Carl Fredrik Tidemann

Autorisasjon (2007)

Vestre Aker Legesenter Telefonnummer22 51 41 7122 51 41 ...
Tore Hals Mejdells vei 8 0751 Oslo
Carl Fredrik Tidemann er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Carl Fredrik Tidemann

Super bra

Trygg og fin fastlege, stoler på han.
Hyggelig legesenter hvor jeg føler at de tar godt vare på pasientene sine.
Anbefaler Dr Tidemann til alle jeg kjenner.

10 ut av 10

Carl Fredrik Tidemann er den beste legen jeg har hatt i Oslo, og jeg har vært hos veldig mange. Han er svært pasient orientert og bruker nok tid til å sette seg inn i situasjonen. Han har sterke faglige kvalifikasjoner og har i tillegg gode praktiske vurderinger

Forståelsesfull

Jeg har i løpet av de siste 7 årene slitt med mange små, men signifikante symptomer det er vanskelig å diagnosere. I løpet av denne tiden har jeg vært hos 6-7 forskjellige leger hvor jeg alltid følte at jeg ble forsøkt dyttet ut av døren så fort som mulig.

Carl Fredrik er en utrolig sympatisk fyr som ikke ser på klokken når man forsøker å gi han bildet over det man mener at er galt. Han henviste meg til flere spesialister og var også forberedt på oppfølging da jeg kom inn 1 år ettertid for et urelatert problem.

Kan ikke anbefale han nok og jeg ser aldri for meg at jeg vil bytte fastlege mens jeg bor i byen

Presis,åpen og direkte,kunnskapsrik . Pedagogisk

Lytter. Forstår. Handler. Gir tilbakemelding. Åpen for pragmatisk tilnærming tilpasset pasientens forutsetninger. Gode faglige og pedagogiske kunnskaper. Tåler å bli utfordret.
Dyktig lege.

Helt fantastisk lege

Har Tidemann som fastlege siden 1 år tilbake og vært hos han flere ganger. Han er helt super, tar seg tid og tar plagene mine på alvor selv om det ikke er noe veldig alvorlig. Forklarer godt og lar meg slippe til. Mange andre leger har dårlig tid og viser liten interesse, så jeg synes virkelig Tidemann fortjener masse skryt. Er superglad for at jeg fant han før listen hans ble fylt opp. Er som regel 15-20 min forsinket, men hva gjør det?