Fritzøe Klinikk Allmennleger

Fritzøe Klinikk, Pb 14 3285 Larvik

Siste vurderinger av Fritzøe Klinikk Allmennleger

En lege som virkelig gjør jobben sin!

Lege: Olav Herman Stadheim Skrevet

Olav Stadheim er en lege jeg er svært fornøyd med. Alt er veldig ryddig og rett på sak, og det at legen er rett på sak og sier ting som det er - er for meg veldig viktig. Dette er ikke legen som øser ut sykemeldinger, heller tvert imot - men så er jeg faktisk hos legen for å få hjelp til å bli frisk slik at jeg kan jobbe - ikke for å bli sykemeldt med mindre jeg absolutt må.

Stadheim er treffsikker og såpass trygg på sin profesjon at det gjør at man som pasient føler at svarene er adekvate. Dette betyr jo ikke at han ikke kan bomme, men det betyr at man iallefall går derfra uten en masse ubesvarte spørsmål - og DET er veldig bra :-)

Dersom din hensikt er å være NAV'er for resten av livet - finn en annen fastlege. For deg som trenger en god lege som gjør allverdens for å hjelpe deg til å bli frisk - dette er mannen... seriøst! :-)

Sistevalget ved psykiske problemer

Lege: Knut Olsen Skrevet

Har tidligere slitt med psykisk sykdom, da jeg for noen år siden oppsøkte Dr Olsen med problemet tok han veldig lett på det. Jeg hadde brukt lang tid på å tørre å ta opp noe veldig vondt og vanskelig med fastlegen, og nederlaget ble større da jeg ikke ble hørt eller tatt alvorlig. Byttet siden fastlege. Har i ettertid kommet meg i behandling hos psykolog - og jeg ser at livet og helsen hadde vært langt bedre på et tidligere tidspunkt om jeg bare hadde fått behandling eller henvisning som jeg trengte da jeg oppsøkte Olsen.

Håper at dere som vurderer å bytte til denne fastlegen ikke har noen problemer utover somatiske tilstander, for jeg har (etter min erfaring) ingen tillit til at Olsen tar psykisk helse på alvor.

Tar ikke pasienten på alvor

Lege: Mette Hovland Olsen Skrevet

Når jeg en sjelden gang besøker legen er det pga at jeg føler/kjenner at det er noe galt og vil gjerne bli undersøkt. Må selv trykke på for å bli videresendt og føler ikke at hun lytter og tar meg på alvor. Får aldri snakke med henne om prøver, bilder etc som er tatt og hva som er funnet. Da ringer kontordamene og spør man dem om noe så vet de ikke og jeg får ikke svar på mine spørsmål. Da må jeg bestille time for å snakke med henne! Det er fint for meg som jobber hele deres åpningstid og helst vil slippe og ta meg fri for å måtte få et svar. Synes dette er slett kundeservice og har etter de få gangene jeg har vært der i 26 år følt at kunden er en plage. Jeg har derfor byttet fastlege.

Særs nøyaktig

Lege: Hannelore Neumann Skrevet

Ryddig, imøtekommende, lydhør og ikke mist nøye. Tar heller en prøve for mye, enn en for lite. Alltid kort ventetid.

Direkte og kunnskapsrik

Lege: Olav Herman Stadheim Skrevet

En kompetent lege som vet hva han driver med.
Har selv hatt Dr. Stadheim i over 15 år, og er svært fornøyd. Slet selv med psykiske vansker, og grunnet et mangel på filter og hans måte å håndtere saken direkte på, kom jeg ut på den gode siden. Veldig dyktig.