Thomas Rolfsen

Autorisasjon (2006)

Thomas Rolfsen er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Thomas Rolfsen

Tillitsfull

Trygg på at legen bryr seg. Lytter / hører på spørsmålene mine.
Ingen følelse av at jeg bruker for mye av legens tid.

Endelig!!!

For en super lege!! Kjempe imponert! Lytter. Stiller oppfølgingsspørsmål. Er interessert. Leser seg opp før du kommer. Bruker minimal tid på dataen mens du er tilstede. Viser empati. Gleder seg på dine veiene. Ser hele personen og hele familien som en dynamisk gruppe. Håper han fortsetter ut min levetid!! Og de har de mest effektive og blide folka i skranken også. Bedre enn dette blir det ikke! :-)

En reddende engel

Jeg risikerte å havne hos en forferdelig lege da fastlegen jeg hadde hatt i mange år skulle pensjonere seg. Jeg fikk en behandling av den nå pensjonerte legen som fungerte veldig bra. Dette ville legen som overtok pasientene til pensjonisten forkaste, for han trodde på noe annet. Han kom også med endel utsagn som var nokså drøye.
Det var helt uaktuelt å fortsette hos ham. Jeg tok en sjangs og byttet til Thomas Rolfsen, for jeg hadde hørt så mye bra om hans eldre kollega. Heldigvis viste det seg at Rolfsen også var en fantastisk bra lege som hørte på meg, stolte på meg og respekterte det jeg hadde kommet frem til sammen med min tidligere lege. Han følger veldig godt opp der jeg har blitt henvist til andre instanser. Det går raskt å få time. Jentene på kontoret er noe helt for seg selv. Jeg fikk tårer i øynene da jeg gikk derfra første gang, for jeg var vant til veldig surt kontorpersonell.

Jeg stoler ikke på legen min

Jeg synes ikke legen tar meg på alvor og viø ha meg ut fortest mulig. Kan ikke stole på han. Jeg vurdere å bytte . Jentene på kontoret er veldig flinke.

Fantastisk!

Etter mange år som syk å med leger som jeg ikke har følt meg hørt av. Ble jeg tildelt Rolfsen som en av hans første pasienter i Larvik. Å for en lege. En ærlig, blid, engasjert og dyktig lege. Min samboer byttet etter å ha vert med meg til han å vi håper vi aldri mister han som fastlege. Så dyktig som noen kan være. Vi har også fått to barn på den tiden han har vert fastlegen vår å han er flink med barn å nøye!

Vi får raskt time, ungene blir sjekket godt å må også skryte av damene på kontoret. Verdens beste å hyggeligste. Å Haugvik selv er en mann vi også har vert borti når Thomas ikke har vert der. Å han og er hyggelig. Thomas Rolfsen er en lege som gir deg respekt, smil og empati.