Torget medisinske senter

Telefonnummer33 18 43 6033 18 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torget 1 3256 Larvik

Siste vurderinger av Torget medisinske senter

Trygg, dyktig og tydelig

Lege: Bente Sandstad Skrevet

Bente Sandstad oppleves som en meget faglig dyktig allmennlege som også evner å se mennesket og ikke bare diagnoser. Hun er lyttende, spørrende og kan være tydelig. Jeg opplever hennes tydelighet som velmenende og dette gir meg en trygghet i at min lege tar meg og min helse på alvor. Jeg opplever at hennes legepraksis har hevet seg servicemessig etter de byttet til nytt legesenter. Økt bemanning(helsesekretærer etc) gir kortere ventetid og økt effektivitet. Men om jeg skulle oppleve å måtte vente 20-30 min fordi Sandstad er forsinket så er det i mine øyne verdt det.

Krenkende, arrogant og nedlatende

Lege: Knut Terje Lundstrøm Skrevet

Jeg er fremdeles i sjokk over hvordan jeg ble møtt av denne legen, og han har fått meg til å føle meg dypt krenket ved flere anledninger. Tok ikke smertene mine på alvor og brukte en hånlig og nedlatende retorikk under hele samtalen. Forlot legekontoret i tårer og fortvilelse over å ha blitt møtt med skepsis og fordommer. Frarådes.

Krenkende, nedlatende og arrogant

Lege: Knut Terje Lundstrøm Skrevet

Legen uttrykker seg krenkende og støtende ovenfor mitt barn som sliter med selvbilde på grunn av vekt. Han virker arrogant, på grensen til frekk, når jeg (pasienten) ber om felles vurdering av muligheter eller prøver å gi mitt innspill på mulige løsninger på mine problemer. Alt i alt en nedlatende oppførsel fra legen, hvor han prøver å uttrykke sin maktposisjon over meg.

FANTASTISK

Lege: Kerstin Evy Irene Nordgren Skrevet

Hun er utrolig flott lege direkte og ærlig, elsker det!!!
Hun er ærlig om det er ting som ikke er under hennes felt, og sender videre. Hun snakker min sak når jeg selv blir utilpass (NAV, Arbeidsgiver møter) Hun er helt fantastisk rett og slett! Og damene på kontoret, dere gjør en fantastisk jobb! TAKK!!!

Beste fastlege jeg hatt

Lege: Knut Terje Lundstrøm Skrevet

Knut er den beste fastlege jeg hatt. Han er åpen og lytter, hjelpsom og finner alltid den beste løsningen. Han er alltid tilgjengelig og svarer også raskt på e-konsultasjon. Jeg anbefaler ham gjerne til andre som ønsker ny fastlege.