Harbitzalléen Legesenter A/S

Harbitzalléen 2 A 0275 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Harbitzalléen Legesenter A/S

Ingen menneskekjenner

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Hvis du ser etter en empatisk og varm lege så er ikke dette legen for deg. Jeg sliter med depresjon, og allikevel ble jeg kjeftet på under konsultasjonen. Har aldri blitt snakket til på denne måten før (Said er ganske krass og militant i sitt toneleie).

Da jeg fortalte han om at jeg opplevde dette som ubehagelig, og at måten han snakket til meg på gjorde ting verre, så var svaret hans nokså likegyldig «alle er forskjellige».

Ser at andre har nevnt det samme i i tidligere anmeldelser.

Hans vikar (Adnan) derimot var stikk motsatt, med han følte jeg meg respektert, i tillegg viste han mer forståelse og empati (noe som er viktig for pasienter med psykiske lidelser). Dessverre har han ingen fast praksis.

Ser meg derfor nødt til å måtte bytte lege i nærmeste fremtid

Profesjonell, tillitvekkende og faglig oppdatert

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Jeg har hatt dr. Tutunchian som fastlege i snart åtte år. Han er dyktig og kunnskapsrik, men ikke minst - han lytter og man får tillit til ham umiddelbart. Jeg er utrolig takknemlig for at jeg fikk tips om ham da jeg trengte den hjelpen og forståelsen jeg ikke møtte før jeg byttet til ham.

Han er også veldig tilgjengelig om man benytter e-konsultasjon. De gangene jeg har brukt denne tjenesten har jeg fått svar og hjelp innen kort tid, selv tidlig på morgenen og sent på kvelden.

Alle burde hatt en fastlege som dr. Tutunchian. Det er uvurderlig.

Trygg, vennlig og kunnskapsrik

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Beste legen jeg har hatt.
Ga meg et nytt liv da han seponerte betablokkene, som var «gift» for meg. Alltid lyttende og en god samtalepartner. Så glad for at han er tilbake hos Harbizalleen Legesenter,

Ingrid er en svært faglig dyktig lege

Lege: Ingrid Rolfsjord Skrevet

Hun har mange gode menneskelige egenskaper. Hun setter av tid til å lytte, viser geniun intersse, stiller gode spørsmål, er engasjert og følger opp.
Det er lett å få hastetimer hos henne.

Trygg, tilstede och effektiv

Lege: Robin Jareg Skrevet

Har haft Robin som fastlege i över 10 år. All min dialog och kontakt har varit över genomsnittet bra, super nöjd! Han ser ditt problem, tar det på allvar, och följer alltid upp.

Dette er en Pluss-tjeneste.