Torget medisinske senter

Telefonnummer33 18 43 6033 18 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torget 1 3256 Larvik

Siste vurderinger av Torget medisinske senter

Lege: Rune Burkeland-Matre Skrevet

Rune var min fastlege i Høvik, og jeg kan anbefale han på det varmeste. Han hjalp meg gjennom mine verste år med psykiske plager, geleidet meg til de riktige instansene, stilte opp og gjorde alt han kunne. Jeg ble frisk. I dag har jeg, takket være han, de rammene jeg trenger i min hverdag for å leve et helt normalt liv.

I tillegg så han meg som pasient, jeg følte meg ivaretatt, han tok det jeg sa seriøst og lyttet til meg. Det var med stor sorg jeg fikk vite at han flytter for jeg tviler på at jeg vil finne en tilsvarende bra lege for meg.

Anbefales på det varmeste! Dere som har han blir godt ivaretatt.

Hjelpsom

Lege: Knut Terje Lundstrøm Skrevet

Veldig rett på sak og får ting gjort!
Har god forståelse for min situasjon og har vist seg veldig hjelpsom.
Svært rask på tilbakemelding via e-konsultasjon og følger godt opp!
Jeg er veldig fornøyd.

Trygg, dyktig og tydelig

Lege: Bente Sandstad Skrevet

Bente Sandstad oppleves som en meget faglig dyktig allmennlege som også evner å se mennesket og ikke bare diagnoser. Hun er lyttende, spørrende og kan være tydelig. Jeg opplever hennes tydelighet som velmenende og dette gir meg en trygghet i at min lege tar meg og min helse på alvor. Jeg opplever at hennes legepraksis har hevet seg servicemessig etter de byttet til nytt legesenter. Økt bemanning(helsesekretærer etc) gir kortere ventetid og økt effektivitet. Men om jeg skulle oppleve å måtte vente 20-30 min fordi Sandstad er forsinket så er det i mine øyne verdt det.

Krenkende, arrogant og nedlatende

Lege: Knut Terje Lundstrøm Skrevet

Jeg er fremdeles i sjokk over hvordan jeg ble møtt av denne legen, og han har fått meg til å føle meg dypt krenket ved flere anledninger. Tok ikke smertene mine på alvor og brukte en hånlig og nedlatende retorikk under hele samtalen. Forlot legekontoret i tårer og fortvilelse over å ha blitt møtt med skepsis og fordommer. Frarådes.

Krenkende, nedlatende og arrogant

Lege: Knut Terje Lundstrøm Skrevet

Legen uttrykker seg krenkende og støtende ovenfor mitt barn som sliter med selvbilde på grunn av vekt. Han virker arrogant, på grensen til frekk, når jeg (pasienten) ber om felles vurdering av muligheter eller prøver å gi mitt innspill på mulige løsninger på mine problemer. Alt i alt en nedlatende oppførsel fra legen, hvor han prøver å uttrykke sin maktposisjon over meg.