Galina Yurievna Halvorsen

Storgata Legesenter AS

2012

Storgata Legesenter AS Telefonnummer35 02 77 7735 02 77 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 48 3674 Notodden
Galina Yurievna Halvorsen er en av 12 fastleger i Notodden

Siste vurderinger av Galina Yurievna Halvorsen

Hyggelig og kunnskapsrik

Det er uten tvil den blideste legen jeg har vært hos!! Husker fra gang til gang og jeg behøver aldri forklare ting flere ganger.

Bemerkelsesverdig erfaring

Første konsultasjon gikk tilsynelatende meget bra. Da var det behov for henvisning og medisin. Imidlertid, i ettertid, - etter å ha undersøkt nærmere med andre kilder - synes det som at det ved den anledning ble gjort en feilvurdering mht. medisin, som kunne ha fått følger.

Ellers opplever jeg det som ugreit at legen nesten konstant har oppmerksomheten vendt mot dataskjermen når jeg prøver å kommunisere. Muligens har vedkommende problem med blikkkontakt.

Ansvarsfull og tar deg på alvor

Galina er en meget godt fastlege med mye kunnskap. Ja, hun henviser deg videre, men det gjør hun for å være sikker. Hun avklarer alt som eventuelt kan være akutt. En lege som hører og som får ting gjort. Hadde hun som fastlege før, men måtte bytte pga. flytting. Savner henne virkelig som fastlegen min. Galina har alltid behandlet meg med respekt og omsorg. Hun har handlet raskt når det har vært akutt, men også forståelsesfull når jeg har hatt mye på hjertet.

Arrogant og usympatisk

En lege som aldri burde vært lege... Arrogant,vet tydeligvis ikke hva empati er... Hun blir helt klart anmeldt inn til fylkeslegen. En lege skal opptre profesjonelt,få sine pasienter til å føle seg trygg/sett og hørt! Der har hun mye å lære ! Anbefales IKKE..

Kort og brysk

Tar lite ansvar selv, henviser alt. Kan henvise til fire ulike spesialister fra samme legetime. Henvisninger ofte lite relevante,