Ingrid Rolfsjord

Harbitzalléen Legesenter A/S

2010

Harbitzalléen Legesenter A/S Telefonnummer22 51 58 5822 51 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Harbitzalléen 2 A 0275 Oslo
Ingrid Rolfsjord er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ingrid Rolfsjord

En sjelden klok, vennlig, tillitsfull lege

Jeg har vært hos Ingrid tre ganger.
Hun ser meg, lytter, og bryr seg, innhenter tidligere epikriser og diskuterer med andre spesialister når det har vært behov. Føler meg trygg hos henne 😍

Drivende dyktig

Dr Rolfsjord er virkelig flink i jobben sin. Jeg er ny pasient av henne dette året og har en ganske komplisert sykdomshistorie med sammensatte plager. Fra første konsultasjon opplever jeg at hun nøster opp i ting og virkelig tar tak i problemstillingene. Tidligere leger jeg har hatt har kommet med velmenene råd, men Rolfsjord er mye flinkere å følge opp og man føler at man er i trygge hender.
Virkelig kompetansesterk og dyktig lege som jeg trygt anbefaler videre

Behagelig og kunnskapsrik dame

Det er alltid en hyggelig atmosfære på Ingrid sitt kontor. Hun er alltid veldig hyggelig og jeg er aldri redd for å spørre om det jeg lurer på. Hun tar spørsmålene mine og bekymringene mine på alvor og gir meg gode og velformulerte svar. Som en tidligere har nevnt her: hun ser deg. Jeg går alltid ut av legesenteret med et smil :-)

Ung, dyktig og medmenneskelig

Ingrid har en veldig god evne til å la pasienten føle seg hørt, blant annet ved å sette seg inn i tidligere epikriser og problemstillinger.

Hun har god oversikt over hvordan man skal komme seg videre i systemet om det skulle være nødvendig - deriblant bruken av private forsikringer. Videre svarer hun raskt å presist på spørsmål både under konsultasjon og på e-konsultasjon.

Kan ikke gjøre annet enn å anbefale henne på det varmeste.

trygg og kunnskapsrik

Hun er en veldig flink og snill med bra lytte evner. Hun er positiv og man føler seg trygg ved å snakke med henne.