Thomas Rolfsen

Gamle Kongevei 43 3269 Larvik
Thomas Rolfsen er en av 41 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Thomas Rolfsen

Totalhet respekt og erkjennelse

Her møtte jeg endelig en lege som ikke møtte meg med resepblokken sin, men hjalp meg å finne ut hva problemet kom av og henviste meg videre, har jeg trengt ekstra time har jeg fått samme dag eller dagen etterpå. Hva som egentlig har passet for meg. Og de flotte blide kontordamene kunne jeg tenkt meg tatt med hjem på kaffe og kaker. Makan til en hyggelig gjeng altså:) som å komme til et kjent hjemover å gå inn dit. Til og med jeg som var redd for bytte. Jeg er bare superglad!! Har også barn og når hun har måtte til lege har hun blitt tatt helt først, så hun har slipt å vente lenge

Lite forståelse for psykiske lidelser

Tok mine fysiske plager på alvor, fikk jevnlige timer og ikke vanskelig å få time. Fikk derimot veldig lite forståelse for psykisk sykdom. Fikk diverse sleivkommentarer, som antakeligvis var forsøk på humør, som ikke var noe hyggelig. Virket som det var litt kunnskapsmangel innen psykiatri.

Tillitsfull

Trygg på at legen bryr seg. Lytter / hører på spørsmålene mine.
Ingen følelse av at jeg bruker for mye av legens tid.

Endelig!!!

For en super lege!! Kjempe imponert! Lytter. Stiller oppfølgingsspørsmål. Er interessert. Leser seg opp før du kommer. Bruker minimal tid på dataen mens du er tilstede. Viser empati. Gleder seg på dine veiene. Ser hele personen og hele familien som en dynamisk gruppe. Håper han fortsetter ut min levetid!! Og de har de mest effektive og blide folka i skranken også. Bedre enn dette blir det ikke! :-)

En reddende engel

Jeg risikerte å havne hos en forferdelig lege da fastlegen jeg hadde hatt i mange år skulle pensjonere seg. Jeg fikk en behandling av den nå pensjonerte legen som fungerte veldig bra. Dette ville legen som overtok pasientene til pensjonisten forkaste, for han trodde på noe annet. Han kom også med endel utsagn som var nokså drøye.
Det var helt uaktuelt å fortsette hos ham. Jeg tok en sjangs og byttet til Thomas Rolfsen, for jeg hadde hørt så mye bra om hans eldre kollega. Heldigvis viste det seg at Rolfsen også var en fantastisk bra lege som hørte på meg, stolte på meg og respekterte det jeg hadde kommet frem til sammen med min tidligere lege. Han følger veldig godt opp der jeg har blitt henvist til andre instanser. Det går raskt å få time. Jentene på kontoret er noe helt for seg selv. Jeg fikk tårer i øynene da jeg gikk derfra første gang, for jeg var vant til veldig surt kontorpersonell.