Vestre Aker Legesenter

Tore Hals Mejdells 8 0751 Oslo

Siste vurderinger av Vestre Aker Legesenter

Forståelsesfull og dyktig lege - anbefales :-)

Lege: Carl Fredrik Tidemann Skrevet

Etter 10 år hos min forrige kvinnelige fastlege, som jeg ellers var meget fornøyd med, hadde jeg etterhvert mer behov for en mannlig lege. Som yrkesskadet trenger jeg en lege som følger opp med jevne mellomrom, for medisiner, attestering, søknader etc. utover standard legebehov som f.eks komplikasjoner eller problemer som dukker opp. Jeg fikk anbefalt Dr. Carl Fredrik Tidemann av en annen lege jeg har svært stor tiltro til. Dr.Tidemann virker meget kompetent, lyttende og forståelsesfull, og jeg fikk raskt tillit til ham. Legen har akkurat nylig begynt på dette legesenteret, innehar over 10 års erfaring, og har tidligere jobbet på Volvat Medisinske Senter. Av denne grunn har han nesten ingen på sin fastlegeliste - enn så lenge, men det bør fylle seg raskt opp. Legen er punktlig mht avtaletidspunkt, noe som også innebærer at du bør holde deg innenfor den tiden du har bestilt, enten det er enkelt time eller dobbeltime. Jeg har fått tilbud om konsultasjon på dagen dersom det haster eller er meget viktig, men primært er det tilgjengelig time innenfor et par dager eller samme uke. Personalet på legekontoret er forøvrig også dyktige, hyggelige og forståelsesfulle. Ut i fra mitt behov kan jeg derfor trygt anbefale både ham og legesenteret!

Best!

Lege: Marius Amundsen Skrevet

Profesjonell og hjelpsom. Flink til å lytte og gi råd. Som pasient føler man seg sett og hørt. Den beste legen jeg har truffet på i helsevesenet.

Forstår ikke..

Lege: Tiril Børsting Karterud Elvestad Skrevet

Hun ser ikke godt nok etter symptomer når man forteller dem. Gjør ikke god nok utredning på folk. Vil gjøre ting fort for å ta neste pasient.

Tar seg tid til deg

Lege: Marius Amundsen Skrevet

Man får god tid til å si alt man har planlagt og man blir tatt på alvor. Forslag man selv legger frem blir også tatt på alvor og vurdert. Kjempefornøyd!

Oppmerksom og dyktig

Lege: Marius Amundsen Skrevet

Marius er flink, tilgjengelig og oppmerksom. Han er naturligvis travel, men aldri stresset eller gir inntrykk av at han vil bli ferdig. Ventelisten er akseptabel, men det kan være veldig vanskelig å komme gjennom på telefon til Vestre Aker Legesenter. Totalt sett er jeg absolutt fornøyd med Marius!