Karianne Lønn Sannrud

Autorisasjon (2012)

Legene i Nygaardsgata AS Telefonnummer69 95 50 1069 95 50 ...
Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad
Karianne Lønn Sannrud er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Karianne Lønn Sannrud

Hyggelig, varm, dyktig og kunnskapsrik

Karianne er kunnskapsrik og oppdatert og følger opp pasientene sine. Hun er hyggelig, morsom og varm og det er rett og slett trivelig å dra til legen.

Senteret er stort, og om Karianne har ferie eller lignende er det mange andre, dyktige leger man får komme til.

Hos de ansatte på kontoret og labben er det mer variasjon. Der er det noen ansatte som hverken er imøtekommende, hyggelige eller faglig dyktige. Jeg har dessverre observert både svikende rutiner og direkte feil ved f.eks. blodprøveraking. Det gjelder selvsagt ikke alle, og noen gjør jobben sin bra og møter deg med ett smil. Jeg vet hvem jeg håper skal være på jobb og ikke der, spesielt om jeg skal dit med barna.

Men Karianne er fantastisk, og en fastlege jeg varmt vil anbefale uannsett!

Fabelaktig

En fantastisk lege som lytter til pasienten og hjelper deg etter beste evne.
Hun er også en flott person å ha om du sliter med Nav, flotte råd og utmerket oppfølging.
Anbefales på det sterkeste.

Trygg og kunnskapsrik

Jeg er veldig fornøyd med Dr. Karianne Sannrud. Hun gjør jobben grundig. Sender meg til Spesialist med en gang. Håper jeg får beholde henne for resten av mitt liv.

Dyktig, imøtekommende, blid og omsorgsfull

Karianne er en lege med mye omsorg. Jeg oppfatter henne som genuint interessert i pasientene sine. Hun lytter, kommer med råd og er rask til å henvise videre når det er nødvendig. En lege som utstråler tillit.

Utrolig dyktig og sympatisk

Jeg er super fornøyd med at jeg fant en så flink, empatisk, trygg og humoristisk fastlege! Flyttet til Fredrikstad for 11 år siden, men valgte en stund å beholde min gamle fastlege i Oslo. Det ble naturlig nok slitsomt i lengden. Så var virkelig heldig, da jeg kom på fastlegelister til Karianne. Hun følger opp på en fantastisk måte, er vennlig.sympatisk og humoristisk!