Nordlys legesenter

Thomasbakkveien 12 9513 Alta

Siste vurderinger av behandlere ved Nordlys legesenter

Trygg og faglig dyktig fastlege

Lege: Tom Kenneth Johansen Skrevet

Har hatt Tom Kenneth som fastlege i flere år, og jeg er godt fornøyd. Jeg føler meg ivaretatt og forstått. Veldig dyktig. Kan være litt treg noen ganger å få svar på prøver, men i gjengjeld så får jeg den hjelpen jeg trenger. Alltid blid og hyggelig, og gjør sitt beste for å ivareta pasienten.

Dyktig

Lege: Anne Marit Østmo Skrevet

Opplever henne som en god lege som lytter til deg og tar deg på alvor. Hun er flink med både voksne og barn.

Manglende oppfølging.

Lege: Anne Marit Østmo Skrevet

Følger ikke opp. Må bestandig ringe å mase flere ganger. Synes det er utrolig unødvendig å måtte spørre så veldig mange ganger bare for å få svar fra fastlegen.

Faglig dyktige lege!!!

Lege: Arve Østlyngen Skrevet

Hadde Arve to timer sommer 2020. Og jeg synes han fortjener god tilbakemelding. Han var både grundig og dyktig, tok seg god tid til å finne ut av årsak. God samarbeids evne, og lytter til pasienten. Følte meg godt ivaretatt, og jeg gikk hjem med en trygg følelse over å få hjelp og forståelse over min situasjon.

Trygg lege som lytter til pasienten

Lege: Øystein Rønbeck Skrevet

Veldig fornøyd og trygg på legen min. Han lytter og er tilstede med meg som pasient. Sender meg videre hvis det er behov for det.Empatisk og rolig