Harbitzalléen Legesenter A/S

Harbitzalléen 2 A 0275 Oslo

Siste vurderinger av Harbitzalléen Legesenter A/S

Den beste legen man kan ha!

Lege: Jon Christensen Skrevet

Er ikke en som vanligvis skriver anmeldelser, men ønsker å gi en honnør til Christensen. Har aldri vært borte i en bedre lege. Han lytter, tar deg på alvor og har dessuten en herlig humor. Han stiller gode spørsmål og det man selv kanskje avfeier som ufarlig, følger ham opp og undersøker nærmere. Er takknemlig for at akkurat Christensen er fastlegen min - da vet jeg at jeg er i trygge hender.

Omsorgsfull og svært faglig dyktig

Lege: Anne Karin Lysen Skrevet

Jeg har hatt Anne Karin Lysen som fastlege i 4 år og er strålende fornøyd! Hun er empatisk og omsorgsfull, og tar seg tid til å lytte. Hun er faglig svært dyktig, løsningsorientert, effektiv og presis. Denne dama har integritet og fag-stolthet! Etter at jeg flyttet har jeg mellom 30-50 min reisevei både fra jobb (og også hjemmefra) til legesenteret på Skøyen, jeg beholder likevel Anne Karin som fastlege og håper jeg kan få ha henne som fastlege i mange år fremover!

Beste fastlegen jeg har hatt!

Lege: Ingrid Rolfsjord Skrevet

Ingrid Rolfsjord er varm, klok, kunnskapsrik og alltid engasjert. Jeg anbefaler henne varmt til alle som trenger en ny fastlege.

Profesjonell og imøtekommende

Lege: Robin Jareg Skrevet

Uten tvil den beste legen jeg har hatt, tar seg tid til å lytte, og gir den beste behandling, og henvisning videre når det er nødvendig. Er blitt familielegen vår, både kona og datteren er veldig fornøyde.

Aldri tilstede

Lege: Ingrid Rolfsjord Skrevet

Bestilt time 6 ganger med fastlegen, men aldri møtt henne. Kun vikarer. Svarer ikke på henvendelser.