Basharat Ali

Autorisasjon (2013)

Basharat Ali er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Basharat Ali

Han kommuniserer godt

Han er en rolig og trygg lege som viser oppriktig interesse for mennesker.

At han lever under tidspress og har mye å gjøre er så sånn.

Han snakker flytende norsk.

Ikke god lege

Jeg er særdeles ikke fornøyd med Ali Basharat.
Har hatt han som fastlege i nesten 5år, og har de 2 siste årene ventet på å bytte fastlege.

Det slår aldri feil, hver gang jeg kommer til time ser han ut som han ikke har sovet på 3 døgn, og han er overlegen og hører såvidt på hva jeg sier.

Jeg sitter alltid med følelsen av å være til bry i samtale med han, og at han vil ha meg ut så fort jeg kommer inn dørterskelen.

Jeg har gått igjennom ganske alvorlige traumer og har trengt en god fastlege, han har feilet her på alle punkter.

Han virker kunnskapsrik, og rent teknisk god ift kompetanse. Men han er ikke flink med mennesker.

Klinikken svarer nesten aldri på telefon, og virker å gi blaffen i åpningstidene sine. Jeg ønsker å få videresendt journal, men har nå prøvd å ringe gjentatte ganger 2 dager på rad uten svar.

Jeg har nå byttet fastlege, og jeg fraråder alle å velge Ali Basharat som sin fastlege.

Lite seriøst

Dårlig oppfølging og legen virker lite interessert i sin pasient situasjon.Dårlig på å gi beskjeder innad til hverandre, ( lege, sekretær) må ringe dem for å påminne om ting.

Ali Basharat er en lege på et meget, meget høyt nivå.

Kan stole 100% på dr. Ali Basharat . Tar seg tid. Bryr seg om. Ser helheten. Trygt og godt å være pasient og pårørende hos dr Ali.

Skaper tillit og har autoritet

Imøtekommende, rolig og trygg atmosfære. Kompetente medarbeidere. Blir fulgt opp og informert . Kan være lang ventetid men ved akutthjelp er d ingen problem. Stedet er rent og jeg liker at folk vasker hendene når jeg ser d. Sprit til hender er tilgjengelig. Om jeg vil ha kvinnelig lege til gyn. ktr. er d mulig.