Einar Stenvold Wik

Flatåsen Legesenter DA

Autorisasjon (2014)

Flatåsen Legesenter DA Telefonnummer72 59 58 5872 59 58 ...
Øvre Flatåsvei 4b 7079 Flatåsen
Einar Stenvold Wik er en av 190 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Einar Stenvold Wik

Nå er jeg ferdig med Flatåsen legesenter

Etter å hatt Einar Skjegstad i flere ti-år og han ga seg, fikk jeg Einar Wiik og det ble litt av en overgang. En lege som ikke ser deg i øynene, kun ser på pc’n og ikke er interessert i å høre på hva du sier - og i hvert fall ikke viser et ønske om å finne ut mer om deg - er ingen lege jeg ønsker å fortsette med. Derfor skifter jeg nå. Empati er en fin egenskap å ha når du utdanner deg til lege!

En hyggelig og grundig lege

Jeg synes dr Wik har utviklet seg til å bli en grundig og hyggelig lege. Jeg er glad for å ha ham som min fastlege.

Dårlig kommunikasjon.

Henviste meg til EKG på sykehuset, men ga ikke meg beskjed om tid og sted, visste ikke om det før jeg fikk regning for ikke å ha møtt til timen.

Trygg og hyggelig

Einar var imøtekommende og hyggelig. Tok seg tid til å spørre og se på symptomene. Var rask til å finne behandling, og for å være på den sikre siden litt ekstra testing. Eneste negative var at han var litt forsinket, men det er fordi han tar seg god tid til hver pasient.

Anbefales

Byttet til Einar Wik for å få en lege som faktisk lytter til meg og ser mine symptomer, noe han absolutt gjør! Henviser videre hvor han ser at det trengs, og avviser ikke mine bekymringer slik min gamle lege gjorde. Lett å snakke med! Anbefaler virkelig Einar som fastlege.