Hannelore Neumann

Autorisasjon (2012)

Hannelore Neumann er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Hannelore Neumann

Imøtekommende og handlekraftig

Lege Hannelore er dyktig og skaffer seg raskt oversikt over situasjonen og sykdomsbilde. Om nødvendig med henvisninger videre sender hun det imens du er på timen. Hun er god til å lytte og svarer på spørsmål som stilles.

Fantastisk

Helt fantastisk lege, gjør sitt ytterste for at pasient skal føle seg ivaretatt. Hun sitter med mye kunnskap og tar gjerne en blodprøve for mye enn for lite. Hyggelig og imøtekommende lege! Får time kjapt og lite ventetid.

Selve legekontoret er også av øverste klasse! Ivaretar alltid!

Dårlig inntrykk

Første og siste gang for meg i allefall.

Dette var ingen god opplevelse som pasient å ikke bli tatt på alvor, hun tar ingen hensyn.

Det blir gjort absolutt minimalt og virker uerfaren med kommunikasjon og samhandling snakker til deg veldig uhøflig eller rettere sagt nedlatende.

Gjør ingen nødvendige eller basis undersøkelser.

Beste legen

Alltid forståelsesfull og imøtekommende. Nøye og sender meg videre om det trengs. Føler meg trygg. Anbefales.

Vikaren hennes

Hun har hatt vikar i godt over et år, og det er henne, [navn fjernet av moderator] jeg vil kommentere. Kjempekoselig dame som jeg hadde stor tro på etter den første konsultasjonen. Et sted på veien teor jeg hun fikk for mye å gjøre, for alt av oppfølging og kontroll på min sykdom og situasjon forsvant. Det har vært bare rot i lang tid, og jeg må følge opp med masse telefoner for den minste ting. Nå orker jeg ikke mer, og byttet lege.

Sikkert veldig grei lege for de som sjelden trenger hjelp.