Sonja Natasha Pettersen

Autorisasjon (2002)

Sonja Natasha Pettersen er en av 7 fastleger i Gjerdrum

Siste vurderinger av Sonja Natasha Pettersen

En lege med omsorg for sine pasienter

Sonja pettersen er en lege med forståelse og omsorg for sine pasienter. Hun forklarer ting godt og virkeligen lytter. Hun vil virkeligen finne ut av hva som feiler deg.anbefaler henne på det sterkeste. Glad hun er min fastlege. Jeg bor ikke lenger i gjerdrum men har valgt og beholde henne som fastlege nettopp fordi hun er den hun er og er utrolig dyktig.

Veldig behagelig og utrolig dyktig. Anbefales på det sterkeste!!

Hun er punktlig og virker ærlig interessert i meg som pasient. Hun ser meg som et helt menneske som hun virkelig ønsker å hjelpe. Kan ikke si annet enn at hun får min beste anbefaling, og hun er veldig interessert i samarbeid, noe jeg følte glapp i kommunikasjonen med min forrige på huset. Hun tar de blodprøvene som anbefales, og hun ringte meg privat i dag for å komme å ta en ny, da stoffskiftet var i ulage. og hun lytter...ikke bare hører etter. Veldig glad for å ha fått byttet, for jeg har dessverre hatt noen måneder inn og ut av sykehus, så nå blir det vei i vellinga. og hun samarbeider tett med de forskjellige instansene. Jeg har et komplekst sykdomsbilde som krever ekstra oppfølging, og der er hun en ener!!!

Behagelig vesen, lett og snakke med

Veldig fornøyd med at Sonja ble fast etter at Kjeldsberg sluttet. Hun er flink til å lytte og følge opp. Føler meg godt ivaretatt. Kan trygt anbefale henne som fastlege.

Rolig og behagelig lege

Har benyttet Dr Pettersen ved et par anledninger da min fastlege har vært opptatt/ borte. Pettersen er rolig og behagelig, og virker profesjonell i sin tjeneste. Anbefales.
Det som er aberet ved Gjerdrum Legesenter er at det er klin umulig å bestille time lenger frem enn samme dag. Planlegge et legebesøk er altså umulig.

Gjelder legebesøk

Har vært hos henne kun en gang men veldig fornøyd med henne. Hun er lett å snakke med og veldig behagelig lege og svarer på spørsmål du måtte lure på. Så jeg kan anbefale henne.