Torget medisinske senter

Torget 1 3256 Larvik

Siste vurderinger av Torget medisinske senter

Dårlig forbredt, ikke tid til pasientene

Lege: Rune Burkeland-Matre Skrevet

Han er hyggelig å prate med, men virker ikke interessert i hva man har å si. Han tar seg ikke tid til å høre på deg, og er veldig stresset med å komme seg gjennom timen. Har heller ikke opplevd noen form for oppfølging hos han selv om jeg skulle hatt det med min sykdom. Han leser ikke i journalen før timen, og heller ikke epikriser fra sykehusundersøkelser. Jeg må bytte fastlege desverre.

Meget fornøyd!

Lege: Pinar Taran Skrevet

Denne legen er absolutt å anbefale. Hun er meget empatisk og lytter til det jeg har å formidle.

Føler meg trygg og ivaretatt!

Mer innsikt om pasientens helsetilstand. gode medarbeidere på klinikken.

Lege: Knut Terje Lundstrøm Skrevet

Dårlig evne til å sette seg inn i pasientens sykdomshistorie og lite empati med pasienten. Bra personell på klinikken.

Arrogant og hovmodig

Lege: Knut Terje Lundstrøm Skrevet

Kjempe skuffet, lei meg , redd og sint. Blir møtt med en tysen hovmodig holdning. Han hjalp ikke med det man kom for, men tok heller opp mange andre alvorlige ting, uten videre oppfølging eller henvisning til spesialist. Kom inn må godt mot. Dro hjem med redsel for mitt eget liv....Skal ikke være sånn.

Landets beste

Lege: Rune Burkeland-Matre Skrevet

Rune er uten tvil landets beste fastlege. Ingen kan måle seg med hans personlighet, forståelse for pasientene sine og pasientbehandling.