Sjur Rød-Larsen

Åsgårdstrand Helsesenter

1988

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Åsgårdstrand Helsesenter Telefonnummer33 29 11 5033 29 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
GREV WEDELSGATE 44 3179 Åsgårdstrand
Sjur Rød-Larsen er en av 22 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Sjur Rød-Larsen

Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt!

Sjur Rød-Larsen er uten sammenlikning den mest tillitgivende og oppegående fastlege jeg har hatt, og jeg har hatt mange. Han bryr seg om plager du har, og kommer med gode råd og løsninger. Han er uvanlig hjelpsom! Mange klager over at de må vente langt ut over avtalt timebestilling, men det henger sammen med at han tar seg tid til å lytte til pasientene og finne løsninger for dem. Jeg venter mye heller litt for å komme inn til ham enn å betale hos en lege som ikke har tid til å lytte. For meg er dette en "no-brainer". Anbefales på det varmeste og får topp score av meg.

Extremely bad timing

Super bad planning for patients, im waiting for almost two hours from my appointment and he is not even bother himself to tell me why should i wait that much !!

Trygg og flink lege

Alt er bra med legen. Han lytter på det en sier. Vi pasienter må bli flinkere til å si hva du vill.meget bra med div prøver kort ventetid for prøver

Lang ventetid - sur legesekretær

Gikk mange år til Sjur men har nå byttet fastlege. Liten respekt for folks tid. Ventet sjelden mindre enn 1 time på venteværelset. Ble lange fravær fra jobb når man måtte vente i evigheter før man kom inn. Svært sur og uhøffelig legesekretær. Sjur var en dyktig og hyggelig lege.

Gode kunnskaper

Det eneste problemet er tidsbruken. Når jeg får time for eks 09.40 må jeg vente 1 time eller mer....for å treffe legen. Evig utfordring. Ellers så har legen gode faglige kompetanse. Hyggelig å prate med.