Torget medisinske senter

Telefonnummer33 18 43 6033 18 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torget 1 3256 Larvik

Siste vurderinger av Torget medisinske senter

Krenkende, nedlatende og arrogant

Lege: Knut Terje Lundstrøm Skrevet

Legen uttrykker seg krenkende og støtende ovenfor mitt barn som sliter med selvbilde på grunn av vekt. Han virker arrogant, på grensen til frekk, når jeg (pasienten) ber om felles vurdering av muligheter eller prøver å gi mitt innspill på mulige løsninger på mine problemer. Alt i alt en nedlatende oppførsel fra legen, hvor han prøver å uttrykke sin maktposisjon over meg.

FANTASTISK

Lege: Kerstin Evy Irene Nordgren Skrevet

Hun er utrolig flott lege direkte og ærlig, elsker det!!!
Hun er ærlig om det er ting som ikke er under hennes felt, og sender videre. Hun snakker min sak når jeg selv blir utilpass (NAV, Arbeidsgiver møter) Hun er helt fantastisk rett og slett! Og damene på kontoret, dere gjør en fantastisk jobb! TAKK!!!

Beste fastlege jeg hatt

Lege: Knut Terje Lundstrøm Skrevet

Knut er den beste fastlege jeg hatt. Han er åpen og lytter, hjelpsom og finner alltid den beste løsningen. Han er alltid tilgjengelig og svarer også raskt på e-konsultasjon. Jeg anbefaler ham gjerne til andre som ønsker ny fastlege.

Rolig og konkret.

Lege: Knut Terje Lundstrøm Skrevet

Fikk førsteklasses behandling. Legen var rolig og lett å kommunisere med, Vi ble raskt enige om diagnose og tiltak.

Arrogant

Lege: Knut Terje Lundstrøm Skrevet

Meget arrogant og usympatisk lege. Lytter ikke til pasientens behov og symptomer. Har ikke evnen til å berolige pasienten..