Nesoddtangen Legesenter

Vestveien 51 1452 Nesoddtangen

Siste vurderinger av behandlere ved Nesoddtangen Legesenter

Trenger mer erfaring samt lære å lytte til pasienten

Lege: Anna Linn Bendiksen Hødnebø Skrevet

Jeg måtte få tak i ny fastlege fordi min kjempedyktige fastlege gjennom mange år gikk av med pensjon. Jeg hadde store forventninger til Anna Linn (ung lege og sannsynligvis mer oppdatert trodde jeg). Jeg ble dessverre skuffet. Anna trenger mer erfaring, lære å lytte mer til pasientene samt vise mer empati (men er ekte empati noe man kan trene seg opptil eller noe som kan komme etterhvert?).
Fikk inntrykk at Anna var formye opptatt av å være effektiv / komme altfor raskt med hennes egen konklusjoner / diagnostisering og ga meg en følelse av å ikke bli hørt / overkjørt. Anna bør muligens jobbe mer med å skape tilltt hos pasienten. Dette kan allikevel være meget vanskelig når fastlegene idag har fra minimum 800 og opptil 1700 pasienter i sine lister og har derfor meget kort tid til hver av pasientene. Det må skaffes flere fastleger!

God lytter og tar seg god tid

Lege: Anna Linn Bendiksen Hødnebø Skrevet

Jeg synes hun er en flink lege og hører alltid på hva du sier og virker omtenksom.
Veldig hyggelig :-)

Den beste fastlegen noen sine

Lege: Irene Mirabsen Skrevet

Har vært min fastlege nå i 5 år. Jeg er en multisyk man. Har aldri opplevd så høyt nivå profesjonalisme og kunskap. Tusen takk for alt.

Lyttende, dyktig lege

Lege: Anna Linn Bendiksen Hødnebø Skrevet

Anna lytter til det du har å si, hun er flink med små barn og jeg anbefaler henne på det varmeste! Dyktig lege :)

Utrolig flott lege!

Lege: Irene Mirabsen Skrevet

Irene er en lege som får en til å føle seg trygg og godt imøtetatt. Hun har god fagkunnskap og ser enkeltindividet. Den beste legen jeg noensinne har hatt!