Anne Marit Østmo

Autorisasjon (2015)

Anne Marit Østmo er en av 24 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Anne Marit Østmo

Meget flink lege

Kjempeflink lege. Alltid veldig imøtekommende og kunnskapsrik. Tar meg alltid på alvor og undersøker grundig. Føler meg sett og hørt!

Utilgjengelig

Kan ikke huske sist jeg så henne. Hun har ikke åpen pasientliste så når man ringer å bestiller time får man beskjed fra de som tar telefonen at de ikke vet, og det ender med at man drar til en ny utdannet turnuslege som ikke har så mye kontroll.

Eneste kontakten jeg har med henne er når jeg skal fornye resepten, og det tar også ekstremt mange dager og man må purre ekstremt mye på henne.

Hun er sikkert flink hvis man kommer seg inn på time hos henne, men er ingen som vet hvor hun er eller om hun har tid. Har ikke sett henne på 2år barne turnus leger

Dyktig

Opplever henne som en god lege som lytter til deg og tar deg på alvor. Hun er flink med både voksne og barn.

Manglende oppfølging.

Følger ikke opp. Må bestandig ringe å mase flere ganger. Synes det er utrolig unødvendig å måtte spørre så veldig mange ganger bare for å få svar fra fastlegen.

Trygg og grunndig

Følte at hun hørte på mine problemer og tog sin tid for å hjelpe. God og lett å snakke med, gir trygg følelse. Nok så god på oppfølging.