Lars Eric Fredrik Hassel

Kambo legesenter

2010

Kambo legesenter Telefonnummer69 27 61 3169 27 61 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skredderveien 2 1537 Moss
Lars Eric Fredrik Hassel er en av 38 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Lars Eric Fredrik Hassel

Føler ikke ordentlig kontakt

Jeg føler at det har vært veldig vanskelig å kommunisere med denne fastlegen. Det har vært mye frem og tilbake der vi ikke har forstått hverandre, og mange besøk der jeg har fortalt om ting jeg trenger hjelp med, men ikke fått den hjelpen jeg trenger.

Legen kunne også blitt bedre på volum, ettersom at han har en tendens til å snakke lavt og mumle. Dette er en kombinasjon som noen ganger gjør det vanskelig å forstå hva han formidler.

Samt har jeg blitt tildelt en resept jeg er allergisk på, etter å ha fortalt at jeg var allergisk mot tablettene under en måned før.

For ikke å nevne at hver time skjer som regel 45 min - 1 time etter avtalt tid, som skaper mye venting og kø.

Jeg har fått hjelp av denne fastlegen, men det har vært i sammenheng med mange nedturer.

Ok lege. Har tid til pasienten!

Men å betale 85 kr. for et ark med blodprøvesvar, er en høy kilopris for papir!
At prisen er 85 kr. for journal er forståelig. (Flere ark).

Sekretærene sier at min forrige lege (som ha flyttet), bestemte prisen!
Men jeg klagde først til han og han mente de i luka hadde misforstått!
De vil kanskje ikke at vi pasienter skal ha dette arket?

Den forrige leger jobber ikke der mer, men han har jo bestemt........ Latterlig!

Grundig og interessert

En flott lege som virkelig bryr seg om meg som pasient. Empatisk og kunnskapsrik. Tar seg den tiden som trengs uten å virke stresset

Flink og tålmodig

Fikk Dr. Hassel da min tidligere fastlege sluttet. Har vært fornøyd med byttet, men vurderer allikevel å bytte legekontor pga legesekretærene på Kambo legesenter. Et par av de som jobber der er ikke spesielt hjelpsomme, og en av de er på grensen til frekk. Og aldri ring inn der med halsbetennelse, da får du kjeft fordi du ikke snakker høyt nok. Det har vært flere hyggelige sekretærer der også, skulle ønske de fortsatt jobbet der.
Det har også blitt mye venting etter at flere av fastlegene sluttet. Dessverre, for jeg er fornøyd med Dr. Hassel.

Innsikt og forståelse

Dr. Hassel erstattet min lege som tok på alvor mine kroniske plager. Ble møtt på en lyttende og forståelsesfull måte. Han har hele tiden vært min støttespiller med humor og alvor. Anbefales