Torget medisinske senter

Torget 1 3256 Larvik

Siste vurderinger av Torget medisinske senter

Kjempeflink

Lege: Rune Burkeland-Matre Skrevet

Beste legen jeg har hatt! Lytter til pasienten og informerer om prosedyrene. Effektiv og lett å snakke med.

Fantastisk läkare

Lege: Bente Sandstad Skrevet

Lyssnar väldigt bra, känner mig verkligen trygg hos henne. Hon är lösnings orienterad. Jag rekommenderar henne varmt!

Lytter godt og effektiv.

Lege: Knut Terje Lundstrøm Skrevet

Synes han lytter, bryr seg og viser interesse. Han får ryddet opp i medisinlister, kjapp med å henvise. Rett og slett effektiv, men grunndig.
Litt vanskelig å få time kjapt når det ikke er nød. Tar fort 1,5-2 uker til en ledig vanlig konsultasjon.

Veldig overfladisk

Lege: Kerstin Evy Irene Nordgren Skrevet

Jeg hadde henne som lege i 3 år, og hun hadde tidligere henvist meg til privatpsykolog, en gang kom jeg til henne etter det og hun spørte meg "Har du vært hos psykolog før?" Altså? Er det mulig å være så bortreist og lite interessert i pasienten??? Og opplevde henne som frekk/ufin i sin væremåte generelt. Byttet selvsagt etter det utsagnet hennes.

Ikke så godt sett

Lege: Bente Sandstad Skrevet

Har gått hos Bente Sandstad i ett år eller to nå, og har aldri hatt følelsen av at hun tar meg på alvor. Når jeg har fortalt om hva jeg plages med, har jeg følt at hun veldig raskt har bestemt seg med hva hun blir å gjøre eller ikke gjøre. Desverre har jeg nærmest vært på gråten etter hver time, og følt meg tilsidesatt og ignorert.