Andreea Florina Dana Bjerkestrand

Autorisasjon (2008)

Andreea Florina Dana Bjerkestrand er en av 36 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Andreea Florina Dana Bjerkestrand

Veldig fornøyd

Andrea er en fantastisk lege, som gir tett oppfølging og alltid tar pasienten på alvor. Opplever henne som veldig nøye, og hun tar seg god tid når man er hos henne til konsultasjon. Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk lege

Mer flink og fantastisk lege skal man lete lenge etter. Hun bryr seg om pasientene sine og strekker seg så langt det går for å hjelpe. Til og med på fritiden sin ringte hun meg for å sjekke om det ene barnet mitt responderte på medisin og kom med mer hjelp, dette har jeg aldri opplevd før. Kommer alltid inn når vi trenger det, får hjelp og når hun ikke kan hjelpe er hun ikke sen om å henvise til de hun tror kan hjelpe. Hun har alltid tid til meg og min familie, føler at hun tar seg god tid til å hjelpe og føler alltid oss godt ivaretatt. Rett og slett fantastisk lege. Anbefaler hun på det sterkeste☺️

Tar meg alltid på alvor

Fikk henne tilfeldigvis som vikar da jeg flyttet hit og legen jeg fikk plass hos var i permisjon. Hun tar meg (og sønnen min) alltid på alvor og har nok mest sannsynlig reddet livet mitt da en annen lege ba meg 'vente å se an situasjonen et par uker'.
Litt gebrokkent språk men prater rolig og er lett å forstå. De i resepsjonen har jeg tidvis opplevd som avvisende og latterliggjørende, men det har ingenting med selve legen å gjøre. Kan være noe ventetid av og til, men sånn er det ofte, betyr for meg bare at hun går etter pasientene og ikke klokka.

Trygg og flink.

Lege lyttet, og var nøye med undersøkelser og tester. Fikk riktig behandling og en oppfølgingstime. Fikk også time på dagen.

Tar en ikke på alvor

Da kona hadde behov for hjelp nektet legen henne det og sa det ikke var nødvendig.
Legen nektet også en medisin som man alltid kan ta men som legen likevel nektet.