Sjur Rød-Larsen

Autorisasjon (1988)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Åsgårdstrand Helsesenter Telefonnummer33 29 11 5033 29 11 ...
GREV WEDELSGATE 44 3179 Åsgårdstrand
Sjur Rød-Larsen er en av 27 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Sjur Rød-Larsen

Beste lege

Dyktig og tar meg seriøst. Alltid blid. Tar seg god tid selv om dette medfører lang ventetid. Vært å vente en time 😊

Super lege

Sjur er god på å lyte og setter alltid av tid til pasientene sine. Blir alltid tatt seriøs og får den hjelpen man trenger. Virkelig å anbefale selv om det kan være lang vente tid!!

Tapt seg

Syns helhetlig det har tapt seg. Han var en dyktig lege som tok seg god tid. Nå har han 15 pasienter på venterommet, samtidig, man må vente to timer for å komme inn. I mitt siste svangerskap, måtte jeg selv minne dem på at de skulle sjekke urinprøve, HVER GANG. Nå rusher han seg gjennom timene, svarer før jeg har rukket å si ferdig problemstillingen og sender meg på dør... hele greia er en lite hyggelig opplevelse, så jeg har skiftet lege.

Fantastisk lege

Jeg bytta til Sjur for snart 2 år siden og kunne ikke hatt en bedre lege! Han tar seg god tid så han får all info og han bryr seg veldig mye! Men ventetiden er veldig kjedelig, men det er noe jeg kan overleve med pga han er en så fantastisk lege!

En fagmann!

Leverer tjenesten som lege samme måte som en bra snekker leverer snekkerarbeid. Tipp topp, men man er ikke den eneste som er ute etter bra snekker.