Nordlys legesenter

Telefonnummer78 45 75 4578 45 75 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Thomasbakkveien 12 9513 Alta

Siste vurderinger av Nordlys legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Arve Østlyngen Skrevet

Han lytter, tar pasienten på alvor og tar seg tid til å forklare og hjelpe pasienten. Fantastisk lege!

Trygg og grunndig

Lege: Anne Marit Østmo Skrevet

Følte at hun hørte på mine problemer og tog sin tid for å hjelpe. God og lett å snakke med, gir trygg følelse. Nok så god på oppfølging.

ELENDIG

Lege: Synnøve Vullum Skrevet

Vært hos ho flere gang, ikke fornøyd i det hele tatt, ho høre ikke på ka du sir, sir at alt e normalt, flire seg igjennom timen. Ho e en av dem æ nekte å fære til!

Analytisk, trygg og rolig

Lege: Øystein Rønbeck Skrevet

Tok seg til å lytte, og jeg fikk inntrykk av at han tok mine symptomer på alvor, og analyserte dette på en nøktern og vitenskapelig måte. Føler meg godt ivaretatt. Ringte meg tilbake før arbeidsdagens slutt som avtalt, og informerte om resultat av ulike prøver som ble tatt tidligere på dagen.

Rolig og flink til å lytte

Lege: Øystein Rønbeck Skrevet

Han har vært min fastlege i flere år og jeg er veldig fornøyd med han. Han er rask og effektiv. Faglig oppdatert og flink til å lytte. Han tar pasienten på alvor og har empati for andre mennesker. Man føler seg virkelig godt ivaretatt. Kommer ikke til å bytte fastlege.
ANBEFALES.