Torget medisinske senter

Torget 1 3256 Larvik

Siste vurderinger av Torget medisinske senter

FANTASTISK!

Lege: Rune Burkeland-Matre Skrevet

Jeg har fått en fantastisk lege, skal aldri bytte... Anbefales på det sterkeste .. hilsen en meget Takknemlig pasient..

Arrogant og hovmodig

Lege: Knut Terje Lundstrøm Skrevet

Kjempe skuffet, lei meg , redd og sint. Blir møtt med en tysen hovmodig holdning. Han hjalp ikke med det man kom for, men tok heller opp mange andre alvorlige ting, uten videre oppfølging eller henvisning til spesialist. Kom inn må godt mot. Dro hjem med redsel for mitt eget liv....Skal ikke være sånn.

Landets beste

Lege: Rune Burkeland-Matre Skrevet

Rune er uten tvil landets beste fastlege. Ingen kan måle seg med hans personlighet, forståelse for pasientene sine og pasientbehandling.

Kjempe flink

Lege: Knut Terje Lundstrøm Skrevet

Føler virkelig at han tar meg på alvor, lytter til det jeg sier og sender meg videre hvis han mener det er nødvendig. Veldig grundig undersøkelse av både meg og barna. Har bare positivt å si om denne legen

Framragende

Lege: Pinar Taran Skrevet

Dr. Taran er fremragende, og hun lytter og ser deg, for og ta vare på deg. Jeg har vært avhengig av en dyktig fastlege pga kronisk sykdom og langtidssykemelding. Takket være Dr. Pinar Taran har det godt smertefritt (pun intended). Hun er ung så du har lege for livet.