Einar Stenvold Wik

Flatåsen Legesenter DA

2014

Siste vurderinger av Einar Stenvold Wik

Anbefales

Byttet til Einar Wik for å få en lege som faktisk lytter til meg og ser mine symptomer, noe han absolutt gjør! Henviser videre hvor han ser at det trengs, og avviser ikke mine bekymringer slik min gamle lege gjorde. Lett å snakke med! Anbefaler virkelig Einar som fastlege.

Ingen pediater....

Barna hadde samme fastlege som meg, men ønsket de nærmere oss på Flatåsen. Har vært der to ganger og begge gangene har jeg gått ut derfra like undrende (om ikke mer)... Vi måtte vente 1 time med to syke og utålmodige barn. Ikke noe sted for barna å leke. Barna ble på ingen måte sett eller hørt. Han overkjørte oss begge gangene og mammahjertet gråt litt da 3 åringen ikke fikk fortelle noe om ørevondten sin selv. Han lo også flere ganger av oss og himlet med øynene. Leter etter en ny fastlege for dette var bare trist.

Kunnskapsrik og faglig god lege.

Helt uenig i det som er skrevet av negative vurderinger av denne legen, Einar Wik!
Vurderer denne legen som meget kompetent, både faglig og sosialt. Han lytter og henviser videre der han ser det nødvendig. Einar Eik utreder der han ser han må ha inn annen kompetans han har behov😊.

Uhyggelig mann og anbefales ikke

Han ser ikke på meg en gang og var så overlegen.Blir ikke heller hørt😡👎Føler han diskrimering mot meg som er døv😕😕Får heller være tålmodige og ha smerte inntil videre til min min fastlege kommer tilbake fra ferien i aug. Aldri opplevd sånne før😌

Meget skuffende

1 time og 20 minutter ETTER avtalt time kom jeg inn til Stenvold Wik. Denne legen er det ingen hjelp å få av. Føler han ikke legger noe arbeid i jobben sin med å være "lege". Sløve undersøkelser. Lite, om ikke ingen blikkontakt med pasient. Satt i telefon de første 5 minuttene av timen. Vanskelig å prate til pga han sitter bare å ser inn i pc skjermen. Totalt fiasko å bytte fra Einar Skjegstad til dette her. Vil heller bruke pengene jeg brukte på legesjekk utført av Stenvold Wik, til noe helt annet. som å hive penger ut av vindu.