Andreea Florina Dana Bjerkestrand

Autorisasjon (2008)

Andreea Florina Dana Bjerkestrand er en av 36 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Andreea Florina Dana Bjerkestrand

avisende og ufølsom

Kom til time fordi jeg var i en vanskelig livssituasjon. I første samtale følte jeg meg sett og forstått, i andre samtale ble jeg fortalt at slik er livet mitt og det kommer til å bli slik de neste årene så det var ikke noe hun kunne gjøre for meg. Jeg opplevde at hun i andre samtale ikke ville lytte, og fikk følelsen av at hun ville ha meg raskest mulig ut av kontoret. Jeg byttet fastlege etter dette.

SYKEMELDING

Ordentlig trivelig lege som kan faget sitt. Vil bare gjøre alle oppmerksom på det, at er du ute etter sykemelding for slitenhet, eller andre ting som det faktisk ikke er sykemeldingsgrunnlag for, er ikke dette riktig lege for deg. Denne dama følger reglene. Flink!

Begynte bra

Til forskjell fra Bergaust og Sørheim før henne, som alltid var 30-60 minutter forsinket, er Bjerkestrand aldri mer enn 10 minutter forsinket, og det er aldri lang ventetid på nye timer. Hun var oppmerksom og imøtekommende da hun tok over praksisen for et år siden. Men nå opplevde jeg henne svært arrogant, og jeg følte meg nesten latterliggjort. Hun vred på ordene mine, og motsa noe en annen spesialist har satt diagnose på. Etter 10 år ved dette legesenteret bytter jeg nå lege.

Hyggelig og forståelsesfull

Har legeskrekk og gruet meg til å gå til henne etter at hun overtok etter dr. Sørheim.
Vært der på 3 korte besøk på kort tid, virker forståelsesfull, spør og lytter til det jeg sier, kommer med råd. Syns hun virker imøtekommende og hyggelig til tross for min legeskrekk. Vi får se hvordan det utvikler seg etterhvert..... Ser andre her skriver noe helt annet!

Lytter ikke

Jeg hadde henne som fastlege en periode fordi hun overtok listen til Dr. Sørheim. Bjerkestrand stiller svært mange spørsmål, det virker derfor som om hun er interessert i pasienten. Det viser seg imidlertid fort at hun ikke får med seg et ord av det som blir fortalt. Hun er tidvis sarkastisk og arrogant. Jeg har heldigvis fått ny lege nå, selv om det var trist å forlate et ellers så bra legesenter.