Frederik Natvig Olafsen

Autorisasjon (2013)

Frederik Natvig Olafsen er en av 5 fastleger i Marker

Siste vurderinger av Frederik Natvig Olafsen

Lege?

Dessverre så har Fredrik sluttet og han har en vikar lege. Dette er en lege som ikke vil hjelpe, ihvertfall vis du er kronisk syk som meg. Vil ikke sette seg inn i pasientens helsetilstand og vil ikke hjelpe. Jeg måtte bytte fastlege for å få den hjelpen jeg trenger og er idag kjempefornøyd med den nye fastlegen.

Engasjert, empatisk og dyktig

##

Frederik var en lege jeg hadde midlertidig en kort periode mens jeg var på venteliste hos min nåværende lege. Han var en lege jeg anser som seriøs, engasjert og svært hyggelig. Han tok utfordringene på alvor, ga råd og var svært behjelpelig.

Likte han veldig godt som fastlege og vurderte å avbryte min plass i venteliste for den nye legen, men dessverre før jeg fikk hodet ut av r** så var fastlegebytte fullført. Det skal sies at jeg er svært fornøyd med min nåværende lege, men Frederik er absolutt en lege som jeg følte var tilstede og tilgjengelig for meg, mine behov. Jeg følte han tok meg på alvor. Kan med hånda på hjerte anbefale Frederik på det varmeste. Han er en svært undervurdert og talentfull lege. Er også svært godt fornøyd med andre ansatte v legeklinikken.

Meget bra.

Fredrik er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt.
Har tid til å lytte og virker interessert i å hjelpe.
Skjønner ikke at noen kan si at han virker arrogant,han er jo ikke det i det hele tatt.
Han har gjort så mye bra for meg og den dag i dag har jeg det veldig bra takket være Fredrik.
Syns det er veldig trist at han har sluttet.

Aarogant og lite hjelpsom

Har nå i flere måneder prøvd å få til en legevurdering sendt inn til nav. Dette har vist seg å være komplett umulig da han ikke er veldig forsåelsesfull for min situasjon og ikke er villig til å lese gjennom journalen min for å lese seg opp på meg. Noe han sier (og jeg tar som en selvfølgelige) at må til for å kunne skrive en vurdering.
Var også en gang jeg trengte å snakke med han om en henvisning til gynekolog da jeg og min samboer vil ha barn men jeg har hatt litt problemer med dette. Jeg fikk da nesten ikke satt meg ned i stolen før han sendte meg ut og ikke ville høre på meg.

Føler meg ivaretatt

Hyggelig og imøtekommende, opplever at jeg blir sett. Grundig og ryddig, åpen for mine innspill, gir gode råd når jeg trenger det.