Åse Strømme Jordan

Gamleveien 5 1354 Bærums Verk
Åse Strømme Jordan er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Åse Strømme Jordan

Dårlig oppfølging

Dårlig oppfølging. Utførte tester og legen sa at jeg skulle få tilbakemelding, eventuelt teste videre for å undersøke hvis nødvendig. Ingen tilbakemelding. Bør ta kontakt selv, men sliter med problemet og synes det er vanskelig å snakke om.

Burde skumme over journal fra forrige legebesøk før ny pasient (spesielt ved oppfølgingstime).

Ellers veldig hyggelig og seriøs dame som lytter, men føler kanskje ikke alltid at hun går videre med eventuelt problem.

Jeg savner henne!!

Beste legen jeg har hatt. Fulgt meg opp gjennom 2 svangerskap og de første årene med små barn. Veldig flink med små barn, skaper tillit til de små. Pga at vi har flyttet 10 mil avgårde måtte vi bytte fastlege. Savner hennes vennlighet og måten hun var på.
Hun er flink til å følge opp, ringer når hun får resultater på prøver og forteller nøye hva jeg skulle gjøre. Absolutt anbefales.

Førsteintrykk distansert, litt uvennlig. Og så...

De tre årene jeg bodde i Bærum var Strømme Jordan fastlegen min. Jeg hadde siden flere år et komplisert sykdommsbilde med uklare årsaker, som ingen behandler i Sverige hvor jeg da bodde, hadde klart å finne ut grunnen til.
S.J. lyttet, så meg, spurte, lurte og tenkte grundig (akkurat slik en klassisk ekte LEGE gjør). Sendte meg til undersøkelse hos spesialister da hun syntes det trengtes for å skjønne. Tatt i betrakting hvor mange pasienter m.alle forskjellige sykdommer og hvor mye det kreves av legene idag, så forundres jeg over hvor mye hjelp og støtte
denne lege kunnat gi meg!
Dette gjør at neste pasient må vente ganske mange minutter på å få komme in, som jeg også selvfølgelig nesten hver gang gjorte :-)

Mer opptatt av PC 'en enn pasienten.

Hun så nesten hele tiden kun på PC selv da hun snakket til meg og undersøkelsen tok bare 10 sekunder. Fastlegen min var ikke tilgjengelig og jeg måtte derfor gå til henne.

Skrekkelig oppførsel!

For første gang på de mer enn åtte år Åse Strømme har vært min fastlege ringte jeg henne, ifbm mistanke om blindtarmbetennelse. Jeg forsøkte meg på noen innledende spørsmål angående symptomene, men fikk litt bryskt beskjed om at jeg måtte bestille time.

Fordi jeg har hørt historier om at blindtarmbetennelse kan være akutt farlig (noe det faktisk er) ba jeg henne høflig høre på meg og vurdere symptomene før jeg ev bestilte time. Jeg ble igjen avfeid med beskjed om at dette hadde hun "virkelig ikke tid til", og jeg fikk se å bestille time.

Uhøflig, respektløs og arrogant oppførsel!

Konkusjon: Det tok meg tre minutter å kutte henne ut som fastlege på www.helseportalen.no, og jeg tar kontakt med bedriftslegen i morgen.