Andreea Florina Dana Bjerkestrand

Legehuset Nova DA

2008

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Legehuset Nova DA Telefonnummer62 55 00 8062 55 00 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torggata 1 2317 Hamar
Andreea Florina Dana Bjerkestrand er en av 34 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Andreea Florina Dana Bjerkestrand

Udugelig lege!

Arrogant, bedrevitende, avvisende! Ikke interessert i pasientens helse! "Sånn er systemet. Ikke noe jeg kan gjøre for deg", repeteres under hele konsultasjonen. Henviser litt i "hytt og vær" etter eget hode uten å sette seg inn i hva som er pasientens situasjon eller hva vedkommende har vært gjennom tidligere! Dialog og å sette seg inn i journalen er helt uinteressant for denne legen! Skiftet umiddelbart da det oppleves som meget krenkende å møte denne legen! Legen er der for pasienten, ikke motsatt!

støttende, faglig sterk lege

Har alltid fått den hjelpen jeg trengte uansett situasjon.God kommunikasjon og tilbakemeldinger, medisiner kun når det er nødvendig. Streng med sykemeldinger , man må være syk for å få sykemelding.Jeg er veldig fornøyd.

Overfladisk og lite empatisk

Legen fremstår som lite interessert i pasienten og lite empatisk. Hovedinntrykket er at hun kun er interessert i pasienten så lenge pasienten aksepterer å bli gitt piller i stedet for å finne årsaken til problemet/ sykdommen.

Trygg å flink

Hun viser kunnskap og tar seg alltid god tid. Hun er flink i det hun gjør, å henviser videre om hun er usikker. Jeg føler hun ser meg som pasient å tar meg seriøst! Jeg kunne aldri tenkt meg en annen lege enn henne.

avisende og ufølsom

Kom til time fordi jeg var i en vanskelig livssituasjon. I første samtale følte jeg meg sett og forstått, i andre samtale ble jeg fortalt at slik er livet mitt og det kommer til å bli slik de neste årene så det var ikke noe hun kunne gjøre for meg. Jeg opplevde at hun i andre samtale ikke ville lytte, og fikk følelsen av at hun ville ha meg raskest mulig ut av kontoret. Jeg byttet fastlege etter dette.