Bente Sandstad

Autorisasjon (1989)

Bente Sandstad er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Bente Sandstad

Fantastisk läkare

Lyssnar väldigt bra, känner mig verkligen trygg hos henne. Hon är lösnings orienterad. Jag rekommenderar henne varmt!

Ikke så godt sett

Har gått hos Bente Sandstad i ett år eller to nå, og har aldri hatt følelsen av at hun tar meg på alvor. Når jeg har fortalt om hva jeg plages med, har jeg følt at hun veldig raskt har bestemt seg med hva hun blir å gjøre eller ikke gjøre. Desverre har jeg nærmest vært på gråten etter hver time, og følt meg tilsidesatt og ignorert.

Trygg, dyktig og tydelig

Bente Sandstad oppleves som en meget faglig dyktig allmennlege som også evner å se mennesket og ikke bare diagnoser. Hun er lyttende, spørrende og kan være tydelig. Jeg opplever hennes tydelighet som velmenende og dette gir meg en trygghet i at min lege tar meg og min helse på alvor. Jeg opplever at hennes legepraksis har hevet seg servicemessig etter de byttet til nytt legesenter. Økt bemanning(helsesekretærer etc) gir kortere ventetid og økt effektivitet. Men om jeg skulle oppleve å måtte vente 20-30 min fordi Sandstad er forsinket så er det i mine øyne verdt det.

Kjempe dyktig lege

Kjempe fornøyd med Bente etter første besøk hun er en god lytter, følelser blir tatt på alvor, nøye med å finne ut av ting og lett å snakke med

Er kjempefornøyd etter første besøk

Er kjempefornøyd etter første besøk. Hun tok seg god tid og lyttet. Ordnet henvisning til spesialist.