Harbitzalléen Legesenter A/S

Telefonnummer22 51 58 5822 51 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Harbitzalléen 2 A 0275 Oslo

Siste vurderinger av Harbitzalléen Legesenter A/S

Very good

Lege: Ingrid Rolfsjord Skrevet

If I wasn't moving out, I would definitely keep being her patient. She helped me a lot, was polite and always listened to me. I always left thinking that she cares and knows what to do, and that I'm closer to a solution of whatever problem bothered me at the time.

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Lege: Ingrid Rolfsjord Skrevet

Rolfsjord er en veldig åpen og forståelsesfull lege, i tillegg til å være faglig dyktig og oppdatert. Til tross for at hun er litt travel, møter hun meg alltid med engasjement og empati. Jeg tror at hun virkelig bryr seg om pasientene sine, og det merkes på jobben hun gjør. Strålende fornøyd med henne som min fastlege.

Grundig og dyktig

Lege: Knut Arne Gråbø Skrevet

En lege som er meget nøye, ikke tror, men søker bekreftelse hos spesialister. En lege du kan stole 100% på.

Rolig type

Lege: Robin Jareg Skrevet

Første gang jeg var hos ham lurte jeg på hvor engasjert han var i faget sitt. Der tok jeg jammen feil. Opplever ham nå som både interessert og profesjonell. Jeg får svar på det jeg lurer på. Prøvesvar og annet formidles raskt til meg.
Forrige fastlege var veldig stresset (men flink nok). Med Jareg slapper jeg mer av. Han er rolig og imøtekommende og har til og med litt glimt i øyet. Anbefales.

Ikke bra

Lege: Jon Christensen Skrevet

Legen ønsker ikke å ta stilling til en vanskelig problemstilling. Reiser på ferie uten å opplyse og gjør at saken blir stående i en måned...
Vi har ikke klart å kommunisere på noen god måte...