Harbitzalléen Legesenter A/S

Harbitzalléen 2 A 0275 Oslo

Siste vurderinger av Harbitzalléen Legesenter A/S

En unik lege

Lege: Ingrid Rolfsjord Skrevet

Dr Rolfsjord er en unik lege: svært faglig dyktig, enorme personlige egenskaper og ydmykhet i møte med pasienter. Presis, ærlig, grundig, åpen og effektiv. Jeg føler meg bedre som menneske etter hvert besøk på hennes kontor.

Harbitzalleen legesenter har delte lister, og hastetimer tilgjengelig hver dag til faste tider. Jeg får timer raskt til barna når det virkelig gjelder og fin oppfølging. Fin nettløsning og digital tilgjengelighet.

Imøtekommende men uinteressert

Lege: Robin Jareg Skrevet

Svært trivelig lege, som tar deg imot når han har ledig tid (om 3-4 uker). Lytter, og kommer med mer eller mindre gode råd. Ting tar veldig lang tid, så man må være veldig standhaftig før noe skjer.

Uholdbar lang ventetid på time.

ikke min type lege

Lege: Anne Karin Lysen Skrevet

Har vært hos henne noen ganger, i tillegg til å ha benyttet vikarer. Jeg opplever at hun har svært liten tid, og kan være sur. Benytter meg heller av vikarene hennes enn henne. I tillegg er de som sitter i resepsjonen uhyggelige og sure. Alle spørsmål man stiller er dumme, og man merker at de ikke bryr seg. Dette drar også opplevelsen veldig mye ned. Også utrolig lang ventetid på å få time.

Anbefales ikke.

Lege: Robin Jareg Skrevet

Jareg prøver å løse ting som han har ikke nok kunskap for selv og veldig sjelden skriver henvisningen til spesialister.
Føler at han ikke lytter og undervurderer meg, tar ikke i mot anbefalinger fra pasienter og kommer med løsninger for sent i prosessen.
Jeg kjenner meg selv bedre enn ingen og setter pris på at mine opplevelser tas på alvor.

Very good

Lege: Ingrid Rolfsjord Skrevet

If I wasn't moving out, I would definitely keep being her patient. She helped me a lot, was polite and always listened to me. I always left thinking that she cares and knows what to do, and that I'm closer to a solution of whatever problem bothered me at the time.