Bente Sandstad

Autorisasjon (1989)

Bente Sandstad er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Bente Sandstad

Konstruktiv tilbakemelding

Møtte Bente Sandstad en gang da jeg vanligvis ble satt opp til turnuslege. Den ene gangen jeg møtte henne følte jeg meg ikke tatt på alvor, jeg fikk inntrykk av at hun bestemte seg ganske kjapt for hva slags person hun mente jeg var, og det var det. Hun ledet også turnuslege inn på eget syn av meg (her må det nevnes at frem til dette møte med Bente Sandstad hadde turnuslegen utvist stor forståelse). Bente Sandstad kan bli bedre på å lytte og ta hensyn til syke historikk fremfor å bestemme seg for at personen er slik og slik ut fra ett møte. Jeg følte meg ganske enkelt som et nummer i en lang rekke.

Grei lege, dårlig legekontor, frustrerende samlet behandling

Kompetent lege, laaaaaaaang ventetid på telefon, over 3 uker ventetid på timebestilling, og alltid 1 time på venterommet før man kommer inn til avtalt time. Blitt for ofte videresendt til andre leger på kontoret eller turnuslege, og mister da følelsen av at hun er fastlegen min. Dårlig oppfølging av pasienter. Du får 5 minutter fra du går inn døra, og når du går ut er du på en måte ferdig diagnotisert.. ingen oppfølging... Kontordamene er lite hyggelige.

Fantastisk lege

Er kjempe fornøyd. Hun tar seg god tid og er en god lytter. Du blir tatt på alvor og behandlingen ovegår de fleste. Kan være en del ventetid på venterommet, men det er vert å vente

Veldig flink lege

Jeg er veldig fornøyd med Bente, hun tar seg god tid, er interessert og omsorgsfull. Kan anbefales på det sterkeste😊

Lite tilgjengelig, lang ventetid

lite tilgjengelig, bør være langt mer tilgjengelig ift timebestilling (3-5 u å vente for lenge), tilbakemelding ift time og henvisning bør alltid gis