Einar Stenvold Wik

Autorisasjon (2014)

Flatåsen Legesenter DA Telefonnummer72 59 58 5872 59 58 ...
Øvre Flatåsvei 4b 7079 Flatåsen
Einar Stenvold Wik er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Einar Stenvold Wik

Uhyggelig mann og anbefales ikke

Han ser ikke på meg en gang og var så overlegen.Blir ikke heller hørt😡👎Føler han diskrimering mot meg som er døv😕😕Får heller være tålmodige og ha smerte inntil videre til min min fastlege kommer tilbake fra ferien i aug. Aldri opplevd sånne før😌

Ingen god lege

Mitt første møte med Einar Stenvold Wik kan ikke karakteriseres som noe bra møte! Han hilste ikke på meg engang og så knapt min vei da han ropte meg opp. Måtte få time hos han da min faste lege gjennom 30 år Einar Skjegstad ikke var til stede denne dagen da han dessverre trapper ned. Det var ikke sammenlignbart med hvordan jeg har blitt behandlet gjennom 30 år tidligere. Denne nye legen ser deg ikke i hele tatt, ser kun på data og skriver der uten å egentlig høre hva du sier. Brydde seg lite om mitt sykdomsbilde og bare snøftet bort det jeg fortalte. Kommer ikke til å bli min faste lege og er helt enig med andre anmeldelser her som sier det samme. Skifter lege så fort Einar Skjegstad ikke er på senteret lenger. Meget stor fallhøyde på Stenvold Wik og ingen god etterfølger.

Anbefales ikke

Dårlig førsteinntrykk allerede før jeg møtte han første gangen; da kom han utenfra og slentret seg gjennom venteområdet snakkende i mobilen fem minutter etter timen min skulle ha begynt... Fremstår litt for ung, gir for mye "care" og fremstår for "kul". Ser nesten ikke på meg når jeg snakker, virker uinteressert. Ser heller på dataskjermen eller rett foran seg i retning skrivebordet, men han skriver ikke. Virker med dette ikke trygg i sin situasjon da han ikke tør å ha blikkontakt.

Stor fallhøyde

Når man overtar etter en lege som nærmest er genierklært som Einar Skjegstad, skulle man ønske at han hadde lært noe i overgangen.
Er ikke særlig tillitsvekkende når han ikke har satt seg inn i noe om pasienten før time, og da også velger å overkjøre det "gamlelegen" har gjort som virkelig kjenner pasienten.
Bortskjemt med Einar Skjegstad; utvilsomt, men forventet adskillig mer av hans arvtager.
Antagelig ledig plass hos en av de andre legene.

Sorry , men han blir ikke min neste fastlege.

Etter å ha hatt verdens beste lege , Einar Skjegstad i nærmere 30 år, så er jeg vel bortskjemt. Han driver og trapper ned, og denne legen skal overta. Mitt første møte med Wik ble dessverre ikke særlig tillitvekkende. Det startet med at han var mere enn en time forsinket pga.data problemer. Det beklaget han. Han hilste ikke på meg i det hele tatt. Så slengte han seg i stolen sin og hørte litt på meg. Så sa han kort og kontant at ditt problem gjør vi ikke noe med lenger. Det eneste som hjelper er sånn og sånn behandling. ( stikk i strid med det som står på norske helsesider på internett. NHI bl.a.)
Han virket kort og godt arrogant,lite interessert, ( satt til og med og gjespet ). Det var også flere korte spørsmål fra meg , som fikk like kontante svar.