Basharat Ali

Autorisasjon (2013)

Basharat Ali er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Basharat Ali

Hyggelig og forståelsesfull

Byttet lege, og jeg angrer ikke! Ali er ganske hyggelig og imøtekommende. Anbefaler han sterkt! Hyggelig å prate med, finner på lønsninger.

Uprofesjonell, ufin og slurvete

Dr. Basharat er ufin, frekk, uprofesjonell og lite imøtekommende. Han ser minst mulig på deg, og ønsker å gjøre minst mulig. Han utfører aldri kliniske undersøkelser eller stiller relevante spørsmål.

Noen ganger forsøker han også å ringe deg på fritiden, selvom han vet du er opptatt. Deretter sender han faktura for «ikke møtt til time», og når du gir beskjed til helsesekretærene er de allerede klar over at han gjør det - og at det ikke er greit. Når du sier ifra, så sender han ytterligere fakturagebyr. Han er kynisk. Jeg har aldri opplevd en lignende lege.

Hadde det ikke vært for nasjonal fastlegekrise hadde jeg aldri satt min fot inne hos han.

Faglig dyktig, grundig og meget seriøs

Han tar seg seg tid til å undersøke deg. Svært flink til å følge opp, ofte etter kontortid da han tar jobben sin seriøst. En person som jeg stoler på. Jeg er glad for at jeg har han som fastlege.
Anbefales Ali på det sterkeste som din fastlege.

God, imøtekommende og dyktig!

En av de legene jeg vil si er positiv på alle måter. Dyktig, imøtekommende, seriøs og ikke minst utrolig kompetent.

Anbefales på det sterkeste som lege

Dyktig lege

Imøtekommende, lett og snakke med. Alltid blid når jeg kommer. God til å lytte. Har lett en samtale så ingen ting blir flaut og snakke om.
Jeg føler meg trygg hos Ali. Ikke hatt en så fin lege på mange år.
Veldig glad for at jeg byttet fastlege.