Nordlys legesenter

Thomasbakkveien 9513 Alta

Siste vurderinger av behandlere ved Nordlys legesenter

Meget flink lege

Lege: Anne Marit Østmo Skrevet

Kjempeflink lege. Alltid veldig imøtekommende og kunnskapsrik. Tar meg alltid på alvor og undersøker grundig. Føler meg sett og hørt!

Imøtekommende og blid

Lege: Sarah Sæther Skrevet

Opplevde Sarah som veldig imøtekommende, kunnskapsrik og dyktig. Følte hun så meg som person veldig bra, og kom opp med flere mulige løsninger på problemstillingen.

Flink og forståelsesfull

Lege: Oda Lavine Luisa Skrevet

Hun er en av de få legene på Nordlys legesenter som faktisk har hørt på problemet man kommer med, og fikset en løsning. Hun er en forståelsesfull lege, som absolutt bør bli på Nordlys, fordi hun er så flink med pasientene hennes.

Stabil og tilstede

Lege: Øystein Rønbeck Skrevet

Det beste er at han er stabilt på jobb,lett å få tak i han, kort ventetid,han ringer når det er avtalt. Tar meg på alvor og er interessert i løsninger som er bra for meg og for at jeg kan stå i jobb.

Meget god lege

Lege: Tom Kenneth Johansen Skrevet

Meget god og allsidig lege. Han har vært min fastlege i over 14 år ca. Han har jobbet et annet sted siste året. Men kommer forhåpentligvis tilbake. Jeg opplever Han som en lege med stor kunnskap, forståelse, god vurderingsevne og med nødvendige praktiske ferdigheter. Det kan jeg si på bakgrunn av mange forskjellige problemer med helsa som jeg har, og har hatt egentlig i mye av mitt liv. Så må skrive minst 100 ord her ser jeg, prøver å sende nå.