Harbitzalléen Legesenter A/S

Harbitzalléen 2 A 0275 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Harbitzalléen Legesenter A/S

Dyktig lege

Lege: Anne Karin Lysen Skrevet

Har hatt henne som lege i ca 4 år. Ofte litt forsinket, men til gjengjeld opplever jeg å bli sett og at hun tar seg tid til meg. Har fått god og riktig behandling av henne, samt oppfølging i etterkant når det er behov for det. Effektiv og flink lege som jeg gjerne anbefaler andre.

Suveren og grundig

Lege: Anne Karin Lysen Skrevet

Ei som kan det meste, utfører undersøkelser og enkle inngrep på en trygg måte. Hun gir seg ikke før hun finner ut hva som kan være årsak til sykdom. Suveren oppfølging. Faglig sterk

Veldig flink i jobben sin og utrolig imøtekommende!

Lege: Robin Jareg Skrevet

Jeg har hatt Robin som lege flere år nå. Har hatt så mange dårlige leger før det, og endelig fant jeg han. Han lytter til meg og får ting å skje raskt. Han behandler meg som et medmenneske. Jeg har eksempel hatt migrene siden jeg var 8 år, og slitt med flere migrene attacker i måned en periode. Han henviste meg da til en nevrolog og fikk tid på en uke! (har hørt at det er flere som venter flere måneder på tid!).

Han bryr seg og ser deg ikke bare som "en av hundre pasienter". Anbefalles sterkt!

mye borte

Lege: Jon Christensen Skrevet

Christensen er mye borte. Jeg synes at vikar er ikke flink til å sende henvisning eller ta avgjørelse. Jeg Måtte bytte lege.

Den beste legen man kan ha!

Lege: Jon Christensen Skrevet

Er ikke en som vanligvis skriver anmeldelser, men ønsker å gi en honnør til Christensen. Har aldri vært borte i en bedre lege. Han lytter, tar deg på alvor og har dessuten en herlig humor. Han stiller gode spørsmål og det man selv kanskje avfeier som ufarlig, følger ham opp og undersøker nærmere. Er takknemlig for at akkurat Christensen er fastlegen min - da vet jeg at jeg er i trygge hender.