Sjur Rød-Larsen

Åsgårdstrand Helsesenter

1988

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Åsgårdstrand Helsesenter Telefonnummer33 29 11 5033 29 11 ...
GREV WEDELSGATE 44 3179 Åsgårdstrand
Sjur Rød-Larsen er en av 22 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Sjur Rød-Larsen

Tapt seg

Syns helhetlig det har tapt seg. Han var en dyktig lege som tok seg god tid. Nå har han 15 pasienter på venterommet, samtidig, man må vente to timer for å komme inn. I mitt siste svangerskap, måtte jeg selv minne dem på at de skulle sjekke urinprøve, HVER GANG. Nå rusher han seg gjennom timene, svarer før jeg har rukket å si ferdig problemstillingen og sender meg på dør... hele greia er en lite hyggelig opplevelse, så jeg har skiftet lege.

Jeg bytta til Sjur for snart 2 år siden og kunne ikke hatt en bedre lege! Han tar seg god tid så han får all info og han bryr seg veldig mye! Men ventetiden er veldig kjedelig, men det er noe jeg kan overleve med pga han er en så fantastisk lege!

En fagmann!

Leverer tjenesten som lege samme måte som en bra snekker leverer snekkerarbeid. Tipp topp, men man er ikke den eneste som er ute etter bra snekker.

Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt!

Sjur Rød-Larsen er uten sammenlikning den mest tillitgivende og oppegående fastlege jeg har hatt, og jeg har hatt mange. Han bryr seg om plager du har, og kommer med gode råd og løsninger. Han er uvanlig hjelpsom! Mange klager over at de må vente langt ut over avtalt timebestilling, men det henger sammen med at han tar seg tid til å lytte til pasientene og finne løsninger for dem. Jeg venter mye heller litt for å komme inn til ham enn å betale hos en lege som ikke har tid til å lytte. For meg er dette en "no-brainer". Anbefales på det varmeste og får topp score av meg.

Extremely bad timing

Super bad planning for patients, im waiting for almost two hours from my appointment and he is not even bother himself to tell me why should i wait that much !!