Sjur Rød-Larsen

Åsgårdstrand Helsesenter Mann, 56 år

Autorisert1988
TilleggskompetanseSjømannslege
Ledige plasser 74 av 2490
Vil du bytte til denne fastlegen?

Åsgårdstrand Helsesenter

GREV WEDELSGATE 44 3179 Åsgårdstrand
Sjur Rød-Larsen er en av 21 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Sjur Rød-Larsen

Legen er super, men helsesekretær trekker ned vurdering

Legen har vært fastlege for familien over flere år, vi er meget godt fornøyd med han. Er imidlertid større utfordringer knyttet til helsesekretær /kontorpersonale - dialogen preges ofte av en svært negativ og lite serviceinnstilt holdning og atferd, noe som trekker ned totalinntrykket av tilbudet - dessverre.

Den mest hjelpsomme legen jeg noengang har hatt

Han tar problemene mine seriøst, ikke noe tull og fokuserer faktisk på min velvære og helse. Veldig hyggelig!

Bra lege, men misbruker folks tid.

Sjur er en dyktig og hyggelig lege. Enkelte kontoransatte er ikke alltid så hyggelige.
Det er dessverre som regel veldig lang ventetid. Man må jo komme til oppsatt tid, men det blir fort en time å vente før man kommer inn.
Har man respekt for "kundene" så har man ikke ett opplegg som missbruker folks tid, får å oppnå effektivitet.

Strålende fornøyd

Jeg er meget fornøyd med Rød-Larsen, er sjeldent hos fastlege, men når det er noe så får jeg absolutt den hjelpen jeg trenger. Lett å snakke med og åpne seg. Kan ta kontakt via pasientsky hvis det er enkle spørsmål som er et supert tiltak.

Utrolig flink lege som jeg har hatt siden1989

Utrolig flink lege som bryr seg om pasientene sine, det er litt ventetid på kontoret men det er pga han bruker den tiden han må på hver pasient! Litt synd att helsesekretærene er så arrogante men det ville jeg oversett når du får en så bra lege, kan anbefales på det sterkeste!!