alvor. Forslag man selv legger frem blir også tatt på alvor og vurdert. Kjempefornøyd!

Oppmerksom og dyktig

Lege: Marius Amundsen Skrevet

Marius er flink, tilgjengelig og oppmerksom. Han er naturligvis travel, men aldri stresset eller gir inntrykk av at han vil bli ferdig. Ventelisten er akseptabel, men det kan være veldig vanskelig å komme gjennom på telefon til Vestre Aker Legesenter. Totalt sett er jeg absolutt fornøyd med Marius!

Dyktig og imøtekommende!

Lege: Jannicke Bjørklund Fredriksen Skrevet

Jeg har aldri vært så fornøyd med en lege og et legesenter som etter at jeg byttet til denne legen! Det kan være noe ventetid, men jeg har alltid fått time på dagen, senest dagen etter, i hastetilfeller. Under graviditet har de tatt alle mine henvendelser alvorlig og jeg har blitt prioritert. Det samme når det gjelder timebestilling til sønnen min. Det har hendt at jeg har måtte gå til en annen lege, men ser ikke på dette som noe problem, de er alle veldig dyktige!

Jannicke er rolig, forståelsesfull og kompetent. Føler meg i veldig trygge hender når jeg er hos henne, kunne ikke vært mer fornøyd!

Stort pluss for hyggelige sekretærer, både i skranken og over telefon!

Dyktig lege

Lege: Marius Amundsen Skrevet

Etter å vært uheldig med ny fastlege da jeg flyttet til Oslo, prøvde jeg Marius Amundsen.

- Det er sjelden ventetid, men ser han det nødvendig går han noe over tiden for deg, uten at det går utover andre.
- Du blir møtt med respekt, forståelse og vilje til å hjelpe deg videre (for vår del I form av behandlingstilbud tilgjengelig med henvisning)

fantastisk lege

Lege: Marius Amundsen Skrevet

Marius er forståelsesfull og dyktig . Hører på pasienten og krysser grenser for å hjelpe sine pasienter .
Han er et godt menneske uten make .

Hyggelig, imøtekommende, empatisk

Lege: Tiril Børsting Karterud Elvestad Skrevet

Trivelig dame som lytter og tar deg på alvor. Anbefales!Hun tar seg god tid og setter opp tid til oppfølging hvis det er nødvendig

Trygg og imøtekommende

Lege: Tiril Børsting Karterud Elvestad Skrevet

Fin balanse mellom menneskelighet og faglighet. Empatisk uten å bli personlig. Alltid forberedt når hun henter inn til time.

Grundig og sympatisk

Lege: Marius Amundsen Skrevet

Til tider veldig travelt på kontoret, men Marius Amundsen tar seg alltid god tid og jeg føler meg tatt på alvor. Henviser gjerne videre og viser tillit ved å skrive ut medisiner man kan hente ved behov.

Anbefaler han som fastlege!

Dyktig lege

Lege: Jannicke Bjørklund Fredriksen Skrevet

Jannicke er er dyktig lege. Hun hører på det du sliter med og er kjempe flink til å utrede deg om det trengs. Er veldig fornøyd med henne, hun er en behagelig person å ha som fastlege. Noe som er minus ved legesenteret er den ene sekretæren som jobber der som kan være frekk og uhøflig på telefon, hun er meget bombastisk og krass i stemmen. Virker ikke som hun verken har tid eller lyst til å prate med deg når du endelig kommer igjennom på telefon. Alle de andre sekretærene som jobber der er super søte, så det er synd at en person kan ødelegge så mye.

Fantastisk

Lege: Jannicke Bjørklund Fredriksen Skrevet

Dyktig, kunnskapsrik, empatisk og gir gode råd!

Hun tar seg alltid den tiden som er nødvendig for at du skal føle deg ivaretatt.

Meget duktig!

Lege: Marius Amundsen Skrevet

Oerhört duktig och närvarande. Känner mig trygg på hans fagliga kompetans och han följer allitd upp. Om det är stressigt på kontoret, tar han ändå sig tid att lyssna och undersöka ordentligt. Han är alltid hyggelig och jag känner mig väldigt gott omhändertagen.

God og blind lege, men nesten aldri får time hos henne.

Lege: Jannicke Bjørklund Fredriksen Skrevet

Først, er det nesten umulig å få tak i noen over telefon, noen ganger, tar det over en halv time i kø!
Når de svarer endelig, er det ikke alltid hyggelig og høflig svar/tone som blir brukt.
Det tar tid, lang tid for å få en time hos Jannicke (opptil noen måneder), og som vanlig, får du (ikke et valg), og blir satt opp med en annen lege innen dette legekontoret.
Får aldri svar fra lab eller resept fornyelser eller noe annet, da bør du ringe selv (og bli klar for å stå i kø).

Flink og hyggelig

Lege: Jannicke Bjørklund Fredriksen Skrevet

Hadde Jannicke som fastlege en periode innimellom permisjonene hennes, da jeg slet med depresjoner og energitap. Fikk mye god hjelp og gode brev og henvisninger til NAV og DPS.

En god lege

Lege: Jannicke Bjørklund Fredriksen Skrevet

Jannicke Fredriksen er en god lege, veldig imøtekommende, tar deg på alvor. Hun har et hyggelig vesen, og tar seg tid til å høre og snakke. Et stort minus er at hun er slurvete med tiden, så det har hendt at jeg har måttet vente nesten en time. Dessuten er helsesekretærene der helt grusomme.

Alt i alt anbefaler jeg legen, men synes det er negativt med somlingen.

Ikke helt fornøyd

Lege: Jannicke Bjørklund Fredriksen Skrevet

Er blid og imøtekommende, men lite allsidig kompetent. Flink med de typiske "kvinneproblemene", men utover det har jeg fått lite hjelp. Lite tiltak til å komme med løsninger.Følger heller ikke opp behandling.

I tillegg er en av de som jobber i resepsjonen, en av de mest ufordragelige helsesekretærene jeg noen gang har møtt på. Diskresjon er ihvertfall et fremmedord.

Bra oppfølging

Lege: Tiril Børsting Karterud Elvestad Skrevet

Utrolig flink lege som jeg anbefaler på det varmeste!