Torget medisinske senter

Torget 1 3256 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Torget medisinske senter

Trygg og lyttende

Lege: Johanne Marie Hovland Tvetene Skrevet

Hun tar oss på alvor og lytter. Oppleves som enkel å prate med. Føler meg trygg på å ha henne som fastlege til meg selv og barna.

Lite empatisk

Lege: Silje Marie Aasheim Koldal Skrevet

Byttet til silje synes hun er lite empatisk hun lytter men bryr seg ikke, veldig treg til å sende resepter. Alle resepter på B preparater må man bestille på e-konultasjon som koster ca 220kr det burde holde med å ringe til legekontoret. Det er ikke alle som har penger til å betale for å få en resept, jeg ville styrt unna dette legekontoret

Lite empati og forståelse

Lege: Silje Marie Aasheim Koldal Skrevet

Føler ikke at man blir møtt med forståelse og empati. Anbefaler ikke denne legen. Bår man sammenligner med forrige lege kommer hun til kort dessverre

Lite lydhør

Lege: Silje Marie Aasheim Koldal Skrevet

Fikk henne som fastlege og opplever at det går for fort i svingende. Ba om reseptfornyelse og hun skrev ut resept på noe annet, og slettet samtidig en gyldig resept. Lite lyttende. Var veldig dårlig pga allergi, følte at hun hadde liten forståelse og det tok lang tid før hun ville skrive ut resept på medisiner jeg har hatt mesteparten av livet.

Hyggelig og empatisk

Lege: Rune Burkeland-Matre Skrevet

Fin fyr. Hyggelig, lyttende og empatisk. Hadde god tid og var lydhør for min gamle fars utfordringer i hverdagen.