Nesoddtangen Legesenter

Tlf: 66 96 40 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Nesoddtangen Legesenter

Ser meg som pasient

Lege: Irene Mirabsen Skrevet

Mirabsen er svært dyktig. Hun ser ikke bare sykdommen, men hele mennesket. Hun skaper tillit og trygghet og viser omsorg.

En fantastisk lege!

Lege: Irene Mirabsen Skrevet

Irene Mirabsen er min femte fastlege gjennom mine 13 år i Norge , og selv om jeg har stortsett vært heldig med de forrige (med et unntak i Oslo), er Irene den beste. Uten tvil. Jeg opplever henne som svært dyktig faglig og i tillegg er hun et så utrolig fint menneske! Det kan skje at man må vente litt på timen, men når man først er inne, forstår man hvorfor. Hun avslutter ikke timen fordi tiden gikk - hun lytter, spør, undersøker og behandler. Som hun sa selv til meg en gang- hun er en lege fordi hun liker å reparere :-) Og det gjør hun!

Har ikke tid til sine pasienter

Lege: Lisbeth Hansen Skrevet

Har veldig dårlig tid til pasienten. Kommer med diagnose før du har rukket å snakke ferdig. Lite empatisk i væremåte.

God og tillittsvekkende

Lege: Lisbeth Hansen Skrevet

Veldig fornøyd med denne fastlegen! Har hatt Lisbeth Hansen som lege for meg selv og begge barna i to år og opplever henne som en god lege og støttespiller for familien gjennom svangerskap og i sykdomsperioder. Opplever å bli sett og ivaretatt hele veien. Hun er effektiv, men lytter godt til pasienten, er treffsikker i sine diagnoser og har oppdatert innsikt i helse og helsevesen. Hun finner gode løsninger i vanskelige situasjoner og er et medmenneske som ser pasienten. Nesoddtangen legesenter kunne forøvrig vært mer tilgjengelig i sin kommunikasjon med pasienten. Det oppleves iblant unødvendig byråkratisk å kontakte legen. Jeg savner å kunne bli oppringt av fastlegen når det gjelder korte spørsmål/beskjeder og prøvesvar feks, og det har iblant vært vanskelig å bestille time via deres bookingsystem via Helsenorge/sms.

Usedvanlig god lege

Lege: Peter Skjetne Skrevet

Han har vært (og er) fastlegen min og til barna mine siden fastlegeordningen startet.
Tar seg tiden man trenger, lytter og nøler ikke med å skaffe seg tilleggskunnskap om det trengs.
Han er flink til å videresende en til GODE spesialister hvis det trengs utredning utover det en fastlege kan gi.
Han er også åpen for å diskutere andre former for behandling.

En fantastisk dyktig og hyggelig lege.

Lege: Peter Skjetne Skrevet

Skjetne er en lege som er behagelig, dyktig, og flink til å lytte og åpen for å prøve nye behandlingsmåter/medisiner hos kronikere . som meg selv. Han er også rask til responere tilbake dersom det sendes spørsmål om resepter - timebestilling etc på SMS.
Virkelig en lege man føler seg vel med, og som virkelig bryr seg om sine pasienter. Hatt han som fastlege i mange år - og er kjempefornøyd.

Tar seg god tid, og tar deg på alvor.

Lege: Peter Skjetne Skrevet

Trygg og god lege. Jeg flyttet til en annen kommune men beholdt legen min. Et langt og godt tillitsforhold.

Bruker hodet, handler med hjertet... elskelig lege

Lege: Taranjit Singh Sethi Skrevet

Er det mer å si? Kunnskapsrik, også på hele helsesystemet og hva som skal til for å når fram. Varm og respektfulle, lytter godt. Takker de høyere maktene for at vår familie har ham som fastlege.

Bra lege.

Lyttende og rolig.
Sikkert en super lege til barn og eldre.
Og folk som er litt forsiktige da hun er empatisk og forståelsesfull

Fenemonal lege

Lege: Taranjit Singh Sethi Skrevet

Fenemonal lege. Stoler alltid på ham.
Lytter på mine problemer.
Har også ringt meg hjem og lurt på min tilstand.
Kan ikke bli bedre

Arrogant

Lege: Liv Bertheussen Tangløkken Hagen Skrevet

Virker mer opptatt av hvor lang utdannelse og praksis hun har, enn å se at det faktisk finnes mye kunnskap hun ikke innehar. Litt mer ydmykhet i forhold til andres kompetanse hadde vært fint.
Har tilslutt fått gjennom noen av våre behov, men det satt langt inne...

En god lege!

Lege: Taranjit Singh Sethi Skrevet

En personlig, hyggelig, tillitsvekkende og nøye fastlege. Har aldri opplevd at jeg ikke har blitt "hørt". Tilgjengeligheten til legekontoret har blitt bedre den siste tiden, men det kan fremdeles ta litt tid å få time. :)

Et fantastisk menneske

Lege: Taranjit Singh Sethi Skrevet

Jeg har hatt Sethi som lege i 16 år og en bedre fastlege kan jeg ikke tenke meg finnes. Alltid lyttende, alltid godt humør og faglig dyktig. Direkte, tydelig og ikke-moraliserende, noe som kommer meg som pasient til gode. Jeg overlot mitt barn til ham uten å tvile ett sekund.

Vikaren!

Lege: Irene Mirabsen Skrevet

Irene Mirabsen er ei god lege, men når det kommer til vikaren så er han helt forferdelig! Han har alltid dårlig tid og jeg må som regel vente i 45 min. i overtid. Han viser også lite forståelse for mine problemer og kommer som regel med spydige kommentarer. Det skal bli utrolig godt å få Irene tilbake.
Dette er en vurdering av vikaren og ikke Irene Mirabsen.

fantastisk dame

Lege: Liv Bertheussen Tangløkken Hagen Skrevet

Vi hadde en tøff start, men takk Gud for denne engelen! Når jeg skjønte at her må jeg forklare litt mer, for hun kan jo umulig rekke å lese journalen min så falt brikkene på plass. Hun tok også da kontakt med Ragnhild som hun vikarierte for sånn at hun fikk vite litt mer. Hun skjønte jo at jeg hadde hatt tett oppfølging av Ragnhild tidligere. Takket være Liv så lever jeg i dag! Takket være Liv tok jeg sjansen på å begynne på skolen igjen. Hun tar seg tid når hun skjønner hva det er man ber om.

Hyggelig og seriøs

Lege: Liv Bertheussen Tangløkken Hagen Skrevet

Hyggelig og seriøs, følte at jeg ble tatt på alvor.

Ikke tilstedeværelse

Lege: Liv Bertheussen Tangløkken Hagen Skrevet

Virker belærende og arrogant.
Føler att du ikke blir trodd noe som føles veldig nedverdigende.

Ikke interessert

Lege: Liv Bertheussen Tangløkken Hagen Skrevet

Det virker som reglene og Nav er viktigst. Har gitt feil opplysninger om sykepenger, skrevet ut resept på feil type (glemt blå resept). Fikk følelsen av ikke å bli trodd. Hun var vikar for Ragnhild Torp som dessverre ikke kom tilbake. Jeg har igjen byttet.

Veldig god lege som tar deg på alvor

Lege: Lisbeth Hansen Skrevet

Jeg har hatt Lisbeth Hansen som lege gjennom to vanskelige svangerskap. Hun har vært utrolig flink til å følge opp, og tar pasienten på alvor. Jeg har alltid opplevd at hun har god tid når jeg er hos henne. Hun tar seg tid til å høre og undersøke ordentlig. Hun husker det vi snakket om forrige gang. Jeg har alltid opplevd å få time på dagen hvis jeg trenger det.

Vikarer

Lege: Irene Mirabsen Skrevet

Irene Mirabsen er en veldig god lege, men de to vikarene som jeg har hatt imens hun har permisjon har vært uerfarne. Jeg kvier meg for å gå dit så lenge det er vikarer.