Ingrid Rolfsjord

Harbitzalléen Legesenter A/S

2010

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Harbitzalléen Legesenter A/S Telefonnummer22 51 58 5822 51 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Harbitzalléen 2 A 0275 Oslo
Ingrid Rolfsjord er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ingrid Rolfsjord

Very good

If I wasn't moving out, I would definitely keep being her patient. She helped me a lot, was polite and always listened to me. I always left thinking that she cares and knows what to do, and that I'm closer to a solution of whatever problem bothered me at the time.

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Rolfsjord er en veldig åpen og forståelsesfull lege, i tillegg til å være faglig dyktig og oppdatert. Til tross for at hun er litt travel, møter hun meg alltid med engasjement og empati. Jeg tror at hun virkelig bryr seg om pasientene sine, og det merkes på jobben hun gjør. Strålende fornøyd med henne som min fastlege.

En sjelden klok, vennlig, tillitsfull lege

Jeg har vært hos Ingrid tre ganger.
Hun ser meg, lytter, og bryr seg, innhenter tidligere epikriser og diskuterer med andre spesialister når det har vært behov. Føler meg trygg hos henne 😍

Drivende dyktig

Dr Rolfsjord er virkelig flink i jobben sin. Jeg er ny pasient av henne dette året og har en ganske komplisert sykdomshistorie med sammensatte plager. Fra første konsultasjon opplever jeg at hun nøster opp i ting og virkelig tar tak i problemstillingene. Tidligere leger jeg har hatt har kommet med velmenene råd, men Rolfsjord er mye flinkere å følge opp og man føler at man er i trygge hender.
Virkelig kompetansesterk og dyktig lege som jeg trygt anbefaler videre

Behagelig og kunnskapsrik dame

Det er alltid en hyggelig atmosfære på Ingrid sitt kontor. Hun er alltid veldig hyggelig og jeg er aldri redd for å spørre om det jeg lurer på. Hun tar spørsmålene mine og bekymringene mine på alvor og gir meg gode og velformulerte svar. Som en tidligere har nevnt her: hun ser deg. Jeg går alltid ut av legesenteret med et smil :-)