Thomas Rolfsen

Nordbyen Legesenter Haugvik AS

2006

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Siste vurderinger av Thomas Rolfsen

Forståelsesfull og dyktig

Rolfsen er den beste legen jeg har vært borti. Han er en god lytter, er åpen for innspill om behandling og medisin, og veldig forståelsesfull. Han er flink til å følge opp. Han har vært veldig forståelsesfull med mine psykiske problemer, og har gode kunnskaper om psykisk helse (kan nevnes at han har jobbet i psykiatrien). Har aldri hatt problemer med å få hastetimer, eller telefonsamtaler. Må også nevnes at jentene på kontoret er utrolige flinke og hyggelige!

Totalhet respekt og erkjennelse

Her møtte jeg endelig en lege som ikke møtte meg med resepblokken sin, men hjalp meg å finne ut hva problemet kom av og henviste meg videre, har jeg trengt ekstra time har jeg fått samme dag eller dagen etterpå. Hva som egentlig har passet for meg. Og de flotte blide kontordamene kunne jeg tenkt meg tatt med hjem på kaffe og kaker. Makan til en hyggelig gjeng altså:) som å komme til et kjent hjemover å gå inn dit. Til og med jeg som var redd for bytte. Jeg er bare superglad!! Har også barn og når hun har måtte til lege har hun blitt tatt helt først, så hun har slipt å vente lenge

Lite forståelse for psykiske lidelser

Tok mine fysiske plager på alvor, fikk jevnlige timer og ikke vanskelig å få time. Fikk derimot veldig lite forståelse for psykisk sykdom. Fikk diverse sleivkommentarer, som antakeligvis var forsøk på humør, som ikke var noe hyggelig. Virket som det var litt kunnskapsmangel innen psykiatri.

Tillitsfull

Trygg på at legen bryr seg. Lytter / hører på spørsmålene mine.
Ingen følelse av at jeg bruker for mye av legens tid.

Endelig!!!

For en super lege!! Kjempe imponert! Lytter. Stiller oppfølgingsspørsmål. Er interessert. Leser seg opp før du kommer. Bruker minimal tid på dataen mens du er tilstede. Viser empati. Gleder seg på dine veiene. Ser hele personen og hele familien som en dynamisk gruppe. Håper han fortsetter ut min levetid!! Og de har de mest effektive og blide folka i skranken også. Bedre enn dette blir det ikke! :-)

En reddende engel

Jeg risikerte å havne hos en forferdelig lege da fastlegen jeg hadde hatt i mange år skulle pensjonere seg. Jeg fikk en behandling av den nå pensjonerte legen som fungerte veldig bra. Dette ville legen som overtok pasientene til pensjonisten forkaste, for han trodde på noe annet. Han kom også med endel utsagn som var nokså drøye.
Det var helt uaktuelt å fortsette hos ham. Jeg tok en sjangs og byttet til Thomas Rolfsen, for jeg hadde hørt så mye bra om hans eldre kollega. Heldigvis viste det seg at Rolfsen også var en fantastisk bra lege som hørte på meg, stolte på meg og respekterte det jeg hadde kommet frem til sammen med min tidligere lege. Han følger veldig godt opp der jeg har blitt henvist til andre instanser. Det går raskt å få time. Jentene på kontoret er noe helt for seg selv. Jeg fikk tårer i øynene da jeg gikk derfra første gang, for jeg var vant til veldig surt kontorpersonell.

Jeg stoler ikke på legen min

Jeg synes ikke legen tar meg på alvor og viø ha meg ut fortest mulig. Kan ikke stole på han. Jeg vurdere å bytte . Jentene på kontoret er veldig flinke.

Fantastisk!

Etter mange år som syk å med leger som jeg ikke har følt meg hørt av. Ble jeg tildelt Rolfsen som en av hans første pasienter i Larvik. Å for en lege. En ærlig, blid, engasjert og dyktig lege. Min samboer byttet etter å ha vert med meg til han å vi håper vi aldri mister han som fastlege. Så dyktig som noen kan være. Vi har også fått to barn på den tiden han har vert fastlegen vår å han er flink med barn å nøye!

Vi får raskt time, ungene blir sjekket godt å må også skryte av damene på kontoret. Verdens beste å hyggeligste. Å Haugvik selv er en mann vi også har vert borti når Thomas ikke har vert der. Å han og er hyggelig. Thomas Rolfsen er en lege som gir deg respekt, smil og empati.

Bra!

Lytter, seriøs og tilstedeværende.
Har fungert veldig bra for meg, anbefales.
Lett å få time raskt.

Den beste legen jeg har hatt!

Thomas tar seg tid, han lytter og viser empati. Det er helt tydelig at han bryr seg. For første gang føler jeg at legen snakker med meg og ikke bare ser på datamaskinen. Jeg kan ikke få fullrost Thomas! Og fantastiske legesekretærer!!!

Kan absolutt ikke anbefales

Kunnskapsløs, uten empati, og litt for glad i å snakke om seg selv

kan ikke anbefales

manglende kunnskap og lite empati. til tider direkte uprofesjonell.

svært uerfaren

Jeg kan desverre ikke anbefale denne legen. Lite nærvær og mangel på kunnskap.

Lyttende lege

En svært dyktig lege som tar pasienten på alvor,skriver ikke ut for mye medisiner og ser pasienten i sin helhet. Kan absolutt anbefales.

Super lege!!

Den beste legen jeg har hatt. Han lytter og hører på meg som pasient. Stresser ikke, men tar seg tid. Alltid lett å få time hvis man trenger.

Tvers i gjennom hyggelig

Ett svært hyggelig møte med en flott lege som man straks kommer på bølgelengde med. Ser på personen og ikke i dataen under konsultasjonen. En svært hyggelig opplevelse å møte denne legen selvom jeg var en smule skeptisk, siden Haugvik er min fastlege men ikke tilstede ved siste besøk på kontoret.