Harbitzalléen Legesenter A/S

Harbitzalléen 2 A 0275 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Harbitzalléen Legesenter A/S

Empatisk, hjelpsom og snill

Lege: Robin Jareg Skrevet

Etter å ha hatt ein litt dårlig opplevelse med min forrige lege var det svært overraskande og egentlig litt rørande å rett å slett berre få den hjelpa eg trengte av Robin.
Han lytter og forstår og gjer ka han kan for å hjelpe. Anbefaler.

Dyktig og grundig fastlege som følger opp.

Lege: Anne Karin Lysen Skrevet

Anne Karin Lysen er lydhør og tar tak når det gjelder.
Proaktiv og analytisk i undersøkelser og følger opp funn frem til de er løst.

Forklarer årsakssammenhenger på en forståelig måte. Fått ros fra legespesialister at jeg har med meg henvisningsunderlag som er sjeldent bra.

Hadde Lysen som bedriftslege i mange år og valgte henne som fastlege selv om jeg bor i en nabokommune.

Kort ventetid hvis det er noe som gjelder. Føler meg i gode og trygge hender hos henne.

Hos Harbitzalléen Legesenter blir jeg alltid møtt av hjelpsomt og hyggelig personell enten det er i telefon, resepsjon eller lab.

Meget kompetent fastlege

Lege: Jon Christensen Skrevet

Dr. Jon Christensen Dyktig lege som henviser ved behov og i tillegg empatisk person som ser sine pasienter og man møtes med respekt Vært min fastlege uansett hvor jeg har flyttet/ bodd siden 1999. Kommuniserer kjapt digitalt og tar seg tid på time ved behov

Koselig kar

Lege: Knut Arne Gråbø Skrevet

Kan alltid hjelpe meg med problemet. Trygg og klok å snakke med. Har vært min fastlege fra ordningen ble opprettet. Før det var hans far legen min.

Litt brå, men kunnskapsrik

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Said Tutunchian er effektiv og kompetent. Men kan oppfattes som brå og krass i kommunikasjonen.

Hvis du er på utkikk etter en kompetent og flink lege, og ikke er like opptatt av hvordan de kommuniserer, så er han et bra valg.

Men om du ønsker en fastlege som i tillegg kommuniserer taktisk, og fremstår som empatisk, så må man dessverre lete videre.

Jeg kan derfor anbefale Said til pasienter med fysiske lidelser. Men om man har psykiske lidelser, så kan det være lurt å oppsøke en lege som er litt varmere i kommunikasjonen.