Nesoddtangen Legesenter

Vestveien 51 1452 Nesoddtangen

Siste vurderinger av behandlere ved Nesoddtangen Legesenter

Dyktig lege med varmt hjerte

Lege: Taranjit Singh Sethi Skrevet

Alltid hyggelig og omsorgsfull.
Flink til å henvise videre om nødvendig.
Ikke hos han så ofte, men da er han til gjengjeld veldig effektiv og flink.

Min fantastiske fastlege!

Lege: Irene Mirabsen Skrevet

Jeg og mine to barn har hatt Irene som fastlege i over 20 år. Hun har vært fantastisk i alle sammenhenger, gjennom svangerskap, idrettsskader, blindtarmbetennelse og innlegging på Ahus, fjerning av føflekker og ulike andre undersøkelser. Hun er svært empatisk, og hun sørger for riktig og rask behandling. Det virker som hun er glad i pasientene sine. Hun tar seg god tid til hver pasient.

Det er ofte litt ventetid, men det gjør ingenting når man vet at man blir så godt ivaretatt når man kommer inn på Irenes kontor.

Anbefales ikke

Lege: Anna Linn Bendiksen Hødnebø Skrevet

Jeg opplever Anna som en som ikke tar pasienten på alvor med mindre hun tror det er fare for liv. Frem til da er hun nedlatende og får deg til å føle deg som en angstfylt hypokonder. Hun fremstår som en ta-deg-sammen-person som har hatt det litt for lett her i livet, og dermed har manglende empati for dem med større utfordringer enn seg selv.

Lege: Peter Skjetne Skrevet

Hatt Peter Skjetne som lege hele livet, bytter ikke lege før han pensjonerer seg. Folkelig type, som oppriktig gjør så godt han kan.

Tillitsfull

Lege: Peter Skjetne Skrevet

Veldig fornøyd med Peter. Han er lydhør for alternativ medisin. Lett å få tillit til.
En lege jeg kan samarbeide med