Nesoddtangen Legesenter

Telefonnummer66 96 40 4066 96 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestveien 51 1452 Nesoddtangen

Siste vurderinger av Nesoddtangen Legesenter

Inkompetent

Lege: Anna Linn Bendiksen Hødnebø Skrevet

Trodde ikke på at jeg hadde alvorlige symptomer jeg beskrev før hun fikk se blodprøvesvar. Glemte henvisning. Kaller inn på unødvendig mange timer for å melke mest mulig penger ut av pasienter.
Mangelfull rekvirering til blodprøver som skulle til spesialist. STYR UNNA.

Profesjonell og løsningsorientert

Lege: Lisbeth Hansen Skrevet

Har alltid fått god hjelp av Lisbeth, og har hatt henne som fastlege i mange år.
Opplever henne som faglig dyktig, og hun henviser når det er nødvendig.

Helt fantastisk

Lege: Taranjit Singh Sethi Skrevet

jeg har aldri møtt en fastlege som kan møte den denne mannen kan. Han er utrolig god på kommunikasjon og ser pasienten. Han bryr deg om deg. Finnes ikke stresset til tross for at han sikker (dessverre) har utrolig mye å gjøre. Jeg kan ikke få sagt hvor dyktig denne mannen er. Pålitelig, hyggelig, troverdig, dyktig osv. Jeg kommer aldri til å bytte fastlege for å si det sånn.

Trygg och snill

Lege: Anna Linn Bendiksen Hødnebø Skrevet

Gillar henne väldigt mycket, lugn och trygg. Hon har en positiv inställning och tog sig tid till att lyssna och gav sin ärliga mening.

Hjelpsom og forståelsesfull

Lege: Peter Skjetne Skrevet

Dette er en sånn fastlege alle burde ha! Han gjør alltid det han kan for pasientens beste. Han lytter til problemene/plagene og har god kunnskap til å finne løsninger. Han har vært min fastlege i ca 10 år, og har alltid vært like fornøyd. Han har god kunnskap til både fysiske og psykiske sykdommer. Han er profesjonell og høflig, men også veldig personlig, og lett å åpne seg opp til. Den perfekte fastlege!