Lars Eric Fredrik Hassel

Autorisasjon (2010)

Lars Eric Fredrik Hassel er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Lars Eric Fredrik Hassel

Fantastisk lege.

Jeg er så fornøyd med Fredrik, han lytter til deg, å har en utrolig husk, gir seg god tid. Føler meg oppmuntret etter et besøk, han følger deg opp i forhold til medesiner, så denne legen kan virkelig anbefales.

Ekte

Wow :-) for en lege! Første time hos han i dag. Han bryr seg virkelig om pasienten. Tok seg god tid og viste ekte omsorg. Ble rørt :-) tusen takk.

Grundig og nøyaktig

Fenomenal lege som er lyttende, følger opp ting, grundig og hyggelig. Tar seg god tid - så tar gjerne litt venting. Han ser på pasienten og ikke bare på dataen.
Stresser ikke.
Super fastlege..
(Navn tatt ut av moderator)

Grundig, god og hjelpsom

En meget dyktig lege. Den beste fastlegen jeg har hatt og er i alle fall den beste på Kambo legestasjon. Har vært hos flere der, men der er det treg responstid på ting. Min lege er rask på henvisninger når det må til og veldig hjelpsom. Dessuten en veldig empatisk lege som tar seg meget god tid til pasienten. Han lytter og bryr seg. For meg er han verdt å vente på fordi han går grundig til verks i ulike problemstillinger og jeg får mer enn god nok hjelp. Anbefales, selv om det kan være litt venting. For hjelp det får man virkelig her. Fornøyd.

Kjempe god lege

Aktiv, tar seg god tid til å lytte til pasienten, behjelpelig...anbefaller sterkt til de som virkelig ønsker hjelp til ordentlig behandling.