Tomas Berg

Autorisasjon (2010)

Lade Legesenter AS Telefonnummer73 92 01 5573 92 01 ...
Haakon VIIs gate 9 7041 Trondheim
Tomas Berg er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Tomas Berg

Veldig betryggende og dyktig lege

Fantastisk flink og beroligende å ha rundt seg i en stressende situasjon. Veldig takknemlig for hjelpen jeg fikk! 10/10 på alle fronter

Behagelig og tilstedeværende lege.

Føler at man blir tatt på alvor.
God til å lytte, og forklare.
Hyggelig og profesjonell.
Oppleves generelt trygt med Thomas som fastlege.

Lekelegekontor

Tomas Berg er en helt grei lege, men mangler litt forståelse for mennesket som helhet, etter min mening - han fokuserer heller på enkle fysiske plager han lett kan diagnostisere, enn mer utfordrende sammensatte problemer. Han kan også komme med litt spydige kommentarer og har et meget intenst og en smule ubehagelig blikk.

Det som ødelegger mest for Tomas og er utslagsgivende for at jeg bytter fastlege, er Lade Legesenter. Har gått til Tomas der i flere år nå, og det er alltid like vanskelig å komme gjennom på tlf for å få bestilt time (gjerne 30 min + i tlfkø), som regel mye forsinkelse i forkant av timene (gjerne over 45 min), alltid like dårlig luft inne på legekontoret og meget utrivelig møblering og atmosfære - noe som for øvrig står i stil til (de fleste) damene i resepsjonen på legesenteret.

Proff og hyggelig

Virker faglig sterk på bredt spekter av tema. Konkrete og nyttige tilbakemeldinger på spørsmål. Måtte henvises videre til fysioterapeut, og han bidro med tips til hvor det kunne være lurt å søke, forebyggende tiltak i mellomtiden og tilbød seg å bidra på kort varsel med å finne noen hvis lange ventelister.

Meget tillitsvekkende inntrykk.

Bra lege

Jeg har hatt han som lege i snart 3 år og fått god hjelp. Han er alltid ryddig og behagelig å snakke med.