Nesoddtangen Legesenter

Vestveien 51 1452 Nesoddtangen

Siste vurderinger av Nesoddtangen Legesenter

En fantastisk lege!

Lege: Irene Mirabsen Skrevet

Irene Mirabsen er min femte fastlege gjennom mine 13 år i Norge , og selv om jeg har stortsett vært heldig med de forrige (med et unntak i Oslo), er Irene den beste. Uten tvil. Jeg opplever henne som svært dyktig faglig og i tillegg er hun et så utrolig fint menneske! Det kan skje at man må vente litt på timen, men når man først er inne, forstår man hvorfor. Hun avslutter ikke timen fordi tiden gikk - hun lytter, spør, undersøker og behandler. Som hun sa selv til meg en gang- hun er en lege fordi hun liker å reparere :-) Og det gjør hun!

Har ikke tid til sine pasienter

Lege: Lisbeth Hansen Skrevet

Har veldig dårlig tid til pasienten. Kommer med diagnose før du har rukket å snakke ferdig. Lite empatisk i væremåte.

God og tillittsvekkende

Lege: Lisbeth Hansen Skrevet

Veldig fornøyd med denne fastlegen! Har hatt Lisbeth Hansen som lege for meg selv og begge barna i to år og opplever henne som en god lege og støttespiller for familien gjennom svangerskap og i sykdomsperioder. Opplever å bli sett og ivaretatt hele veien. Hun er effektiv, men lytter godt til pasienten, er treffsikker i sine diagnoser og har oppdatert innsikt i helse og helsevesen. Hun finner gode løsninger i vanskelige situasjoner og er et medmenneske som ser pasienten. Nesoddtangen legesenter kunne forøvrig vært mer tilgjengelig i sin kommunikasjon med pasienten. Det oppleves iblant unødvendig byråkratisk å kontakte legen. Jeg savner å kunne bli oppringt av fastlegen når det gjelder korte spørsmål/beskjeder og prøvesvar feks, og det har iblant vært vanskelig å bestille time via deres bookingsystem via Helsenorge/sms.

Usedvanlig god lege

Lege: Peter Skjetne Skrevet

Han har vært (og er) fastlegen min og til barna mine siden fastlegeordningen startet.
Tar seg tiden man trenger, lytter og nøler ikke med å skaffe seg tilleggskunnskap om det trengs.
Han er flink til å videresende en til GODE spesialister hvis det trengs utredning utover det en fastlege kan gi.
Han er også åpen for å diskutere andre former for behandling.

En fantastisk dyktig og hyggelig lege.

Lege: Peter Skjetne Skrevet

Skjetne er en lege som er behagelig, dyktig, og flink til å lytte og åpen for å prøve nye behandlingsmåter/medisiner hos kronikere . som meg selv. Han er også rask til responere tilbake dersom det sendes spørsmål om resepter - timebestilling etc på SMS.
Virkelig en lege man føler seg vel med, og som virkelig bryr seg om sine pasienter. Hatt han som fastlege i mange år - og er kjempefornøyd.