Moayed Jassem Mohammed Amiri

Trondheimsveien 100 0565 Oslo
Moayed Jassem Mohammed Amiri er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Moayed Jassem Mohammed Amiri

Uprofesjonell

Jager folk ut fra kontoret og legger på når du er på digtaltime. Dårlig lege. Anbefales ikke videre.

Ønsker å hjelpe og tar seg tid

Har hatt Amiri fra 2018 til nå (2022). Jeg synes han er seriøst, tar meg på alvor, og tar seg tid til å høre meg ferdig. Han prøver å finne på løsninger som passer meg og er flink å henvise videre de gangene det må til.

Det er raskt å få time fra den vennlige sekretæren.

Fraværende og useriøst

Har desverre et negativt inntrykk av dette legekontoret. Dårlig oppfølging på resepter og henvendelser tar opp i mot 4 uker og få svar på. Det kan ikke være slik, så må utbedres.

Også veldig dumt at de setter deg opp på en legetime uten og klarere dette med meg først. Kan derfor ikke anbefale dette legekontoret. Dette må legekontoret utbedre slik at totalopplevelsen blir bedre for kunden.

Fantastisk lege

Dr. Amiri er en fantastisk lege og helsesekretæren hans er også veldig profesjonell og hyggelig. Han tar seg alltid god tid, lytter, undersøker behandlingsmuligheter og henviser videre der hans kunnskap ikke strekker til. Flyttet til andre siden av byen for 3 år siden men reiser gladelig langt for å komme til Dr.Amiri. Anbefaler han som fastlege på det varmeste!

veldige misfornøyd med uprofesjonelt lege

Jeg opplever denne legen uprofesjonelt svært dårlig kommunikasjon med pasient. Jeg anbefaler ikke valge denne lege