Thomas Rolfsen

Autorisasjon (2006)

Thomas Rolfsen er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Thomas Rolfsen

Engasjert og medmenneskelig.

Thomas ser deg som pasient og har alltid tid til deg. Thomas er prototypen på hvordan en fastlege skal og bør være og jeg føler meg veldig godt i varetatt. Et flott menneske.

Flink lege

Lytter og er tilstedeværende, vennlig og flink til å videresende for ytterlig behandling når det er nødvendig. Anbefales.

Forståelsesfull og dyktig

Rolfsen er den beste legen jeg har vært borti. Han er en god lytter, er åpen for innspill om behandling og medisin, og veldig forståelsesfull. Han er flink til å følge opp. Han har vært veldig forståelsesfull med mine psykiske problemer, og har gode kunnskaper om psykisk helse (kan nevnes at han har jobbet i psykiatrien). Har aldri hatt problemer med å få hastetimer, eller telefonsamtaler. Må også nevnes at jentene på kontoret er utrolige flinke og hyggelige!

Totalhet respekt og erkjennelse

Her møtte jeg endelig en lege som ikke møtte meg med resepblokken sin, men hjalp meg å finne ut hva problemet kom av og henviste meg videre, har jeg trengt ekstra time har jeg fått samme dag eller dagen etterpå. Hva som egentlig har passet for meg. Og de flotte blide kontordamene kunne jeg tenkt meg tatt med hjem på kaffe og kaker. Makan til en hyggelig gjeng altså:) som å komme til et kjent hjemover å gå inn dit. Til og med jeg som var redd for bytte. Jeg er bare superglad!! Har også barn og når hun har måtte til lege har hun blitt tatt helt først, så hun har slipt å vente lenge

Lite forståelse for psykiske lidelser

Tok mine fysiske plager på alvor, fikk jevnlige timer og ikke vanskelig å få time. Fikk derimot veldig lite forståelse for psykisk sykdom. Fikk diverse sleivkommentarer, som antakeligvis var forsøk på humør, som ikke var noe hyggelig. Virket som det var litt kunnskapsmangel innen psykiatri.