Åse Strømme Jordan

Autorisasjon (1992)

Åse Strømme Jordan er en av 127 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Åse Strømme Jordan

Trygg, flink og varm

Jeg føler meg godt i varetatt. Jeg vet jo at tiden er knapp for legene men det oppleves aldri som jeg er til bry. Jeg blir alltid tatt på alvor. Kontor personalet og legene på Bærums Verk er alltid vennlige.

Veldig fornøyd med henne som fastlege

Har hatt henne som fastlege for hele familien i 4,5 år nå og er veldig fornøyd.
Får raskt time både til meg og ungene dersom det er noe. Hun tar symptomer på alvor, tar prøver og evt henviser videre dersom hun mener det er behov for det.
Trygg, lyttende og hyggelig lege.
Kommer til å bli hos henne så lenge hun er på Bærums Verk legesenter !!

Dårlig oppfølging

Dårlig oppfølging. Utførte tester og legen sa at jeg skulle få tilbakemelding, eventuelt teste videre for å undersøke hvis nødvendig. Ingen tilbakemelding. Bør ta kontakt selv, men sliter med problemet og synes det er vanskelig å snakke om.

Burde skumme over journal fra forrige legebesøk før ny pasient (spesielt ved oppfølgingstime).

Ellers veldig hyggelig og seriøs dame som lytter, men føler kanskje ikke alltid at hun går videre med eventuelt problem.

Jeg savner henne!!

Beste legen jeg har hatt. Fulgt meg opp gjennom 2 svangerskap og de første årene med små barn. Veldig flink med små barn, skaper tillit til de små. Pga at vi har flyttet 10 mil avgårde måtte vi bytte fastlege. Savner hennes vennlighet og måten hun var på.
Hun er flink til å følge opp, ringer når hun får resultater på prøver og forteller nøye hva jeg skulle gjøre. Absolutt anbefales.

Førsteintrykk distansert, litt uvennlig. Og så...

De tre årene jeg bodde i Bærum var Strømme Jordan fastlegen min. Jeg hadde siden flere år et komplisert sykdommsbilde med uklare årsaker, som ingen behandler i Sverige hvor jeg da bodde, hadde klart å finne ut grunnen til.
S.J. lyttet, så meg, spurte, lurte og tenkte grundig (akkurat slik en klassisk ekte LEGE gjør). Sendte meg til undersøkelse hos spesialister da hun syntes det trengtes for å skjønne. Tatt i betrakting hvor mange pasienter m.alle forskjellige sykdommer og hvor mye det kreves av legene idag, så forundres jeg over hvor mye hjelp og støtte
denne lege kunnat gi meg!
Dette gjør at neste pasient må vente ganske mange minutter på å få komme in, som jeg også selvfølgelig nesten hver gang gjorte :-)