Nesoddtangen Legesenter

Vestveien 51 1452 Nesoddtangen

Siste vurderinger av behandlere ved Nesoddtangen Legesenter

Blid og grundig

Lege: Anna Linn Bendiksen Hødnebø Skrevet

En av de beste legene jeg har fått hjelp av.
Hun er "to the point" hva gjelder mine plager.
Hun nøler ikke hvis hun mener jeg har behov for spesialisthjelp.
Hun er god til forklare meg hva som er galt og årsaken(e)
Anna forstår forskjell på spøk og alvor.
Jeg føler meg trygg og ivaretatt når jeg konsulterer henne.

Sima er en god lege

Lege: Sima Javanmardi Skrevet

Sima har vært min fastlege i snart 2 år . Jeg er godt fornøyd så langt og vil absolutt anbefale henne som fastlege. Jeg opplever henne som profesjonell, kunnskapsrik og empatisk. Jeg har I den tiden jeg har hatt henne som fastlege vært til både fysisk konsultasjon og kommunisert digitalt med henne om flere forskjellige ting siden jeg også har flere medisinske diagnoser. Jeg har også gjennomført en større operasjon på sykehus hvor forberedelse til dette har vært fulgt opp av Sima. Jeg er godt voksen person og har derfor hatt flere fastleger over tid. Sima er ikke noe dårligere enn de jeg har hatt før og vært godt førnøyd med. Jeg tror mitt gode inntrykk av Sima som min fastlege vil befeste seg ytterligere over tid - Det eneste "negative" jeg har merket litt kan være litt ventetid i kalenderen for å få fysisk time. Derimot har jeg fått kjappe og konstruktive svar på spørsmål jeg har sendt via Helsenorge . Sima anbefales absolutt.

Uinteressert og frekk

Lege: Sima Javanmardi Skrevet

Aldri vært borti en lege som er så lite interessert i sine pasienter og ikke minst hjelpe de. Jeg har ved gjentatte ganger, på vegne av meg selv og mine barn vært i kontakt med henne, av ulike årsaker. Hun er ikke interessert i å hjelpe eller henvise for å faktisk finne ut av ting. Hun er frekk og avviser både meg og datteren min som senere (heldigvis) ble tatt på alvor av hennes vikar og henvist til spesialist. Og det viste seg å være riktig. Men det bryr ikke Sima seg om, for henne er du kun en pasient på lista hennes, som hun kan tjene penger på. Jeg har derfor unngått henne så mye jeg kan mens jeg står på venteliste for ny lege. Fraråder denne legen på det sterkeste, med mindre du ikke vil ha noe hjelp og en lege som ikke bryr seg og ser menneskene.

Helt forferdelig fastlege for min far!

Lege: Sima Javanmardi Skrevet

Helt forferdelig fastlege! Ringte min far og han ga telefonen til fastlegen sin og ho spurte meg kvass hva jeg skulle spørre om. Jeg sa at jeg har fullmakt for min far nå og ho var ekstremt frekk i kjeften og mente på at det hadde jeg ikke. Jeg har bevis inne på HelseNorge og det gadd ho ikke å sjekke. Ho har virkelig ikke tid til å høre på hva faren min sier, og driter rett og slett i han, ho beskriver at ho ikke har tid ca 5 ganger i løpet av en samtale på 2 min. Ho burde virkelig ikke vært en fastlege. For jeg selv mener at en lege skal se å høre på sine pasienter. ALLDRI dra til ho her!!

Ubrukelig og kvass

Lege: Sima Javanmardi Skrevet

Har aldri møtt en så frekk lege, som ikke hjelper å finne løsninger, men som heller ikke vil lytte om du har egne meninger om hva som kan gjøres. Å Gud forby at du kanskje har 2 problemer på samme gang (selv om de kanskje har en sammenheng) så nekter hun å la deg snakke om det for man kan bare snakke om 1 ting per besøk. Ingen empati. Heller ikke interessert i å sjekke opp ting hun ikke vet noe om.