Gro Henriksen

Autorisasjon (2007)

Gro Henriksen er en av 18 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Gro Henriksen

Den beste fastlegen jeg har hatt

Gro er utrolig imøtekommende og forståelsesfull. Svært god kompetanse på både det fysiske og psykiske.
Føler meg også svært trygg på å spørre om alt jeg måtte lure på. Lytter oppmerksomt samtidig som hun stiller de riktige spørsmålene. Jeg anbefaler alle venner og familie til å sette seg på ventelisten hennes.

Mest omtenksomme menneske jeg har hatt som lege

Gro har vært der for meg hele tiden da jeg har trengt det så derfor vil jeg ha henne tilbake som lege hun forstår å hun bryr seg virkelig om pasientene sine

Omtenksom og dyktig

Beste legen jeg noen gang har hatt!
Ser deg som medmenneske, og tar problemene (både fysiske og psykiske) du kommer med med den største forståelse og selvfølgelighet.
Henviser til det som trengs, og følger opp i etterkant. Tar tiden hun trenger, noe som ofte gjør at man må sitte litt lengre enn planlagt på venterommet - men den ventingen er hun verdt!

Velvillig

Hyggelig og jeg merker hun vil vel. Behagelig, noe stresset, som vel ligger til fastleger og den minimalt tildelte tid pr pasient, 15 min.
Til tider svært vanskelig å ta tak i dem for timebestilling, og skranken ofte bemannet av unge jenter som ser ut til "å ikke ha tid til" pasienter som prøver få kontakt. Litt upersonlig, nye mennesker hver gang, litt kontaktløst.

Varm og dyktig

Jeg føler meg i trygge hender når jeg er hos Gro. Hun er flink til og lytte, tar på alvor mine plager og etter min opplevelse så er hun faglig dyktig.