Kevin James Winkle

Autorisasjon (2013)

Kevin James Winkle er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kevin James Winkle

meget flink til og følge opp.

han har tatt tak i mine problemer jeg har fremlagt for han.følger meget bra opp med medisiner og henvisninger.kunne ikke fått en bedre lege .

Snill lege veldig fornøyd 😊Kevin winkle...

Jeg har hatt Kevin winkle som fastlege i mange år ,har ingenting å klage på en åpen ,snill,forståelsesfull, ville ikke byttet fastlege .100% bra lege 👍👍👍

Hyggelig og imøtekommende

Lytter til problemene og tilbyr forenklede medisinske forklaringer. Er han usikker på noe oppsøker han informasjon underveis i timen. Framstår som en grundig og kunnskapsrik lege.

Trygg, lyttende og empatisk lege!

Har ubetinget positive møter med legen og senteret forøvrig. Får raskt time, enkelt å bestille resept pr. sms osv. Dr. Winkle er alltid engasjert og forståelsesfull. Kjempeflink på alle måter. Kunne ikke ønsket meg en bedre fastlege.

Ikke bryr seg

Skriver henvendelser hva jeg ville snakke om, men virker som han har dårlig tid eller har ikke lest nøye da han sa at jeg måtte bestille time en gang til for andre henvendelsen. Ønsket å ta blodprøve, men ble nektet pga. resultatet ser greit ut 4-6 måneder siden, selvom jeg hadde tidligere problem og ville sjekke igjen for sikkerhetsskyld. Ser ut som han bryr seg om penger, men ikke pasienten. Veldig skuffende.