Harbitzalléen Legesenter A/S

Harbitzalléen 2 A 0275 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Harbitzalléen Legesenter A/S

Litt brå, men kunnskapsrik

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Said Tutunchian er effektiv og kompetent. Men kan oppfattes som brå og krass i kommunikasjonen.

Hvis du er på utkikk etter en kompetent og flink lege, og ikke er like opptatt av hvordan de kommuniserer, så er han et bra valg.

Men om du ønsker en fastlege som i tillegg kommuniserer taktisk, og fremstår som empatisk, så må man dessverre lete videre.

Jeg kan derfor anbefale Said til pasienter med fysiske lidelser. Men om man har psykiske lidelser, så kan det være lurt å oppsøke en lege som er litt varmere i kommunikasjonen.

Omtenksom og god lege

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Bekymret og klar til å hjelpe Rask tilbakemelding på spørsmål, forskning og resultater fra spesialister.Jeg anbefaler

Hastig og litt brå

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Jeg opplever ham som hastig og litt brå. Han prater fort og hektisk, hører ikke alltid etter hva du sier, ser mye i skjermen, vil ha deg ut av kontoret raskest mulig.På samme tid tror jeg han er meget kompetent, og han skal ha honnør for å svare raskt på Helsenorge. Jeg skulle bare ønske han viste litt mer omsorg og interesse.

Kunnskapsrik, klok og omsorgsfull.

Lege: Said Tutunchian Skrevet

Said har vært min fastlege i 11 år. Han er også lege til mine barn og ektemann. Vi er alle enige om at han er verdens beste fastlege.
Said er utrolig dyktig og kunnskapsrik. Han er tilstede i konsultasjonen og lytter. Han er respektfull og jeg opplever å bli tatt på alvor. Han kan sammenlignes med den perfekte landsbylege fra 1950-tallet, klok, varm og dyktig lege som bryr seg om sine pasienter.

Av de aller beste legene

Lege: Ingrid Rolfsjord Skrevet

Jeg har hatt noen fastleger i min tid grunnet flytting. Jeg har vært både uheldig såvel som heldig med mine valg. Ingrid Rolfsjord er av de aller beste, ja den beste. Jeg oppfatter henne som tilgjengelig (når du har stått et par tre år på ventelisten hennes), er flink på kommunikasjon og jeg oppfatter henne som faglig meget dyktig. Hun forklarer godt og er derfor lett å ha med å gjøre i saker som kan være vanskelige (helse). Og hun har sekretærer/et bakapparat på kontoret som fungerer utmerket. Et minus er at legekontoret ikke benytter seg av systemet "HelseNorge", synes jeg. Uansett, jeg er meget heldig som har fått Ingrid Rolfsjord som fastlege.