Carl Fredrik Tidemann

Autorisasjon (2007)

Vestre Aker Legesenter Telefonnummer22 51 41 7122 51 41 ...
Tore Hals Mejdells vei 8 0751 Oslo
Carl Fredrik Tidemann er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Carl Fredrik Tidemann

Bedrevitende

Dårlig lytter. Hadde kreft brydde seg ikke om hva jeg hadde å si. Bedrevitende uten nok kunnskap. Måtte på privatklinikk for å finne ut av det. Han vil ha deg fortest mulig ut av rommet. Alltid 20-30 min forsent.

En fantastisk lege!!

Jeg leste kommentaren fra 22. Mai. Vedkommende må ha vært hos en annen enn dr Tidemann! For Carl Fredrik er nettopp det omvendte av hva som beskrives: Lyttende, veldig opptatt av deg, bruker den tid som trengs, prøver overhodet ikke å hersje. Ja, han er en fantastisk lege som sterkt snbefales!

Trygg og hyggelig

Jeg er veldig fornøyd med han som lege, fremstår som veldig trygg i det han sier, forklarer godt på alle mine "dumme" spørsmål. Når det er noe som haster får jeg enkelt time på dagen.

Samtidig er han en skikkelig ålreit type, ikke stiv og arrogant, så jeg føler jeg fort blir komfortabel når jeg skal fortelle om ting.

Bedreviter, ovenfra og ned holdning

Han er en lege som drar sine egne konklusjoner før du får sjansen til å si noe selv, vet alltid bedre enn deg hvordan du har det. Spør du om hjelp til å løse en utfordring i forhold til din sykdom får blir du møtt med et spørrende jeg vet ikke hvordan jeg skal hjelpe deg.
Attpåtil må du ofte vente en måned på time hos legen. Besøkene føles stort sett bortkastede. Viktigste er å bli fortest mulig ferdig for å komme til neste pasient.

Dyktig og trygg

Utrolig dyktig, lyttende og åpen lege som tar meg på alvor og ikke nøler med å henvise videre til spesialister dersom det er nødvendig. Han tar seg tiden som trengs og haster ikke videre for å bli raskt ferdig. Anbefales!